Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det noen som har denne vogna og kan si litt om den?

Hadde egentlig bestemt oss for Emmaljunga Mondial Duo, men heller nå litt mer mot Silver Cross likevel. Har ikke mulighet for å teste den i butikk med det første da det ikke er noen som fører den her..

Den er cirka like tung og stor som Mondial, så har tatt det med i betraktning.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke hvilken SC dette er, men vi har hatt SC og det er helt fantastiske vogner. Men den vi hadde er litt stor å få inn i bil, og den buede baggen var heller ikke lett å ha i bil.

Anonymous poster hash: 3a61b...dd1

Skrevet (endret)

Vet ikke hvilken SC dette er, men vi har hatt SC og det er helt fantastiske vogner. Men den vi hadde er litt stor å få inn i bil, og den buede baggen var heller ikke lett å ha i bil.

Det er denne typen det er snakk om.

Buet bag høres ut som Kensington (eller Balmoral!) og tror de er litt mer "uhåndterlige" enn Sleepover. Er den tung å trille? Mulig å svinge med én hånd? Tenker i utgangspunktet å ha den som eneste vogn før vi ev. får tak i en lett joggevogn etterhvert, så den burde ikke være håpløs å trille.

Endret av FantasDick
AnonymBruker
Skrevet

Buet bag høres ut som Kensington (eller Balmoral!) og tror de er litt mer "uhåndterlige" enn Sleepover. Er den tung å trille? Mulig å svinge med én hånd? Tenker i utgangspunktet å ha den som eneste vogn før vi ev. får tak i en lett joggevogn etterhvert, så den burde ikke være håpløs å trille.

Nydelig vogn! Skal ha den samme selv :-)

Anonymous poster hash: 1e6a2...15d

Skrevet

Nydelig vogn! Skal ha den samme selv :-)

Huff, ja den er fantastisk!

Har du testet den? :)

AnonymBruker
Skrevet

De vognene er superlekre! Jeg har ingen personlig erfaring med vognen, men bloggeren Marianne Beate har den vognen og har skrevet et par innlegg om den. Allikevel etter å ha lest mye om begge vognene "vant" emmaljunga for min del. Kun noen praktiske detaljer som var avgjørende.

Anonymous poster hash: 6feb9...305

Skrevet

De vognene er superlekre! Jeg har ingen personlig erfaring med vognen, men bloggeren Marianne Beate har den vognen og har skrevet et par innlegg om den. Allikevel etter å ha lest mye om begge vognene "vant" emmaljunga for min del. Kun noen praktiske detaljer som var avgjørende.

Tusen takk for info, skal lese litt på den bloggen!

Hvilken Emmaljunga vant når du skulle velge?

AnonymBruker
Skrevet

Buet bag høres ut som Kensington (eller Balmoral!) og tror de er litt mer "uhåndterlige" enn Sleepover. Er den tung å trille? Mulig å

svinge med én hånd? Tenker i utgangspunktet å ha den som eneste

vogn før vi ev. får tak i en lett joggevogn etterhvert, så den burde

ikke være håpløs å trille.

Denne kan ikke sammenlignes med den vi hadde.

Den hadde metallbag, og to store og to enda større hjul.

Men S C er uansett supre vogner.

AnonymBruker
Skrevet

Huff, ja den er fantastisk!

Har du testet den? :)

Nei de har den ikke i min by/naboby :(

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for info, skal lese litt på den bloggen!

Hvilken Emmaljunga vant når du skulle velge?

Mondial duo combi med understell classic chrome i Anthrazit leatherette. (Alle har den hvite. Syntes denne var "tøffere".)

Skrevet

Denne kan ikke sammenlignes med den vi hadde.

Den hadde metallbag, og to store og to enda større hjul.

Men S C er uansett supre vogner.

Høres ut som en eldre modell av Kensington og den blir nok noe ganske annet enn Sleepover, ja. Bra du du liker merket i alle fall! :)

Nei de har den ikke i min by/naboby :(

Æsj, samme som her.. Får bare gutse på at de er gode om vi bestemmer oss for å gå for denne.

Mondial duo combi med understell classic chrome i Anthrazit leatherette. (Alle har den hvite. Syntes denne var "tøffere".)

Er Mondial duo classic chrome som er nummer to her også. :5: Jeg vil ha white leatherette og ikke vanilla, som jeg har inntrykk av at de fleste har. Anthrazit er også kul, men vil ha sort/hvit vogn tror vi.

Skrevet

Jeg har den vognen og er super fornøyd! Ikke bare er den verdens vakreste vogn, men den er god å trille og en solid vogn. Baggen er stor så den kan brukes lenge. Vår gutt var veldig lang når han ble født og har ikke akkurat blitt mindre, men det gjorde ingenting da baggen er såpass lang. (Har prøvd andre vogner som han ikke hadde så god plass i.) Sporstsdelen er også veldig praktisk og du kan velge hvilken vei barnet skal sitte (mot deg eller fra deg). Alt i alt har jeg bare positivt å si om vognen og kan trygt anbefale den videre :) Er veldig gøy å trille rundt i en vogn som skiller seg ut i mengden! Har blitt stoppet omtrent hver gang jeg går rundt i butikker og på kjøpesentre, av folk som lurer på hvor jeg har fått tak i vognen :)

Bare spør om det er noe mer du/dere lurer på!

Skrevet

Å, fint med noen som har den Millie88! :) Kan den trilles med én hånd på flat asfalt (om den kan svinges moderat uten å "henge" eller løfte tungt)? Hvordan er den på grov asfalt og litt sånn "gårdsvei"? Jeg mener her sånn hard leire med litt grus, vi kommer nok å måtte trille en del på slike veier også (bygdelivet <3).

Har du stellebagen som hører med? Er den praktisk?

Når man legger den sammen (f.eks inn i bilen) kan bagen settes oppå understellet, eller må de stå side ved side? Har sett noen bilder av den i bil og der er det bare side om side-bilder..

• Liker 1
Skrevet

Den kan trilles med en hånd ja, er gode dempere på den så den virker ikke tung. Men det er en vogn med fire faste hjul så det er klart at det er ikke like lett å svinge som en med svingbare hjul. Jeg har trillet på alle mulige underlag og kommer godt fram overalt. Det et store hjul så det gjør at dem kommer seg fram 😊

Har stellebagen også ja og er veldig fornøyd med den også. Vi fikk flaskebaby og var avhengig av å ha med flasker osv i tillegg til bleier +++ Akkurat passe med plass og hadde ikke behov for en større veske.

Når du legger den sammen kan du enten ta av baggen eller bare legge den sammen som den er med baggen sittende på 😊

• Liker 1
Skrevet

Å, tusen takk for at du tok deg tid til å svare på de lamme spørsmålene mine! :ler:

Jeg har bare mer og mer lyst på den.. Synes Sleepover er enda litt penere enn Mondial - særlig som sportsvogn! Og de er jo omtrent like funksjonelle så..

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har den og er veldig glad i den. Veldig bra på vinterføre også. Pen OG solid :)

Anonymous poster hash: 93c18...48a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...