Gjest Pet Skrevet 22. august 2004 #1 Del Skrevet 22. august 2004 I dag har Miss, som jeg har bilde av på avataren, bursdag! Hurra for Miss! Hun blir hele ni år. Regnes katter som gamle når de er ni? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 22. august 2004 #2 Del Skrevet 22. august 2004 Gratulerer til henne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kantalopa Skrevet 22. august 2004 #3 Del Skrevet 22. august 2004 I dag har Miss' date=' som jeg har bilde av på avataren, bursdag! Hurra for Miss! Hun blir hele ni år. Regnes katter som gamle når de er ni?[/quote'] Gratulerer så mye til Miss! Ja, jeg vil nok kalle henne en noe eldre dame når hun er hele ni år, utfra hvor lenge katter rundt meg har pleid å leve. Jeg har sett noen hevde at kattens aldring kan sammenlignes med menneskets som følger: 6 mnd. tilsvarer 10 år, 1 år tilsvarer 15 år, 2 år tilsvarer 24 år, Og deretter legger man til 4 år for hvert kalenderår. Om jeg regnet riktig blir hun da for 52 år å regne, det er jo ikke gammelt! Uansett, gode ønsker om et langt liv fra Kantalopa aka Ocicat-Bente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 22. august 2004 #4 Del Skrevet 22. august 2004 Hei, Bente! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. august 2004 #5 Del Skrevet 22. august 2004 har hørt at de rgner det samme på som hunden. 1 år, er et år. neste år regnes som 7 osv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 4. september 2004 #6 Del Skrevet 4. september 2004 ...har høyrt at kattar over 7 år vert rekna som 'senior'. (Og har forresten òg lært at det er 7 'katteår' i eit menneskeår - men dette finst det vel ingen 'fasit' på...?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå