AnonymBruker Skrevet 13. april 2015 #221 Del Skrevet 13. april 2015 Om det hadde vært en mann sim stalket en exdame på dette nivået hadde svarene vært anderledes garantert....Anonymous poster hash: 8a0c8...7f9 Det er ganske vanlig på forumet her (og ellers også) å gi forskjellige svar til menn og kvinner. Bare man ber TS om å oppsøke psykolog så blir man rapportert, for det er visst "frekt",men hadde det vært en mann så hadde det vært både om besøksforbud og hvor psycho han virker. Må være mer varsom på måten man snakker til kvinner på, vi er jo sarte sjeler alle sammen (ironi). Anonymous poster hash: 82d8e...b46 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2015 #222 Del Skrevet 13. april 2015 Kjære TS. Du bør vurdere terapi, ikke å gå på denne visningen. Anonymous poster hash: 7051d...fba 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
makkapakka Skrevet 13. april 2015 #223 Del Skrevet 13. april 2015 hva med å glemme hele greia inkludert eksen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2015 #224 Del Skrevet 13. april 2015 hva med å glemme hele greia inkludert eksen Virker det som om denne personen er i stand til å bare "glemme"? Anonymous poster hash: 82d8e...b46 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 13. april 2015 #225 Del Skrevet 13. april 2015 (endret) Ok. Fyren har dumpet og blokkert deg. Du sier at han ikke svarer på meldinger og at det konstant er opptattlyd når du ringer han, det vil si at han har blokkert nr ditt. I tillegg har han dame. Hva sier dette deg? Han er ferdig med deg og vil ikke ha noe med deg å gjøre. At han sa at dere kunne ha kontakt var sikkert bare for å være høflig. For å dempe deg når du ble helt manisk da han ringte for å gjøre det slutt. Jeg er ganske sikker på at han ikke mente det. De fleste hadde sikkert gjort det samme fordi du gråt og var helt fra deg. De færreste vil ha kontakt med en eks og SPESIELT når hun oppfører seg så manisk som du gjør. Her er det ikke en gang snakk om at du ikke klarer å ta et hint, han har sagt det rett ut, han har funnet en annen og det er over og ut for deg. Han vil ikke ha deg. Godta det og kom deg videre. Endret 13. april 2015 av Nutz 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 14. april 2015 #226 Del Skrevet 14. april 2015 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Ann Christin, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pluttipott Skrevet 14. april 2015 #227 Del Skrevet 14. april 2015 Blir det til at du går på visning, ts? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2015 #228 Del Skrevet 14. april 2015 Blir det til at du går på visning, ts? For alle sin del, håper jeg ikke det. Anonymous poster hash: 7051d...fba 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2015 #229 Del Skrevet 14. april 2015 Hva hendte med tråden om tråden? Anonymous poster hash: 7051d...fba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2015 #230 Del Skrevet 14. april 2015 Blir det til at du går på visning, ts? Vet ikke. Har tenkt å ringe megler først, og forhåpentligvis få noen svar på den måten -kanskje nok til at jeg dropper å gå på visningen. Anonymous poster hash: 1634d...276 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ferny Skrevet 14. april 2015 #231 Del Skrevet 14. april 2015 Mye baluba her inne skjønner jeg. Men jeg tenker i hvert fall at det lureste er å få info om eksen på andre måter enn ved å gå på visning. Spørre noen felles venner for eksempel? Ellers er det jo litt sånn - hvordan vil du ta det om han faktisk venter barn med kjæresten, blir det lettere å gå videre da? Eller blir ting bare enda kjipere? Er det egentlig lurt å grave i disse tingene? Jeg skjønner jo godt at du ønsker å vite siden du ikke er over han - samtidig er jo han ganske klar på at han synes det er best å kutte kontakten. Han svarer jo ikke på meldinger - kan jo være noe å respektere. Er jo en del mennesker som synes det er lettere å gå videre med livet sitt uten å ha kontakt med eksen, og han er jo tydeligvis en sånn person. Om du bryr deg om han, så synes jeg du skulle la ting ligge. Min eks slettet meg fra alle sosiale medier en periode etter bruddet - han informerte riktignok om at det var fordi han ville komme over meg, ikke bli minnet på oss to. For meg var det greit, og i dag har vi litt kontakt som venner. Jeg ville gitt han rom, og deg selv tid til å gå videre. Er ikke alltid så lurt å trekke ting ut på denne måten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2015 #232 Del Skrevet 14. april 2015 Mye baluba her inne skjønner jeg. Men jeg tenker i hvert fall at det lureste er å få info om eksen på andre måter enn ved å gå på visning. Spørre noen felles venner for eksempel? Ellers er det jo litt sånn - hvordan vil du ta det om han faktisk venter barn med kjæresten, blir det lettere å gå videre da? Eller blir ting bare enda kjipere? Er det egentlig lurt å grave i disse tingene? Jeg skjønner jo godt at du ønsker å vite siden du ikke er over han - samtidig er jo han ganske klar på at han synes det er best å kutte kontakten. Han svarer jo ikke på meldinger - kan jo være noe å respektere. Er jo en del mennesker som synes det er lettere å gå videre med livet sitt uten å ha kontakt med eksen, og han er jo tydeligvis en sånn person. Om du bryr deg om han, så synes jeg du skulle la ting ligge. Min eks slettet meg fra alle sosiale medier en periode etter bruddet - han informerte riktignok om at det var fordi han ville komme over meg, ikke bli minnet på oss to. For meg var det greit, og i dag har vi litt kontakt som venner. Jeg ville gitt han rom, og deg selv tid til å gå videre. Er ikke alltid så lurt å trekke ting ut på denne måten. Det handler om verdighet; det går bare ikke an å behandle noen så dårlig. Spesielt siden han lovte meg noe annet. Kan ikke spørre felles venner om ham. Jeg vil bare vite fakta, vite hva som skjer. Han svarer ikke på meldinger, og du sier jeg må respektere det. Javel, men jeg har faktisk ikke sendt så mange, og jeg synes heller at han ikke respekterer meg når han ikke svarer. Anonymous poster hash: 1634d...276 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2015 #233 Del Skrevet 14. april 2015 Det handler om verdighet; det går bare ikke an å behandle noen så dårlig. Spesielt siden han lovte meg noe annet. Kan ikke spørre felles venner om ham. Jeg vil bare vite fakta, vite hva som skjer. Han svarer ikke på meldinger, og du sier jeg må respektere det. Javel, men jeg har faktisk ikke sendt så mange, og jeg synes heller at han ikke respekterer meg når han ikke svarer. Anonymous poster hash: 1634d...276 Han har 1. ikke ment det han har sagt eller 2. så har han ombestemt seg. Forstår at dette er vanskelig å akseptere, men du kan jo ikke tvinge ham? Du nevner verdighet - ville ikke det mest verdige være å snu seg og gå i motsatt retning med hodet hevet? Anonymous poster hash: 7051d...fba 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2015 #234 Del Skrevet 14. april 2015 Det handler om verdighet; det går bare ikke an å behandle noen så dårlig. Spesielt siden han lovte meg noe annet. Kan ikke spørre felles venner om ham. Jeg vil bare vite fakta, vite hva som skjer. Han svarer ikke på meldinger, og du sier jeg må respektere det. Javel, men jeg har faktisk ikke sendt så mange, og jeg synes heller at han ikke respekterer meg når han ikke svarer. Anonymous poster hash: 1634d...276 Dette har du fått velmenende råd om tidligere i tråden. Anonymous poster hash: d0b6f...cae 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym2233 Skrevet 14. april 2015 #235 Del Skrevet 14. april 2015 For risikabelt å dra innom visning. Anbefaler å droppe det, og i det hele tatt tenke på det. Han viser deg ikke respekt ved å svare på dine meldinger, også fordi han prøver å gå videre. Istedenfor å deppe over han, så syns jeg at du skal bli sint og ignorere han og hans Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2015 #236 Del Skrevet 14. april 2015 For risikabelt å dra innom visning. Anbefaler å droppe det, og i det hele tatt tenke på det. Han viser deg ikke respekt ved å svare på dine meldinger, også fordi han prøver å gå videre. Istedenfor å deppe over han, så syns jeg at du skal bli sint og ignorere han og hans Men hvordan kan man bare la være å svare når man er den direkte årsaken til at noen har det vondt? Jeg klarer aldri å komme meg "videre" så lenge han gjør dette mot meg. Derfor jeg vurderer visning; for å kanskje få noen svar. Alt er bedre enn å leve i fullstendig mørke. Anonymous poster hash: 1634d...276 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ansjosen Skrevet 14. april 2015 #237 Del Skrevet 14. april 2015 Hvis du følger søsteren hans på twitter kan du jo bare spørre henne ved anledning om det er barn på gang siden hun har skaffet barnevogn de fleste av oss i "rette alderen" vil ikke ta et sånt spørsmål ille opp når det kommer fra en bekjent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2015 #238 Del Skrevet 14. april 2015 Hvis du følger søsteren hans på twitter kan du jo bare spørre henne ved anledning om det er barn på gang siden hun har skaffet barnevogn de fleste av oss i "rette alderen" vil ikke ta et sånt spørsmål ille opp når det kommer fra en bekjent. Men når søsteren har arvet en barnevogn, er det ikke da mest nærliggende og naturlig å tro at det er hun som er gravid, ikke kjæresten til broren hennes? Anonymous poster hash: 1634d...276 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucid Skrevet 14. april 2015 #239 Del Skrevet 14. april 2015 Jeg tror kanskje grunnen til at han ikke svarer deg når du prøver å ta kontakt er fordi han ønsker å droppe kontakten nettop fordi han vet at du elsker han og har det vanskelig. Det blir ikke enklere å ha kontakt og være venn med en person som har såret deg sånn som en eks har.. Jeg valgte å slette eksen på fb fordi det stakk i meg hver gang jeg så navnet hans eller så bilder og statuser av han og den nye dama - ikke fordi jeg fortsatt elsker han, men fordi det innerst inne gjør litt vondt å se at han gikk videre så fort. Og vi avsluttet på en veldig fin måte og hadde en fin tone hele veien, men jeg innså at jeg ikke ville komme helt over han før jeg greide å la være å snoke på profilen hans.. Jeg skjønner at du ønsker svar, men hvilken nytte vil du ha av de svarene? Han er sammen med en ny dame, kanskje venter de baby, kanskje ikke. Uansett så ønsker han tydelig ikke at det skal være noe mer mellom dere lenger, og det burde du respektere. Du roper om at han skal respektere deg og gi deg svar - kan ikke du respektere han og la han være? Det utgjør ingen forskjell hvorfor han flytter og om han venter barn, dere kommer ikke til å bli kjærester igjen uansett. Det er sånn du må tenke for å bli ferdig. Man får sjeldent heelt closure når det kommer til brudd. Det vil alltid dukke opp nye spørsmål og tanker så lenge du gir de tankene mat og rom til å utvikle seg på. Du burde ta opp rådene til en del i tråden her om å oppsøke hjelp. Ikke fordi jeg tror du er syk, men fordi jeg tror du kan ha godt av å snakke med noen som vil lytte og hjelpe deg med å gå videre.. Det blir ikke bedre av å gå rundt og tenke på han, du kommer deg ikke over kneika om du fortsetter å mate det grønne monsteret som har satt seg i kroppen din og hindrer deg i å se. Et brudd er helt jævlig, og det har de fleste full forståelse for - men det går an å bli ferdig med det, uten å holde på de små halmstråene. Kanskje dere kan bli venner om noen år, når bruddet ikke er så ferskt og vondt lenger. Det vil jo gjøre han vondt også om dere skulle være venner, når han vet at du har det så vondt på grunn av han! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chloe87 Skrevet 14. april 2015 #240 Del Skrevet 14. april 2015 Skaff deg hjelp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg