AnonymBruker Skrevet 12. april 2015 #201 Del Skrevet 12. april 2015 Ikke i teorien nei. Men hun får sikkert beskjed av mannen sin. Hun vet nok alt om når du kontakter han vil jeg tro. Det er de to du forholder deg til nå vet du, ikke bare hanAnonymous poster hash: 9e255...d8b Nei, jeg forholder meg selvsagt kun til ham. Vet ikke engang om han har kjæreste. Anonymous poster hash: 1634d...276 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2015 #202 Del Skrevet 12. april 2015 Det ville være ulikt ham i så fall, han fortalte meg aldri noe om ekser han hadde hatt før meg. Og den eventuelt nye kjæresten hans har ikke noe med meg å gjøre, eller hva jeg skriver -det er mellom han og meg.Anonymous poster hash: 1634d...276 Det er ikke noenting mellom dere ts...nå er det de to.Anonymous poster hash: 9e255...d8b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2015 #203 Del Skrevet 12. april 2015 Du må godta at du ikke kan få svar på alt her i livet. Du viker helt oppslukt i å vite hvorfor leiligheten er til salgs. Du har faktisk laget en tråd på over 10 sider. Du har fått tusen råd, men tror ingen av dem hjelper. Spør søstra om hvorfor da. Kanskje du kan få ro i sjela di.Anonymous poster hash: 44070...001 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2015 #204 Del Skrevet 12. april 2015 Jo. Veldig tydelig svar også.Anonymous poster hash: 9e255...d8b Nei. Anonymous poster hash: 1634d...276 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2015 #205 Del Skrevet 12. april 2015 Nei, jeg forholder meg selvsagt kun til ham. Vet ikke engang om han har kjæreste.Anonymous poster hash: 1634d...276 Om han har kjæreste vet hun alt mest sannsynlig. Anonymous poster hash: 9e255...d8b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2015 #206 Del Skrevet 12. april 2015 Nei, jeg forholder meg selvsagt kun til ham. Vet ikke engang om han har kjæreste. Anonymous poster hash: 1634d...276 Du kan ikke styre hvordan han forholder seg og til hvem - og hvem han involverer i sms-ene dine. Anonymous poster hash: d0b6f...cae 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2015 #207 Del Skrevet 12. april 2015 Nei.Anonymous poster hash: 1634d...276 Veldig veldig tydelig svar. Selv om du ikke liker det gjør det ikke det mindre sant. Han vil ikke ha noe med deg å gjøre.Anonymous poster hash: 9e255...d8b 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2015 #208 Del Skrevet 12. april 2015 Nei, jeg forholder meg selvsagt kun til ham. Vet ikke engang om han har kjæreste.Anonymous poster hash: 1634d...276 Jeg mener de som en enhet. Det som angår han, angår henne og motsatt Anonymous poster hash: 9e255...d8b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2015 #209 Del Skrevet 12. april 2015 Veldig veldig tydelig svar. Selv om du ikke liker det gjør det ikke det mindre sant. Han vil ikke ha noe med deg å gjøre.Anonymous poster hash: 9e255...d8b Et voksent menneske må da i så fall si dette tydelig. Taushet og silent treatment er ikke noe voksne mennesker driver med. Anonymous poster hash: 1634d...276 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2015 #210 Del Skrevet 12. april 2015 Et voksent menneske må da i så fall si dette tydelig. Taushet og silent treatment er ikke noe voksne mennesker driver med. Anonymous poster hash: 1634d...276 Jo, i dette tilfelle vil det være mest fornuftig, fra hans synspunkt - om ikke fra ditt. Anonymous poster hash: 71959...6fc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2015 #211 Del Skrevet 12. april 2015 Et voksent menneske må da i så fall si dette tydelig. Taushet og silent treatment er ikke noe voksne mennesker driver med. Anonymous poster hash: 1634d...276 Jo, det er faktisk vanlig, spesielt når man føler at man ikke har noe å si, man vet kanskje ikke hva man skal si uten å såre mer og den andre vil ikke la en være i fred. For den andre parten er det over og vedkommende har gått videre. Anonymous poster hash: d0b6f...cae 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 12. april 2015 #212 Del Skrevet 12. april 2015 Nå begynner tonen og måten poenget hamres inn på av et par av de mest ivrige hjelperne her å bekymre meg mer enn det TS skriver, så da tror jeg det er på tide å ta kvelden. TS: jeg håper du etterhvert klarer å se forbi behovet for å få svar fram ham, slik at du kan begynne å tenke på hva du kan gjøre for å hjelpe deg selv til å komme deg videre. Lykke til, jeg håper du snart får enklere dager. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2015 #213 Del Skrevet 12. april 2015 Et voksent menneske må da i så fall si dette tydelig. Taushet og silent treatment er ikke noe voksne mennesker driver med.Anonymous poster hash: 1634d...276 Vi driver heller ikke med stalking og trakassering. Noen ganger er taushet det beste svaret på uønsket oppmerksomhet. Om man spør politiet hvordan man skal håndtere noen som er innpåslitne sier de at du skal ignorere de og ta vare på melding,mail osv for ett evt besøksforbud eller anmeldelse. Så vet du det å. Du kan ikke tvinge han til å svare deg. Når han ikke vil, så vil han ikke.Anonymous poster hash: 9e255...d8b 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viljaa Skrevet 13. april 2015 #214 Del Skrevet 13. april 2015 Jeg synes ikke du høres ut som noen slem person, TS. Derfor sier jeg til deg (som kjæresten til en gutt som har en eks som sliter med å komme over han) at å dra på eksens visning er veldig ubehagelig for eksen og ny kjæreste dersom de finner det ut. Jeg tror ikke at du mener å være vond mot noen, tvert i mot så tror jeg at du bare prøver å hjelpe deg selv ut av en krise, men prøv å lytte til de tipsene som du får her inne. En av kjennetegnene på å ha det veldig vondt er nettopp det at det er vanskeligere å være rasjonell. Samme hvor mye du vil få svar, så vil du aldri være garantert å få noe tilfredsstillende ut av å dra på visning. Selv om du mot formodning skulle oppdage noe om eksen, så er det ikke sikkert at det vil føles bedre å vite det sikkert, tvert i mot så kan det ende opp i enda mer spekulasjon. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2015 #215 Del Skrevet 13. april 2015 Jeg forstår bare ikke hva du vil at han skal fortelle deg. Hva dere skal snakke om.... Vennskap er helt utelukket og det vet han siden du fortsatt elsker han og da er det ikke noe vennskap, bare deg som forer håpetAnonymous poster hash: c320f...094 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2015 #216 Del Skrevet 13. april 2015 Det er svært sjeldent eier er tilstede på visning, og megler svarer som regel på slike private spørsmål, så ja, du kan nok finne noen svar ved å gå på visning... Om det er så lurt er jo en annen ting...Anonymous poster hash: e7f47...2b6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Florence Skrevet 13. april 2015 #217 Del Skrevet 13. april 2015 Jeg vil si som de aller fleste andre her, hold deg unna den visningen. Du kommer ikke til å føle deg bedre av det. Og bestill en time hos fastlegen din slik at du kan få henvisning til psykolog. Det du beskriver høres ikke spesielt bra ut, særlig når du har barn. Du kan skylde på denne mannen så mye du vil, men problemet ligger hos deg og din evne til å gå videre. Håper du får det bedre etter hvert! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2015 #218 Del Skrevet 13. april 2015 Håper du tar rådet om å skaffe deg hjelp. Du er nok ikke den eneste som sliter sånn. Hør på Adele med Someone like you. Sangen handler om da hun ble dumpa av en fyr. Lytt på teksten og slipp tårene løs! Anonymous poster hash: 44070...001 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2015 #219 Del Skrevet 13. april 2015 Om det hadde vært en mann sim stalket en exdame på dette nivået hadde svarene vært anderledes garantert....Anonymous poster hash: 8a0c8...7f9 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2015 #220 Del Skrevet 13. april 2015 “Someone Like You” is a love song from the point of view of a woman who shows up unexpectedly at her married ex’s front door, only to be confronted by the fact that he’s moved on and has a life and a wife. Whereas she’s never been able to let go. The chorus is ironic: she says she’s going to find someone else, but the strange and obsessive part is that she wants to find someone like him. Anonymous poster hash: 44070...001 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg