AnonymBruker Skrevet 12. april 2015 #161 Del Skrevet 12. april 2015 Jeg vet at han ikke vil ha meg, men jeg skjønner ikke hvorfor han ikke kan oppføre seg som et normalt menneske og i det minste snakke med meg eller svare på sms. Anonymous poster hash: 1634d...276 Han oppfører seg som et normalt menneske. Men det er ikke normalt å drive med stalking slik du planlegger og å si at du vet at han ikke vil ha deg, for så å si at du trenger å vite om kjæresten er gravid. Anonymous poster hash: d0b6f...cae 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2015 #162 Del Skrevet 12. april 2015 Jeg vet at han ikke vil ha meg, men jeg skjønner ikke hvorfor han ikke kan oppføre seg som et normalt menneske og i det minste snakke med meg eller svare på sms.Anonymous poster hash: 1634d...276 Hva skal han snakke med deg om? Følelsene dine? At du elsker han? At det er håp? Han vil ikke ha kontakt og det er helt normalt. Han oppfører seg absolutt som et normalt menneske som har gått videre og synes exen er masete. Han setter neppe pris på "betyr det ingen ting at jeg elsker deg"-meldinger. Anonymous poster hash: c320f...094 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2015 #163 Del Skrevet 12. april 2015 Jeg har en eks som oppførte seg litt som du gjør nå Da jeg gjorde det slutt tok han det veldig dårlig. Han kontaktet meg hele tiden i over 6 måneder, ringte, sendte meldinger, lurte på hvorfor jeg var pålogget på skype, fordi i hans hode betydde dette at jeg hadde funnet meg en ny som jeg skypet med, når det i realieteten var så enkelt at maskinen logget seg automatisk på skype hver gang jeg slo den på. Etterhvert sluttet jeg å svare på telefon og meldinger, rett og slett fordi jeg ikke orket mer av det. Jeg var jo lei meg for at han hadde det vondt, men samtidig måtte jeg tenke på meg selv også, og jeg ble utslitt av å prøve å trøste han når han tydelig tolket det som at det kanskje var håp for noe mer. Når jeg sluttet å svare kom lignende meldinger som de du har skrevet inn på telefonen "hvorfor gjør du dette mot meg", "betyr jeg ingenting for deg osv". Jeg skjønner at du har det vondt og føler du trenger svar osv. men jeg kan si av erfaring at alt du oppnår med det du gjør nå er at han kommer til å bli drittlei av deg. Det er vondt å høre, men det er faktisk det som skjer. Jeg håper du tenker deg litt om før du fortsetter med dette, og at du innser at du kan komme deg gjennom dette med selvrespekten i behold. Forholdet deres er over, det at han er med noen andre, om han er singel, skal ha barn, eller noe annet kommer ikke til å forandre på det, og akkurat nå suger det skikkelig, og du har lov å sørge og føle at ting aldri blir bra igjen, og at ingen har følt det sånn før. Men de aller fleste av oss har opplevd kjærlighetssorg og følt den smerten, og de fleste av oss har komt oss igjennom det. En må bare velge om en skal prøve å komme seg igjennom det med litt verdighet i behold, Sender deg en klem og håper alt går bra med deg <3 Anonymous poster hash: 4fb54...48d 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2015 #164 Del Skrevet 12. april 2015 Uansett hvor mye du vrir og forsvarer dette i ditt hode er dette stalking. Og tydelig at du er ganske psykisk syk nå. Så i morgen ringer du lege og ber om en time ASAP. Og får både medisiner og proff hjelp. Anonymous poster hash: 8a0c8...7f9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2015 #165 Del Skrevet 12. april 2015 Det kan være det, men hva hjelper det deg? Anonymous poster hash: d0b6f...cae Da betyr det jo at det kanskje er så seriøst med den nye dama han møtte. Anonymous poster hash: 1634d...276 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pluttipott Skrevet 12. april 2015 #166 Del Skrevet 12. april 2015 Alle visningene jeg har vært på (da når leilighet har vært ute for salg, og ikke leie) så har det vært kun megler tilstede. Og på den ene visningen så fortalte faktisk megler at dama som hadde bodd der, ikke kunne bo der lengre fordi hun måtte flytte på hjem. Så det er ikke sikkert at de alltid er så strict på det med taushetsplikt. Når det er sagt så tror jeg det beste for deg er å søke hjelp, la dette være og prøv å komme deg videre i livet ditt. Ved å gå på denne visningen kommer du ingensteds, selv om du føler nå at du vil få svar så betyr det ingenting for DIN fremtid om han skal bli far eller whatsoever. Denne mannen blir ikke en del av din fremtid, og dere skal ikke ha noe mer med hverandre å gjøre. Det må du få hjelp til å innse og komme deg videre ifra. Jeg håper du vil finne ut av dette snart 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2015 #167 Del Skrevet 12. april 2015 Jeg tror du vil gå på visningen for å se om han har bodd der med nye kjæresten. Du vil lete etter spor, og sannsynligvis ikke finne noen, fordi leiligheten er stylet for salg. Men i din verden vil det bety at han aldri har bodd sammen med den nye kjæresten, dermed er det håp for deg enda... Du er så hardt rammet at du vil tolke alt positivt i den retning at det kan bli dere to igjen. Du sier jo selv at du tror han ikke svarer fordi han er så ordentlig, men du tror han egentlig vil...innerst inne. Dette er dine ønskedrømmer og har ingenting med virkeligheten å gjøre. Du trenger hjelp av profesjonelle - uansett hva folk sier til deg her (de som har erfaringer med kjærlighetssorg) så vil du ikke tro på dem. Fordi det de sier gjelder ikke deg, du har erfart den store kjærligheten og venter bare på at alle hindringer ryddes av veien og så kan det bli dere to igjen. I din verden (fantasiverden - ønskeverden) så er det dette han også ønsker, han er bare for skikkelig til å gjøre noe som kan bringe dere to sammen igjen. Men innerst inne er det det han ønsker. Du forstår ikke at han ikke kan svare på dine sms, i din tankeverden er det fordi han er så ordentlig. I alle andres verden er det fordi han er ferdig med deg og ikke ønsker å nære din fantasi om en gjenforening. Søk hjelp! Anonymous poster hash: 71959...6fc 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2015 #168 Del Skrevet 12. april 2015 Da betyr det jo at det kanskje er så seriøst med den nye dama han møtte. Anonymous poster hash: 1634d...276 Jeg prøver igjen: Hvilken rolle spiller det for deg? Anonymous poster hash: d0b6f...cae 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2015 #169 Del Skrevet 12. april 2015 Jeg har en eks som oppførte seg litt som du gjør nå Da jeg gjorde det slutt tok han det veldig dårlig. Han kontaktet meg hele tiden i over 6 måneder, ringte, sendte meldinger, lurte på hvorfor jeg var pålogget på skype, fordi i hans hode betydde dette at jeg hadde funnet meg en ny som jeg skypet med, når det i realieteten var så enkelt at maskinen logget seg automatisk på skype hver gang jeg slo den på. Etterhvert sluttet jeg å svare på telefon og meldinger, rett og slett fordi jeg ikke orket mer av det. Jeg var jo lei meg for at han hadde det vondt, men samtidig måtte jeg tenke på meg selv også, og jeg ble utslitt av å prøve å trøste han når han tydelig tolket det som at det kanskje var håp for noe mer. Når jeg sluttet å svare kom lignende meldinger som de du har skrevet inn på telefonen "hvorfor gjør du dette mot meg", "betyr jeg ingenting for deg osv". Jeg skjønner at du har det vondt og føler du trenger svar osv. men jeg kan si av erfaring at alt du oppnår med det du gjør nå er at han kommer til å bli drittlei av deg. Det er vondt å høre, men det er faktisk det som skjer. Jeg håper du tenker deg litt om før du fortsetter med dette, og at du innser at du kan komme deg gjennom dette med selvrespekten i behold. Forholdet deres er over, det at han er med noen andre, om han er singel, skal ha barn, eller noe annet kommer ikke til å forandre på det, og akkurat nå suger det skikkelig, og du har lov å sørge og føle at ting aldri blir bra igjen, og at ingen har følt det sånn før. Men de aller fleste av oss har opplevd kjærlighetssorg og følt den smerten, og de fleste av oss har komt oss igjennom det. En må bare velge om en skal prøve å komme seg igjennom det med litt verdighet i behold, Sender deg en klem og håper alt går bra med deg <3 Anonymous poster hash: 4fb54...48d Eksen din er nok en del mer ekstrem enn hva jeg er. Jeg kontakter ham absolutt ikke hele tiden. Sender en melding i ny og ne, som sikkert er dumt i seg selv, men i dag sendte jeg en melding, og så en i februar, og noen i jula. Vil ikke si at jeg bombarderer ham med sms akkurat, men sikkert for mange uansett. Jeg ønsker bare at han svarer meg, gir meg en slags forklaring, forteller meg om jeg betyr noe for ham eller om min eksistens ikke betyr noe for ham lenger. Anonymous poster hash: 1634d...276 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2015 #170 Del Skrevet 12. april 2015 Eksen din er nok en del mer ekstrem enn hva jeg er. Jeg kontakter ham absolutt ikke hele tiden. Sender en melding i ny og ne, som sikkert er dumt i seg selv, men i dag sendte jeg en melding, og så en i februar, og noen i jula. Vil ikke si at jeg bombarderer ham med sms akkurat, men sikkert for mange uansett. Jeg ønsker bare at han svarer meg, gir meg en slags forklaring, forteller meg om jeg betyr noe for ham eller om min eksistens ikke betyr noe for ham lenger. Anonymous poster hash: 1634d...276 Anonymous poster hash: 4fb54...48d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2015 #171 Del Skrevet 12. april 2015 Eksen din er nok en del mer ekstrem enn hva jeg er. Jeg kontakter ham absolutt ikke hele tiden. Sender en melding i ny og ne, som sikkert er dumt i seg selv, men i dag sendte jeg en melding, og så en i februar, og noen i jula. Vil ikke si at jeg bombarderer ham med sms akkurat, men sikkert for mange uansett. Jeg ønsker bare at han svarer meg, gir meg en slags forklaring, forteller meg om jeg betyr noe for ham eller om min eksistens ikke betyr noe for ham lenger.Anonymous poster hash: 1634d...276 Du VET svaret på det! Hvorfor trenger du å gjøre deg selv vondt ved å måtte høre han si det? Anonymous poster hash: c320f...094 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2015 #172 Del Skrevet 12. april 2015 Jeg tror du vil gå på visningen for å se om han har bodd der med nye kjæresten. Du vil lete etter spor, og sannsynligvis ikke finne noen, fordi leiligheten er stylet for salg. Men i din verden vil det bety at han aldri har bodd sammen med den nye kjæresten, dermed er det håp for deg enda... Du er så hardt rammet at du vil tolke alt positivt i den retning at det kan bli dere to igjen. Du sier jo selv at du tror han ikke svarer fordi han er så ordentlig, men du tror han egentlig vil...innerst inne. Dette er dine ønskedrømmer og har ingenting med virkeligheten å gjøre. Du trenger hjelp av profesjonelle - uansett hva folk sier til deg her (de som har erfaringer med kjærlighetssorg) så vil du ikke tro på dem. Fordi det de sier gjelder ikke deg, du har erfart den store kjærligheten og venter bare på at alle hindringer ryddes av veien og så kan det bli dere to igjen. I din verden (fantasiverden - ønskeverden) så er det dette han også ønsker, han er bare for skikkelig til å gjøre noe som kan bringe dere to sammen igjen. Men innerst inne er det det han ønsker. Du forstår ikke at han ikke kan svare på dine sms, i din tankeverden er det fordi han er så ordentlig. I alle andres verden er det fordi han er ferdig med deg og ikke ønsker å nære din fantasi om en gjenforening. Søk hjelp! Anonymous poster hash: 71959...6fc Nei du tar helt feil. Det du skriver er din verden, ikke min. Jeg har ikke skrevet noe som kan rettferdiggjøre det du skriver. Tror ikke han egentlig vil kontakt meg men ikke tør e.l., jeg bare håper at han en dag faktisk viser litt medmenneskelighet og i det minste snakker med meg. Anonymous poster hash: 1634d...276 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 12. april 2015 #173 Del Skrevet 12. april 2015 Eksen din er nok en del mer ekstrem enn hva jeg er. Jeg kontakter ham absolutt ikke hele tiden. Sender en melding i ny og ne, som sikkert er dumt i seg selv, men i dag sendte jeg en melding, og så en i februar, og noen i jula. Vil ikke si at jeg bombarderer ham med sms akkurat, men sikkert for mange uansett. Jeg ønsker bare at han svarer meg, gir meg en slags forklaring, forteller meg om jeg betyr noe for ham eller om min eksistens ikke betyr noe for ham lenger. Anonymous poster hash: 1634d...276 Jeg forstår faktisk at du føler at du trenger svar, det er menneskelig. Men det ser dessverre ikke ut til at han har tenkt å gi deg det. Hva kan du gjøre for å komme deg videre uten hans hjelp? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2015 #174 Del Skrevet 12. april 2015 Hvorfor ble det slutt mellom dere?Anonymous poster hash: 44070...001 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2015 #175 Del Skrevet 12. april 2015 Anonymous poster hash: 4fb54...48d Eksen din er nok en del mer ekstrem enn hva jeg er. Jeg kontakter ham absolutt ikke hele tiden. Sender en melding i ny og ne, som sikkert er dumt i seg selv, men i dag sendte jeg en melding, og så en i februar, og noen i jula. Vil ikke si at jeg bombarderer ham med sms akkurat, men sikkert for mange uansett. Jeg ønsker bare at han svarer meg, gir meg en slags forklaring, forteller meg om jeg betyr noe for ham eller om min eksistens ikke betyr noe for ham lenger. Anonymous poster hash: 1634d...276 Men det du oppnår er at han kommer til å tenke mindre om deg. Hvis du velger å gå videre med hevet hode og tar vare på deg selv kan det hende han tenker gode tanker om deg om dere møtes igjen, og kanskje kan dere da også ha et vennskap, men om du maser på han og krever en forklaring, eller vil ha svar på om du ikke betyr noe så kommer han til å sky deg og tenke at du er masete og irriterende, og slike tanker er vanskelige å reversere, så da kan du i hvertfall glemme å tenke noe mer på et vennskap. Anonymous poster hash: 4fb54...48d Anonymous poster hash: 4fb54...48d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2015 #176 Del Skrevet 12. april 2015 Nei du tar helt feil. Det du skriver er din verden, ikke min. Jeg har ikke skrevet noe som kan rettferdiggjøre det du skriver. Tror ikke han egentlig vil kontakt meg men ikke tør e.l., jeg bare håper at han en dag faktisk viser litt medmenneskelighet og i det minste snakker med meg.Anonymous poster hash: 1634d...276 Snakker med deg?? Hvorfor det? Om hva??Anonymous poster hash: c320f...094 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 12. april 2015 #177 Del Skrevet 12. april 2015 Jeg synes forøvrig flere av dere kan roe ned Du er syk-koret. Mulig det er litt enklere for TS å ta til seg det som skrives om hun ikke må bruke energien på forsvare seg mot påstander om at hun er en kaninkokende øksemorder som bør legges i tvangstrøye. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pluttipott Skrevet 12. april 2015 #178 Del Skrevet 12. april 2015 Jeg synes forøvrig flere av dere kan roe ned Du er syk-koret Enig, det hjelper ingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2015 #179 Del Skrevet 12. april 2015 Nei du tar helt feil. Det du skriver er din verden, ikke min. Jeg har ikke skrevet noe som kan rettferdiggjøre det du skriver. Tror ikke han egentlig vil kontakt meg men ikke tør e.l., jeg bare håper at han en dag faktisk viser litt medmenneskelighet og i det minste snakker med meg. Anonymous poster hash: 1634d...276 Hvorfor er det så om å gjøre at han skal snakke med deg? Tror du ikke han skjønner at om han snakker med deg så vil det bare balle på seg? Snakke mer? Få enda bedre forklaring på hvorfor det ikke kan bli dere to? Du virker umettelig på kontakt med ham, og en smule besatt av ham. De fleste i din situasjon ville innsett at han er ferdig med deg. Jeg skjønner at du har det veldig vondt og ikke blir ferdig med dette, men han kan ikke hjelpe deg med å bli ferdig, om han snakker med deg vil det bare dra det enda mer ut! Det tror jeg han forstår. Men du vil/kan ikke forstå det. For din egen del: søk hjelp! Anonymous poster hash: 71959...6fc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nåmåjeg Skrevet 12. april 2015 #180 Del Skrevet 12. april 2015 bare gå om det vil hjelpe deg. I en sorg handler det bare å finne en vei å komme seg videre på. Sorgen varer aldri for evigt, og om å gå på visningen hjelper deg gjennom sorgen akkurat nå,do it! Du vil ikke se så mye og vil nok ikke få noen svar, men du kommer til å se hans leilighet igjen og kanskje det er det som gir deg kick. Men ikke gjør en masse som du kommer til å bli flau av om noen år. Jeg kan garantert love deg at når du sitter med din nye mann ( som du kommer til å elsker ennå høyre enn din X) om noen år så kommer du til å minns denne visningdagen og bli flau. Riste på hode flau. Men akkurat nå trenger du kanskje å bare gå for å komme deg gjennom det. uansett Lykke til og håper du snart møter den riktige The One! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg