Gå til innhold

Gå på visning i leiligheten til eksen - risikabelt?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Igjen, det er du som angriper, ikke jeg. Du som ikke kan kommunisere høflig og normalt. Se på hvordan du skriver, hva du sier. Det er jo helt vanvittig.

Om noen er farlig og ustabil her, er det vel deg - som sagt, basert på hvordan du skriver her inne.

Anonymous poster hash: 1634d...276

Du må gjerne komme med eksempler på det du sier her. Hvordan har jeg angrepet deg? Hvordan fremstår jeg som farlig og ustabil? Hva er det som ikke er høflig og normalt med måten min å kommunisere på. Og hva er det som er så "vanvittig" med det jeg sier? :klo:

Anonymous poster hash: d0b6f...cae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Både han og søsteren eier leiligheten, så ønsker jo å finne ut hvem som eventuelt skal ha barn.

Hvis det er han, hva gjør du?

Hvis det er henne, hva gjør du?

Anonymous poster hash: c320f...094

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Både han og søsteren eier leiligheten, så ønsker jo å finne ut hvem som eventuelt skal ha barn.

Men nøyaktig hva skal det være godt for? Forholdet er over. Du blir verken stemor eller tante til et eventuelt barn derfra.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tviler jeg litt på at du vil finne ut, for før visning skal man gjerne strippe leiligheten for alt som kan relateres til eierne. Den skal være så upersonlig som mulig. Du vil ikke kunne se noe mer enn du ser i bildene på prospektet, for leiligheten skal være tilnærmet identisk som på bildene.

Vel, du får gjøre som du vil. Lykke til.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei! Definitivt nei! Nei nei nei! NEI!

Signerer denne.

Er i sjeldne tilfeller at vennskap med ekser fungerer.

Det er alltid en part som ønsker/håper på mer.

Jeg forstår ikke hvorfor du vil ha denne fyren som del av ditt liv så sterkt som du gjør. Han har gitt deg noe ingen andre har gitt deg så langt i ditt noe-og-30-lange (?) liv: oppmerksomhet og interesse.

Du har fått for deg at hvis han ikke elsker/interesserer seg for deg så vil ingen andre menn gjøre det heller. Det er enten bare han, eller ingen andre.

Jeg har vært i en lignende situasjon (er sikker på at mange andre her inne har gjort det også en eller annen gang), det er vanskelig å se for seg hvordan man i huleste skal komme seg videre.

Men jeg vet dette høres tomt ut og jeg vet det ikke hjelper noe som helst nå når du er så omtåket og forvirret (det er du, selv om du kanskje ikke ser det nå), men det kommer en annen mann i livet ditt bare du lar deg selv møte andre og kommer deg videre fra denne besettelsen du har havnet i.

Jeg anbefaler at du snakker med en proff som kan hjelpe deg å se litt klarere. Du kaster bort tiden din på denne mannen, når du burde fokusert på kun deg og ditt eget liv.

Anonymous poster hash: 82d8e...b46

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei, du kom med et godt tips, og om jeg velger eller ikke velger å gå på visningen er jo det mitt eget valg.

Men kommer ikke til å gå dit om eksen skal være der, og om han ikke vil være der er det jo ikke noe å blottlegge ved å gå dit?

Hør på deg selv...du vil prøve å komme deg hemmelig inn i leiligheten til en eks for å snoke... Det er fullstendig galskap. Du mister selvrespekten så det synger etter, du vil få det enda tyngre etterpå, det er en fullstendig syk ting å gjøre og du vil bli stemplet som fullstendig loonytoon om en av de andre på visningen kjenner han. Det her er bare flaut å nå synes jeg seriøst at du skal kvinne deg opp å ta deg sammen. Dette har gått altfor langt. Sånne aktiviteter som det der er det laget skumle filmer om.

Anonymous poster hash: 9e255...d8b

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Hvis det er han, hva gjør du?

Hvis det er henne, hva gjør du?

Det er jo ingenting jeg kan gjøre. Blir lei meg selvsagt, om det er ham, men vil jo uansett være et slags endelig svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det med å dra på denne visningen er bare helt borti natta kjære deg. Det kommer ikke til å gi deg "svarene" dine. Det virker som du sliter veldig og jeg ville absolutt anbefalt deg å snakke med noen profesjonelle om dette.

Ingen av oss her inne kan hjelpe deg, for du virker låst i hele situasjonen. Det er forståelig, men skaff deg hjelp:)

Anonymous poster hash: 44070...001
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er jo ingenting jeg kan gjøre. Blir lei meg selvsagt, om det er ham, men vil jo uansett være et slags endelig svar.

Du har et endelig svar. Han svarer ikke på meldingene dine, og det betyr at det er over - helt uavhengig om han har kjæreste og om han venter barn.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hockeyfrue

TS, jeg hadde sympati for deg i starten av tråden, men nå kjenner jeg at jeg blir irritert. Det skremmer meg at en voksen dame med ansvar for barn kan bli så opphengt i et annet menneske. Fokuser på det gode i livet ditt, og glem denne mannen. Han vil ikke ha deg, deal with it. Klarer du ikke det på egenhånd, så oppsøker du en profesjonell som kan hjelpe deg videre. Både for din egen og barna dine sin skyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Men kjære deg, poenget er at det ikke vil bli et slags endelig svar. Du vil bare ha flere svar. Når kommer barnet? Skal de gifte seg? Elsket han meg i det hele tatt?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du kan jo bare sende han ei mld akkurat nå. " Jeg har det svært vondt og trenger å vite om du skal ha barn med kjæresten din. Jeg trenger å vite dette for å komme meg videre, og vil ikke kontakte deg mer etterpå. Hadde satt stor pris på om du ville ha svart meg".

Er du heldig så svarer han og du kan komme deg videre....

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du kan jo bare sende han ei mld akkurat nå. " Jeg har det svært vondt og trenger å vite om du skal ha barn med kjæresten din. Jeg trenger å vite dette for å komme meg videre, og vil ikke kontakte deg mer etterpå. Hadde satt stor pris på om du ville ha svart meg".

Er du heldig så svarer han og du kan komme deg videre....

Er hun mindre heldig så får hun ett besøksforbud

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Men kjære deg, poenget er at det ikke vil bli et slags endelig svar. Du vil bare ha flere svar. Når kommer barnet? Skal de gifte seg? Elsket han meg i det hele tatt?

Det kan du ikke vite, men nei tror ikke jeg ville gjort noe sånt.

Uansett, han og søsteren skal selge leiligheten. Hun har nylig arvet en barnevogn og sagt opp medlemskapet på treningssenteret. Er ikke dette tegn på at det er hun som venter barn?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Så det at han har gjort det slutt, ikke vil være sammen med deg og ikke ha kontakt med deg (og muligens har en ny kjæreste) er ikke et endelig svar for deg? Det må en baby til for at du skal ta hintet?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er hun mindre heldig så får hun ett besøksforbud

Hvorfor i alle dager? Jeg har sendt en melding i dag, og en i februar, og i jula. Har ikke oppsøkt ham fysisk eller truet med det, så hvorfor skulle jeg få besøksforbud?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Så det at han har gjort det slutt, ikke vil være sammen med deg og ikke ha kontakt med deg (og muligens har en ny kjæreste) er ikke et endelig svar for deg? Det må en baby til for at du skal ta hintet?

Jeg vet at han ikke vil ha meg, men jeg skjønner ikke hvorfor han ikke kan oppføre seg som et normalt menneske og i det minste snakke med meg eller svare på sms.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis det ikke er han som skal ha barn, tror du det betyr at det fortsatt er "håp"?! Hvordan kan du tro noe sånt?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det kan du ikke vite, men nei tror ikke jeg ville gjort noe sånt.

Uansett, han og søsteren skal selge leiligheten. Hun har nylig arvet en barnevogn og sagt opp medlemskapet på treningssenteret. Er ikke dette tegn på at det er hun som venter barn?

Det kan være det, men hva hjelper det deg?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg vet at han ikke vil ha meg, men jeg skjønner ikke hvorfor han ikke kan oppføre seg som et normalt menneske og i det minste snakke med meg eller svare på sms.

Kanskje han tenker det samme. Hvorfor kan hun ikke oppføre seg som et "normalt" menneske, ta hintet og la meg være i fred.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...