Gå til innhold

Gå på visning i leiligheten til eksen - risikabelt?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Vet ikke, kanskje en slags bisarr closure.

Anonymous poster hash: 1634d...276

Du har fått mange tilbakemeldinger her som nok kan være nyttige, og det meste jeg kan si er allerede sagt. Men akkurat dette utsagnet her bet jeg meg merke i. Dette kan du ikke, selv i en tåke av ulykkelig forelskelse, oppriktig mene.

Hvis du prøver å samle deg litt, tar to skritt tilbake og tenker på at det du tenker å gjøre er å gå på visning i eksens leilighet for å fiske om informasjon om han og samboeren. Du forstår vel selv at dette ikke kan være closure, og at det utvilsomt vil være å åpne en haug med dører og nye tanker?

Jeg skjønner at det er noe å henge seg opp i akkurat nå og at man derfor klamrer seg til det. Jeg forstår at man tenker at akkurat dette må avklares på en eller annen måte, men prøv for guds skyld å være litt realistisk. Du vet jo at dette bare vil være å pisse i bukse for å holde seg varm, og så blir det enda verre. Du sier jo selv at det egentlig er et mål å få ham til å se deg, å forstå hvorfor han er ferdig med deg, noe som ikke kommer til å løses av dette. Du kommer selvsagt ikke noe nærmere å bli ferdig med ham av dette.

Anonymous poster hash: 17d1b...56c

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Synes du det fungerer med alle oppfordringene om å la visningen være, og oppsøke psykolog, da?

Ser ikke sånn ut. Tenkte en kjapp telefon til megler ville vært bedre enn å dukke opp på visningen, lite visste jeg om at det nå ser ut til å bli begge deler.

Så feil kan man ta, ok?

Hvorfor skriver du dette? Du skrev jo et veldig hjelpsomt innlegg, som faktisk potensielt kan unngå at jeg går på visningen (vil jo ikke gå om jeg får vite at selger/eksen vil være der).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei, hvorfor skriver du noe som jeg ikke engang har antydet?

Men hvorfor trenger du å vite det da?? Hvilken rolle spiller det om de ikke er sammen/er sammen/venter barn sammen/er gift/han er sammen med noen helt andre igjen?

Jeg forstår ikke...

Bottom line er at han ikke vil være sammen med deg og han vil ikke ha kontakt. Det er egentlig den eneste informasjonen du trenger...

Anonymous poster hash: c320f...094

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg vet ikke om de er sammen fremdeles, eller om de engang kom så langt at de ble et par. Vet ingenting faktisk.

Og elske? Om de nå er et par i dag, så har de ikke vært det i mer enn rundt et halvår, og du tror man elsker noen vanligvis etter så kort tid?

Noen gjør det ja. Jeg forlovet meg med min mann etter tre måneder. Nå 11 år etter er vi ennå gift. Om denne mannen ville hatt deg TS ville dere vært kjærester nå. Uansett om det er usikkert om han ennå er sammen med damen eller ikke, så er iallefall en ting sikkert og det er at han ikke elsker deg lenger. Jeg vet det er brutalt å si, men du kan ikke sitte å få psykiske problemer og stalker tendenser over en mann som ikke vil ha deg, du ser den? Du er en voksen dame og du vet at tiden faktisk leger, men så lenge du sitter å dyrker sorgen vil du aldri komme deg videre i livet. Når du er ferdig med sorgen vil du gremmes over hvor stor del av livet du kastet bort på en mann som ikke ville ha deg. Livet er for kort til å sitte å lengte etter noen som ikke elsker deg. Slett nummeret hans, aldri kontakt han igjen, ikke oppsøk informasjon om han å gå videre med livet ditt. Aksepter at det er slutt. Aksepter at han ikke elsker deg. Aksepter at han ikke vil ha kontakt. Aksepter at du ikke vil få svar på spørsmålene dine og kom deg videre.

Anonymous poster hash: 9e255...d8b

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Men hvorfor trenger du å vite det da?? Hvilken rolle spiller det om de ikke er sammen/er sammen/venter barn sammen/er gift/han er sammen med noen helt andre igjen?

Jeg forstår ikke...

Bottom line er at han ikke vil være sammen med deg og han vil ikke ha kontakt. Det er egentlig den eneste informasjonen du trenger...

Han er veldig ordentlig, og veldig trofast. Så derfor tenker jeg at kanskje er en slik ekstrem-variant som ikke engang tør/vil svare på sms mens han er i et forhold. Og om forholdet tar slutt en dag, så kanskje vi kan være venner i det minste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvorfor skriver du dette? Du skrev jo et veldig hjelpsomt innlegg, som faktisk potensielt kan unngå at jeg går på visningen (vil jo ikke gå om jeg får vite at selger/eksen vil være der).

Jeg skjønner at verden er vond og vanskelig, men det blir veldig feil av deg å gå til angrep på folk som prøver å hjelpe og vil deg vel.

Det er kanskje ikke så rart at enkelte her oppfatter deg som farlig og ustabil?

Anonymous poster hash: d0b6f...cae

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg skjønner at verden er vond og vanskelig, men det blir veldig feil av deg å gå til angrep på folk som prøver å hjelpe og vil deg vel.

Det er kanskje ikke så rart at enkelte her oppfatter deg som farlig og ustabil?

Gå til angrep? Hvilken verden lever du i? Det er vel du som angriper noen her, og virker farlig og ustabil, ikke jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi noen kommenterte at jeg ikke burde gi deg slike tips.

Selvom jeg har gitt uttrykk for at jeg ikke støttet det 100% mener jeg det er bedre enn å dukke opp fysisk.

Og når du mener å bruke tipset mitt som et springbrett mot visningen blir jeg litt trist, fordi da møtte jeg meg selv litt i døren merker jeg.

For hvis du nå ringer og får beskjed om at selger ikke er der har jeg muligens indirekte sendt deg på en visning der du potensielt kan bli totalt blottlagt for alt av selvrespekt. Og i tillegg muligens føle deg ti ganger verre enn du allerede gjør...

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Han er veldig ordentlig, og veldig trofast. Så derfor tenker jeg at kanskje er en slik ekstrem-variant som ikke engang tør/vil svare på sms mens han er i et forhold. Og om forholdet tar slutt en dag, så kanskje vi kan være venner i det minste.

Tror ikke et vennskap mellom dere ville fungert...

Anonymous poster hash: 44070...001

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

TS...du kan ikke sitte å vente på at forholdet hans kanskje tar slutt. Og kutt ut - du er ikke interessert i å være venn med han! Du starter uansett ikke et vennskap med en eks med spørsmålet "betyr det ingenting at jeg elsker deg?"...

Kanskje han er en sånn type som du beskriver , isåfall bør du respektere han og kjæresten og la de være i fred. Ellers er han bare helt ferdig med deg og ønsker å signalisere det tydelig, og da bør du respektere det også. Så for å oppsummere bør du slutte å kontakte han og legge han bak deg. Han tør nok å kontakte deg, han har bare ikke lyst.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fordi noen kommenterte at jeg ikke burde gi deg slike tips.

Selvom jeg har gitt uttrykk for at jeg ikke støttet det 100% mener jeg det er bedre enn å dukke opp fysisk.

Og når du mener å bruke tipset mitt som et springbrett mot visningen blir jeg litt trist, fordi da møtte jeg meg selv litt i døren merker jeg.

For hvis du nå ringer og får beskjed om at selger ikke er der har jeg muligens indirekte sendt deg på en visning der du potensielt kan bli totalt blottlagt for alt av selvrespekt. Og i tillegg muligens føle deg ti ganger verre enn du allerede gjør...

Nei, du kom med et godt tips, og om jeg velger eller ikke velger å gå på visningen er jo det mitt eget valg.

Men kommer ikke til å gå dit om eksen skal være der, og om han ikke vil være der er det jo ikke noe å blottlegge ved å gå dit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tror ikke et vennskap mellom dere ville fungert...

Anonymous poster hash: 44070...001

Neivel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Neivel?

Nei! Definitivt nei! Nei nei nei! NEI!

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Nei,nei,nei,nei. Han-vil-ikke. Du må seriøst slutte å gi deg selv så mange halmstråd. SELVFØLGELIG ville han ha svart på den type meldinger du sender han om han brydde seg. Uansett om damen sa nei. Han vil ikke ha deg. Hva ville du sagt til egne barn om de var i dine sko? Iallefall er det ikke "hang in There!han kommer nok tilbake"?

Anonymous poster hash: 9e255...d8b

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Gå til angrep? Hvilken verden lever du i? Det er vel du som angriper noen her, og virker farlig og ustabil, ikke jeg.

Nei, jeg har ikke angrepet deg, men jeg reagerer når du ikke kan kommunisere høflig og normalt med folk som har støttet deg gjennom denne tråden. Hvordan det gjør meg til farlig og ustabil, skjønner jeg ikke. Poenget mitt er at enkelte her oppfatter deg som farlig og ustabil. Du retter ikke akkurat opp det inntrykket når du svarer som om folk ikke forsøker å være til hjelp.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei, du kom med et godt tips, og om jeg velger eller ikke velger å gå på visningen er jo det mitt eget valg.

Men kommer ikke til å gå dit om eksen skal være der, og om han ikke vil være der er det jo ikke noe å blottlegge ved å gå dit?

Du har ingen garanti mot at han eller søsteren eller den muligens gravide kjæresten kommer til å være der eller dukke uventet opp.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Vampen

Neivel? Anonymous poster hash: 1634d...276

Nei. Du ser ikke på ham som en venn. Et vennskap vil aldri bli et reelt vennskap, det vil bli destruktivt følelsesmessig.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vet du ikke. De kan ombestemme seg rett før visning, han kan velge å sende et par kompiser eller et familiemedlem, eller dama for å få det til å se ut som mange er interessert osv.

Dessuten, si megleren svarer deg på det ene spørsmålet du sier du vil ha svar på- at de flytter fordi han venter barn, hva skal du da i leiligheten hans å gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei, jeg har ikke angrepet deg, men jeg reagerer når du ikke kan kommunisere høflig og normalt med folk som har støttet deg gjennom denne tråden. Hvordan det gjør meg til farlig og ustabil, skjønner jeg ikke. Poenget mitt er at enkelte her oppfatter deg som farlig og ustabil. Du retter ikke akkurat opp det inntrykket når du svarer som om folk ikke forsøker å være til hjelp.

Igjen, det er du som angriper, ikke jeg. Du som ikke kan kommunisere høflig og normalt. Se på hvordan du skriver, hva du sier. Det er jo helt vanvittig.

Om noen er farlig og ustabil her, er det vel deg - som sagt, basert på hvordan du skriver her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det vet du ikke. De kan ombestemme seg rett før visning, han kan velge å sende et par kompiser eller et familiemedlem, eller dama for å få det til å se ut som mange er interessert osv.

Dessuten, si megleren svarer deg på det ene spørsmålet du sier du vil ha svar på- at de flytter fordi han venter barn, hva skal du da i leiligheten hans å gjøre?

Både han og søsteren eier leiligheten, så ønsker jo å finne ut hvem som eventuelt skal ha barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...