AnonymBruker Skrevet 12. april 2015 #81 Del Skrevet 12. april 2015 Hva skrev du til ham i meldingen? Anonymous poster hash: 44070...001 Noe om hvorfor han aldri svarer meg, hvordan han kan late som om jeg ikke finnes, om det ikke betyr noe at jeg elsker ham. Anonymous poster hash: 1634d...276 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2015 #82 Del Skrevet 12. april 2015 Slitsom? Vi har jo ikke noe kontakt lenger. Sendte ham en melding i dag, den forrige i februar. Jeg er ikke slitsom, jeg er ulykkelig. Anonymous poster hash: 1634d...276 Han syns nok du er rimelig slitsom, ellers ville han svart. Han svarer ikke fordi han vil du skal slutte å ta kontakt. Anonymous poster hash: bf393...ab6 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2015 #83 Del Skrevet 12. april 2015 Hva med å ringe megleren? Si du ikke får deltatt på visningen, men at du kommer til å sende en venn dersom den viser seg å være interessant. si du har noen spørsmål, og bak dette ene spørsmålet inn blant noen andre? -er det utebod der? -er det lekeplass for barn i nærheten? -hva er gjennomsnittsalderen i nabolaget? -trives eiere, hvorfor vil de i såfall selge? -kan fellesgjelden nedbetales ved kjøp? Sier dette kun fordi det virker som du ikke vil høre på alle som anbefaler deg å la vær. Ikke fordi jeg synes dette virker særlig normalt...Anonymous poster hash: cbd93...d72 Dette var faktisk et veldig godt tips. Takk skal du ha. Er det vanlig at folk ringer meglere med slike spørsmål? Anonymous poster hash: 1634d...276 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2015 #84 Del Skrevet 12. april 2015 Han syns nok du er rimelig slitsom, ellers ville han svart. Han svarer ikke fordi han vil du skal slutte å ta kontakt. Anonymous poster hash: bf393...ab6 Han er verdens snilleste mann, det er derfor dette er helt ufattelig for meg. Jeg forstår ikke hvordan noen kan la være å svare noen som åpenbart har det vondt. Anonymous poster hash: 1634d...276 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2015 #85 Del Skrevet 12. april 2015 Dette var faktisk et veldig godt tips. Takk skal du ha. Er det vanlig at folk ringer meglere med slike spørsmål?Anonymous poster hash: 1634d...276 Absolutt, jeg bodde 2.5 timer unna Oslo før jeg flyttet hit, og ringte meglere mange ganger for å spørre om diverse ting. Luket ut en del leiligheter på den måten, for jeg kunne liksom ikke ta den kjøreturen for et titalls leiligheter... Skjønner forresten ikke hvorfor jeg ble anonym i det forrige innlegget...Anonymous poster hash: cbd93...d72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fiona- Skrevet 12. april 2015 #86 Del Skrevet 12. april 2015 Absolutt, jeg bodde 2.5 timer unna Oslo før jeg flyttet hit, og ringte meglere mange ganger for å spørre om diverse ting. Luket ut en del leiligheter på den måten, for jeg kunne liksom ikke ta den kjøreturen for et titalls leiligheter... Skjønner forresten ikke hvorfor jeg ble anonym i det forrige innlegget...Anonymous poster hash: cbd93...d72 Og nå skjedde det igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2015 #87 Del Skrevet 12. april 2015 Han er verdens snilleste mann, det er derfor dette er helt ufattelig for meg. Jeg forstår ikke hvordan noen kan la være å svare noen som åpenbart har det vondt. Anonymous poster hash: 1634d...276 Hadde han svart hadde du ihvertfall ikke sluttet å ta kontakt, og det vet han. Han har et nytt liv, han vil helt klart ikke ha deg i det, og han vil du skal gå videre også, derfor svarer han ikke. Anonymous poster hash: bf393...ab6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2015 #88 Del Skrevet 12. april 2015 Det har jo ingen betydning for deg om han skal ha barn med henne eller ikke. Han er FULLSTENDIG ferdig med deg uansett. Anonymous poster hash: de2ea...159 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2015 #89 Del Skrevet 12. april 2015 Han er verdens snilleste mann, det er derfor dette er helt ufattelig for meg. Jeg forstår ikke hvordan noen kan la være å svare noen som åpenbart har det vondt. Anonymous poster hash: 1634d...276 Han tenker nok at det ikke vil hjelpe deg om han svarer. Han har jo ikke lyst å gni det inn hvorfor han ikke elsker deg lengre. Ja, det gjør vondt. Men tror jammen det ikke hadde blitt bedre om han hadde svart. Da vil du bare bli mer desperat, spørre mer spm osv. Anonymous poster hash: 44070...001 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2015 #90 Del Skrevet 12. april 2015 Hva med å ringe megleren? Si du ikke får deltatt på visningen, men at du kommer til å sende en venn dersom den viser seg å være interessant. si du har noen spørsmål, og bak dette ene spørsmålet inn blant noen andre? -er det utebod der? -er det lekeplass for barn i nærheten? -hva er gjennomsnittsalderen i nabolaget? -trives eiere, hvorfor vil de i såfall selge? -kan fellesgjelden nedbetales ved kjøp? Sier dette kun fordi det virker som du ikke vil høre på alle som anbefaler deg å la vær. Ikke fordi jeg synes dette virker særlig normalt...Anonymous poster hash: cbd93...d72 Forresten, vil det være et naturlig spørsmål å stille om hvorvidt eier/selger vil være tilstede på visning - og formulere det slik at jeg foretrekker at eier er der for å svare på spørsmål på visninger? Anonymous poster hash: 1634d...276 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2015 #91 Del Skrevet 12. april 2015 Noe om hvorfor han aldri svarer meg, hvordan han kan late som om jeg ikke finnes, om det ikke betyr noe at jeg elsker ham.Anonymous poster hash: 1634d...276 "Om det ikke betyr noe at jeg elsker han" Seriøst hva ønsker du å oppnå med å si noe sånt? Selvfølgelig betyr det ikke noe. Tror du det liksom skal forandre noe...??Anonymous poster hash: c320f...094 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2015 #92 Del Skrevet 12. april 2015 Det har jo ingen betydning for deg om han skal ha barn med henne eller ikke. Han er FULLSTENDIG ferdig med deg uansett. Anonymous poster hash: de2ea...159 Vet han er ferdig med meg, men det har betydning for meg likevel - psykisk/emosjonelt. Anonymous poster hash: 1634d...276 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2015 #93 Del Skrevet 12. april 2015 Vet han er ferdig med meg, men det har betydning for meg likevel - psykisk/emosjonelt.Anonymous poster hash: 1634d...276 Hva er det du egentlig vil høre?Anonymous poster hash: c320f...094 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2015 #94 Del Skrevet 12. april 2015 "Om det ikke betyr noe at jeg elsker han" Seriøst hva ønsker du å oppnå med å si noe sånt? Selvfølgelig betyr det ikke noe. Tror du det liksom skal forandre noe...??Anonymous poster hash: c320f...094 Betyr det ikke noe tror du? Alt ved meg og mine følelser er fullstendig verdiløse og uten mening, er det du prøver å si? Anonymous poster hash: 1634d...276 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fiona- Skrevet 12. april 2015 #95 Del Skrevet 12. april 2015 Forresten, vil det være et naturlig spørsmål å stille om hvorvidt eier/selger vil være tilstede på visning - og formulere det slik at jeg foretrekker at eier er der for å svare på spørsmål på visninger?Anonymous poster hash: 1634d...276 Tja, nå skal jo du ringe nettopp fordi du ikke har mulighet til å delta på visningen. Så det er kanskje litt rart å spørre om det, ja... Holder det ikke med den telefonen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2015 #96 Del Skrevet 12. april 2015 Hva er det du egentlig vil høre?Anonymous poster hash: c320f...094 Vil finne ut hvorfor han gjør dette mot meg (det er ikke normalt å fullstendig ignorere noen, kunne i det minste skrevet at han ikke kommer til å svare, si at vi ikke skal snakkes mer e.l.), om vi noen gang kan møtes, snakke sammen, ha litt kontakt i fremtiden, eller noe. Anonymous poster hash: 1634d...276 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2015 #97 Del Skrevet 12. april 2015 Noe om hvorfor han aldri svarer meg, hvordan han kan late som om jeg ikke finnes, om det ikke betyr noe at jeg elsker ham.Anonymous poster hash: 1634d...276 Kjære deg...det er jo derfor han ikke svarer deg. Se på meldingen din. Du skriker etter sympati og oppmerksomhet fra en som ikke elsker deg lenger. Det virker temmelig bunnyboiler. Greit du ikke er over han, men han er over deg. Det vil også si at det ikke er relevant for han at du deler sånn informasjon med han. Det er jo bare kleint (og patetisk) Kjærligheten suger skikkelig innimellom, men tror du virkelig ikke at om han var "the one" så ville dere vært sammen? Det er flere fisk i havet. Slutt å dyrk sorgen så det tilslutt går over så skal du se du møter "the one" på ordentlig Anonymous poster hash: 9e255...d8b 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2015 #98 Del Skrevet 12. april 2015 Tja, nå skal jo du ringe nettopp fordi du ikke har mulighet til å delta på visningen. Så det er kanskje litt rart å spørre om det, ja... Holder det ikke med den telefonen? Jo, kanskje ikke kan delta. Men kan kanskje spørre og samtidig si at jeg får mer ut av en visning om eier er tilstede og kan svare på spørsmål, og at jeg forsøker å finne ut hvilke aktuelle boliger som har eier tilstede på visninger? Anonymous poster hash: 1634d...276 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2015 #99 Del Skrevet 12. april 2015 Betyr det ikke noe tror du? Alt ved meg og mine følelser er fullstendig verdiløse og uten mening, er det du prøver å si? Anonymous poster hash: 1634d...276 Nei, men det betyr ikke noe for han. Eller hey, det er kos det liksom men hva skulle det liksom forandre for han? Blir vel litt sånn "ok javel..." og that's itAnonymous poster hash: c320f...094 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2015 #100 Del Skrevet 12. april 2015 Noen kvinnfolk ass... Shit. Anonymous poster hash: 47365...3e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg