AnonymBruker Skrevet 12. april 2015 #1 Del Skrevet 12. april 2015 Eksen, som er min store kjærlighet, skal selge leiligheten så jeg på finn.no Greia er at han har bodd sammen med søsteren sin i en leilighet de kjøpte sammen, og så fikk han en ny kjæreste i fjor høst. Jeg vet ikke om de selger leiligheten fordi han kanskje skal flytte sammen med denne kjæresten (etter bare et halvår i så fall - vil ikke det være litt rart/uvanlig?), eller fordi kanskje søsteren har fått seg kjæreste og skal flytte sammen med denne. Men, jeg har fremdeles grusom kjærlighetssorg og klarer knapt å fungere i hverdagen. Etter at jeg så denne annonsen på finn.no, har jeg hatt marerittaktige tanker om at kanskje kjæresten hans er gravid, og at det er derfor han og søsteren selger leiligheten. Uansett, visningen er om noen dager, og jeg lurer på om jeg skal gå på denne. Men, pleier eier/selger å være tilstede på disse visningene, eller er det bare megler? Om det er bare megler, er det da vanlig å spørre - liksom tilfeldigvis - om hvorfor en så fin leilighet er til salgs, om hvorfor nåværende eier skal flytte? Har ikke vært på visning, så vet ikke om slik "småprat" er akseptabel eller ei. Anonymous poster hash: 1634d...276 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stinky Skrevet 12. april 2015 #2 Del Skrevet 12. april 2015 Og hva vil det hjelpe om det viser seg at exen skal bli far? Hemmer deg det så mye, skaff hjelp. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fiona- Skrevet 12. april 2015 #3 Del Skrevet 12. april 2015 ... Hva i alle dager får du ut av det? Varierer forøvrig veldig, megler ville jeg skulle være med på visning da jeg solgte leiligheten min, men eieren var ikke til stede på visningen i leiligheten jeg kjøpte... 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2015 #4 Del Skrevet 12. april 2015 Vær så snill å ikke gjør det mot deg selv. Det er bare å fore de negative tankene. Siden du er så langt nede og det har gått en god stund bør du vurdere profesjonell hjelp. Anonymous poster hash: 66e70...221 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2015 #5 Del Skrevet 12. april 2015 ... Hva i alle dager får du ut av det? Varierer forøvrig veldig, megler ville jeg skulle være med på visning da jeg solgte leiligheten min, men eieren var ikke til stede på visningen i leiligheten jeg kjøpte... Vet ikke, kanskje en slags bisarr closure. Men det forutsetter vel at eksen ikke er der, det ville være flaut og vondt. Hvorfor ville forresten megler at du skulle være med på visning? Anonymous poster hash: 1634d...276 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2015 #6 Del Skrevet 12. april 2015 Noen ganger er både megler og eier tilstede. Det vet du aldri på forhånd. Og megler har taushetsplikt. Den type spørsmål blir besvart på en generell måte, uten personlig innhold. Hva skal du i eksens leilighet, med kjærlighetssorg? Hva ønsker du å oppnå?Anonymous poster hash: 82a63...89c 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2015 #7 Del Skrevet 12. april 2015 Vær så snill å ikke gjør det mot deg selv. Det er bare å fore de negative tankene. Siden du er så langt nede og det har gått en god stund bør du vurdere profesjonell hjelp.Anonymous poster hash: 66e70...221 Ja, jeg ønsker virkelig profesjonell hjelp. Vet ikke hva som kan hjelpe. Så annonsen i går, og har ikke klart å gjøre noe nyttig siden da. Skal på jobb i morgen, men vet ikke om jeg klarer det. Anonymous poster hash: 1634d...276 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2015 #8 Del Skrevet 12. april 2015 Noen ganger er både megler og eier tilstede. Det vet du aldri på forhånd. Og megler har taushetsplikt. Den type spørsmål blir besvart på en generell måte, uten personlig innhold. Hva skal du i eksens leilighet, med kjærlighetssorg? Hva ønsker du å oppnå?Anonymous poster hash: 82a63...89c Få noen svar, kanskje. Taushetsplikt, ja ser den. Men en generell kommentar som "nåværende eier trenger noe større, da det er barn på vei" er vel noe en megler kan si? Anonymous poster hash: 1634d...276 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2015 #9 Del Skrevet 12. april 2015 Eksen, som er min store kjærlighet, skal selge leiligheten så jeg på finn.no Greia er at han har bodd sammen med søsteren sin i en leilighet de kjøpte sammen, og så fikk han en ny kjæreste i fjor høst. Jeg vet ikke om de selger leiligheten fordi han kanskje skal flytte sammen med denne kjæresten (etter bare et halvår i så fall - vil ikke det være litt rart/uvanlig?), eller fordi kanskje søsteren har fått seg kjæreste og skal flytte sammen med denne. Men, jeg har fremdeles grusom kjærlighetssorg og klarer knapt å fungere i hverdagen. Etter at jeg så denne annonsen på finn.no, har jeg hatt marerittaktige tanker om at kanskje kjæresten hans er gravid, og at det er derfor han og søsteren selger leiligheten. Uansett, visningen er om noen dager, og jeg lurer på om jeg skal gå på denne. Men, pleier eier/selger å være tilstede på disse visningene, eller er det bare megler? Om det er bare megler, er det da vanlig å spørre - liksom tilfeldigvis - om hvorfor en så fin leilighet er til salgs, om hvorfor nåværende eier skal flytte? Har ikke vært på visning, så vet ikke om slik "småprat" er akseptabel eller ei. Anonymous poster hash: 1634d...276 Wow, du vet det her er helt sykt? Det er det man kaller stalking på høyt nivå. Anbefaler at du skaffer deg profesjonell hjelp med å komme deg videre. Tenk hvor mye tid og energi du kaster bort på dette når du kunne vært ute og møtt andre og kommet deg videre med ditt liv.. Lykke til!Anonymous poster hash: 82d8e...b46 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2015 #10 Del Skrevet 12. april 2015 Wow, du vet det her er helt sykt? Det er det man kaller stalking på høyt nivå. Anbefaler at du skaffer deg profesjonell hjelp med å komme deg videre. Tenk hvor mye tid og energi du kaster bort på dette når du kunne vært ute og møtt andre og kommet deg videre med ditt liv.. Lykke til!Anonymous poster hash: 82d8e...b46 Stalking? Dette er en offentlig annonsert visning, det er ikke som at jeg dukker opp tilfeldig når som helst. Dette er virkelig ikke stalking. Anonymous poster hash: 1634d...276 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stinky Skrevet 12. april 2015 #11 Del Skrevet 12. april 2015 Få noen svar, kanskje. Taushetsplikt, ja ser den. Men en generell kommentar som "nåværende eier trenger noe større, da det er barn på vei" er vel noe en megler kan si?Anonymous poster hash: 1634d...276 Og hvis det viser seg at det er søsteren til exen som skal ha.... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fiona- Skrevet 12. april 2015 #12 Del Skrevet 12. april 2015 Vet ikke, kanskje en slags bisarr closure. Men det forutsetter vel at eksen ikke er der, det ville være flaut og vondt. Hvorfor ville forresten megler at du skulle være med på visning?Anonymous poster hash: 1634d...276 For min del høres det ut som oppskriften på katastrofe, men :/ Megleren ville ha meg med, fordi hun ville at jeg skulle være med og svare på eventuelle spørsmål om trivsel osv. Den samme megleren ville ha visning hos moren min alene, tipper det var fordi mamma skravler som en foss, og kan bli litt mye. Jeg er ganske lugn i forhold.. Så det er rett og slett umulig å si om han vil være der. Blant annet derfor er det mest sansynlig like greit å holde seg unna den visningen... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2015 #13 Del Skrevet 12. april 2015 Og hvis det viser seg at det er søsteren til exen som skal ha.... Ja, vet ikke hvordan jeg skal finne ut av noe egentlig. Er bare i et endeløst mørke og klamrer meg til halmstrå for å finne noen svar. Søsteren har i alle fall arvet en barnevogn, skrev hun på twitter, men vet ikke om det betyr at hun skal ha barn, eller om hun har tenkt å gi den til broren og hans kjæreste. Anonymous poster hash: 1634d...276 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2015 #14 Del Skrevet 12. april 2015 Ja, jeg ønsker virkelig profesjonell hjelp. Vet ikke hva som kan hjelpe. Så annonsen i går, og har ikke klart å gjøre noe nyttig siden da. Skal på jobb i morgen, men vet ikke om jeg klarer det. Anonymous poster hash: 1634d...276 For noen år siden var jeg gjennom et brudd som jeg aldri fikk noen avslutning på. Ett år etter var jeg dypt deprimert og fungerte ikke i jobb. Jeg fikk hastetime hos legen som testet meg for depresjon, ga meg antidepressiva og sørget for at jeg fikk kognitiv terapi hos en god psykolog.I dag har jeg det bedre enn noensinne, dater en mye bedre mann for meg og har en mengde verktøy jeg bruker for å bedre takle livets nedturer. Noen ganger får man ikke avslutningen man ønsker. Noen ganger kommer man seg ikke videre i livet for egen maskin. Gi deg selv lov til å gå videre i livet ved å be om hjelp.Anonymous poster hash: 66e70...221 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2015 #15 Del Skrevet 12. april 2015 Gå til psykolog, ikke visning. Anonymous poster hash: 8a0c8...7f9 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2015 #16 Del Skrevet 12. april 2015 For min del høres det ut som oppskriften på katastrofe, men :/ Megleren ville ha meg med, fordi hun ville at jeg skulle være med og svare på eventuelle spørsmål om trivsel osv. Den samme megleren ville ha visning hos moren min alene, tipper det var fordi mamma skravler som en foss, og kan bli litt mye. Jeg er ganske lugn i forhold.. Så det er rett og slett umulig å si om han vil være der. Blant annet derfor er det mest sansynlig like greit å holde seg unna den visningen... Men, dette er en leilighet i et sentralt område, mulig jeg kan "gå med strømmen," eller evt. gå vekk om jeg hører eller ser på avstand at han er der. Er det for øvrig vanlig at eier er med på visning? Anonymous poster hash: 1634d...276 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2015 #17 Del Skrevet 12. april 2015 Hva om eksen OG den gravide kjæresten er der da? Du kan ikke vite på forhånd hvem som er tilstede. Anonymous poster hash: d0b6f...cae 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2015 #18 Del Skrevet 12. april 2015 For noen år siden var jeg gjennom et brudd som jeg aldri fikk noen avslutning på. Ett år etter var jeg dypt deprimert og fungerte ikke i jobb. Jeg fikk hastetime hos legen som testet meg for depresjon, ga meg antidepressiva og sørget for at jeg fikk kognitiv terapi hos en god psykolog.I dag har jeg det bedre enn noensinne, dater en mye bedre mann for meg og har en mengde verktøy jeg bruker for å bedre takle livets nedturer. Noen ganger får man ikke avslutningen man ønsker. Noen ganger kommer man seg ikke videre i livet for egen maskin. Gi deg selv lov til å gå videre i livet ved å be om hjelp.Anonymous poster hash: 66e70...221 Hva sa du til legen for å få medisiner og henvisning til psykolog? Og, hvordan i det hele tatt få hastetime? Anonymous poster hash: 1634d...276 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestvest Skrevet 12. april 2015 #19 Del Skrevet 12. april 2015 Gå i burka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2015 #20 Del Skrevet 12. april 2015 Hva om eksen OG den gravide kjæresten er der da? Du kan ikke vite på forhånd hvem som er tilstede. Anonymous poster hash: d0b6f...cae Du har rett i det. Har ikke tenkt så mye over ale mulige scenarioer, jeg er bare helt ødelagt og prøver å finne ut...noe. Anonymous poster hash: 1634d...276 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg