Mynona Skrevet 17. april 2015 #61 Del Skrevet 17. april 2015 Tråden er ryddet for hetsende utsagn og svar til dette. Mynona, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Version 2.0 Skrevet 17. april 2015 #62 Del Skrevet 17. april 2015 M Jeg har en preferanse, det bør være et menneske. Altså menneskerasen er til å foretrekke. Men kan ærlig innrømme at sauen som står på jordet noen ganger har pirret min nysgjerrighet. Anonymous poster hash: 22524...7a3 Mennesket er en art. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2015 #63 Del Skrevet 17. april 2015 Jeg har en preferanse, det bør være et menneske. Altså menneskerasen er til å foretrekke. Men kan ærlig innrømme at sauen som står på jordet noen ganger har pirret min nysgjerrighet.Anonymous poster hash: 22524...7a3 Jaha, men hvilken menneskers? ?Anonymous poster hash: eb8a6...25c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2015 #64 Del Skrevet 17. april 2015 Jaha, men hvilken menneskers? ?Anonymous poster hash: eb8a6...25c Menneskerase Anonymous poster hash: eb8a6...25c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gorgonzola Skrevet 17. april 2015 #65 Del Skrevet 17. april 2015 Golden Retriever Border Collie Schäfer Hadde funka for meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå