Version 2.0 Skrevet 14. april 2015 #41 Del Skrevet 14. april 2015 Alltid svak for indere (altså, de kjekke og gjerne høye ), arabere og latinos. Generelt ganske lite tiltrukket av blonde gutter, født i feil land. Anonymous poster hash: 081e4...908 Født i riktig land heter det vel heller. Vi har enormt mye arabiske innvandrere om du ikke har fått det med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2015 #42 Del Skrevet 14. april 2015 Germanere som er hvite, høyreiste, sterke, blonde og blåøyde, med firskårne kjever, rene trekk og arisk stamtavle. Anonymous poster hash: 1ef5c...392 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2015 #43 Del Skrevet 14. april 2015 Nordisk utseendet, altså hvite og blonde (kan ha brunt hår også, men dere skjønner). Øyefarge er det samme. Liker ikke "utlending-look"-en, som bartendere i Tyrkia:p Anonymous poster hash: 49fc5...6f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sjonkelrolf Skrevet 14. april 2015 #44 Del Skrevet 14. april 2015 (endret) Er det ikkje i India og Kina dei har abortert så mange jente foster at dei ikkje har nok kvinner i landet? Slik at det igjen er skapt voldteksgjenger? Artig sub-kontinent. I hvert fall i India, hva voldtekter angår... Endret 14. april 2015 av sjonkelrolf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DenForelska Skrevet 15. april 2015 #45 Del Skrevet 15. april 2015 Menn fra Midtøsten med vakre brune øyer, sterke mannlige trekk og gjerne høye ...sånn type iran/egypt eller lebanon 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2015 #46 Del Skrevet 15. april 2015 Menn fra Midtøsten med vakre brune øyer, sterke mannlige trekk og gjerne høye ...sånn type iran/egypt eller lebanon 😍 Øyer ligger I havet. Du og Quisling er like!Anonymous poster hash: eb8a6...25c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2015 #47 Del Skrevet 15. april 2015 Født i riktig land heter det vel heller. Vi har enormt mye arabiske innvandrere om du ikke har fått det med deg. Enormt mye er å ta hardt i. Selv om jeg bor i Oslo og forsåvidt har "tilgang" på arabiske innvandrere, så er det ikke så lett å komme i kontakt med dem, de er jo ganske segregert. Anonymous poster hash: 081e4...908 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2015 #48 Del Skrevet 15. april 2015 Enormt mye er å ta hardt i. Selv om jeg bor i Oslo og forsåvidt har "tilgang" på arabiske innvandrere, så er det ikke så lett å komme i kontakt med dem, de er jo ganske segregert.Anonymous poster hash: 081e4...908 Enormt er ikke å ta hard i , det kaller jeg å være moderat!Anonymous poster hash: eb8a6...25c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jack_daniels Skrevet 15. april 2015 #49 Del Skrevet 15. april 2015 Jenter med nordisk utseende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2015 #50 Del Skrevet 15. april 2015 Foretrekker norske menn. Anonymous poster hash: 0f3b5...47d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2015 #51 Del Skrevet 15. april 2015 Germanere som er hvite, høyreiste, sterke, blonde og blåøyde, med firskårne kjever, rene trekk og arisk stamtavle. Anonymous poster hash: 1ef5c...392 stamtavle Anonymous poster hash: 0f3b5...47d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ramona Skrevet 15. april 2015 #52 Del Skrevet 15. april 2015 Blandingsbarn all the way! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2015 #53 Del Skrevet 15. april 2015 Liker best menn med nordeuropeisk utseende, det vil si typisk lys- eller mørkblond og blå øyne. Men jeg kan også falle for en og annen mann med mørkt hår og brune øyne. Jeg synes de nordeuropeiske har en større andel kjekke menn, men hvis en latinsk mann først er kjekk, så scorer han høyt. Jeg tror det er litt slik med damer også: det er ikke så mange pene italienske kvinner, men de pene av dem er til gjengjeld ekstremt pene! Anonymous poster hash: 5f719...4a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 16. april 2015 #54 Del Skrevet 16. april 2015 Foretrekker hvite, men har truffet på en og annen svarte amerikaneren som ikke såg dum ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Castielz Skrevet 16. april 2015 #55 Del Skrevet 16. april 2015 Liket egentlig det meste hva kvinner angår, men merker at jeg mye sjeldnere finner negresser noe særlig tiltrekkende. Min kjære er en blanding av tysk/fransk/tyrkisk, og ender nydeligste vesenet jeg noen gang har sett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fullførsetningen Skrevet 16. april 2015 #56 Del Skrevet 16. april 2015 Nei, i utgangspunktet ikke, men jeg synes samiske jenter er pene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2015 #57 Del Skrevet 16. april 2015 Eksotiske menn. Om de er fra Hellas, Spania eller Midt-Østen, er meg likegyldig. Men blonde norske menn har aldri tiltrukket meg.Anonymous poster hash: ee01a...472 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2015 #58 Del Skrevet 16. april 2015 Foretrekker blonde, nordiske utseende menn. Indisk og asiatisk er lengst unna min smak. Anonymous poster hash: 35773...f23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2015 #59 Del Skrevet 16. april 2015 Jeg foretrekker hvite (kaukasiske), men det finnes vakre menn av alle etnistiteter. De mennene som ikke er hvite som jeg synes er kjekke er som regel blennende vakre, mens blant hvite synes jeg mange fler er kjekke. Det er akkurat som om det skal mer til før jeg synes en ikke hvit mann er kjekk enn en hvit, hvis dere forstår hva jeg mener. Jeg synes egentlig menn som er ikke er modellpene er kjekkest, men tydeligvis gjelder det i hovedsak hvite menn.Anonymous poster hash: c1522...51f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2015 #60 Del Skrevet 16. april 2015 Jeg har en preferanse, det bør være et menneske. Altså menneskerasen er til å foretrekke. Men kan ærlig innrømme at sauen som står på jordet noen ganger har pirret min nysgjerrighet. Anonymous poster hash: 22524...7a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå