Gå til innhold

Har du en rasepreferanse?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Nysgjerrig siden flere skriver indere... Har de ok penis? Innbiller meg at de er spinkle og uskyldige som kroppene dems.

Selv er jeg svak for franskmenn og latinos! Italienere også men har erfaring med at de er små og egoistiske.

Anonymous poster hash: 33491...f8e

Jeg er liten og spinkel inder og kan avkrefte at absolutt alle indere er små nedentil. Jeg er av norsk gjennomsnitt, både i lengde og tykkelse.

Dessuten burde du lære deg en ting eller to om peniser. Størrelsen på mannen er ikke nødvendigvis noe indikasjon på hvor stor den er. Akkurat som at ikke alle små og lave damer er trange.

Anonymous poster hash: 22524...7a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er litt vanskelig å velge. Mannen er en sånn blond blåøyd en, men det finnes mange utrolig vakre arabiske menn. Latino, samt diverse etniske blandinger som hyppig dukker opp på begge amerikanske kontinent, blanding av purtogisere, indianere, karibiske, hvite, afroamerikanere..

Jeg er etnisk rotete selv, og synes "bastarder" ofte er flotte. /innbilsk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke jeg har noen estetisk preferanse, men i praksis blir det litt forskjellsbehandling likevel. Jeg foretrekker "norske" referanseramme når det gjelder likestilling, uavhengighet, livsfilosofi, religion, popkultur, etc., og dette blir mindre sannsynlig jo mindre vestlig det blir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Gift og har barn med en veldig mørkhudet afrikaner. Han har fantastisk fin hud :) kunne sikker ha giftet meg med en araber også.

Anonymous poster hash: fac52...8d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Født i sør-amerika og vokst opp i Norge, så kanskje ikke så rart at jeg foretrekker skandinaviske og søramerikanske jenter. Synes også jenter fra Russland/balkan etc kan være vakre.

Anonymous poster hash: 34471...fae
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Afrikanere. Med muskler. De mørke.

Anonymous poster hash: 4f402...e8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja de er hvite i huden og ikke britiske. Helst skandinaver, like barn leker best og alt det der.

Endret av Charmander
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har faktisk ingen rasepreferanser, men har bare vært med etnisk norske nordmenn. Kan være pga at det er flest norske i Norge da :P Synes også mange asiater er pene. :)

Anonymous poster hash: 87d75...3f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel, eg personlig ser på alle ikkje nordmenn og i alle fall ikkje europeerar som tjuvar og ranerar når dei er på våre forfedre sitt land. Så eg kan eigentleg berre ha ein preferanse.

Endret av oleoh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg foretrekker hvite, uavhengig av hvor de er fra, men er også veldig svak for latinos/spanjoler/søreuropeere og og høye pene indere (de med lys hud, ikke de mørke sørfra) og arabere (hvis de IKKE har den arabiske "ørnenesen")!

Anonymous poster hash: 9c70e...508
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alltid svak for indere (altså, de kjekke og gjerne høye :fnise: ), arabere og latinos. Generelt ganske lite tiltrukket av blonde gutter, født i feil land.

Anonymous poster hash: 081e4...908

Er det ikkje i India og Kina dei har abortert så mange jente foster at dei ikkje har nok kvinner i landet? Slik at det igjen er skapt voldteksgjenger? Artig sub-kontinent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...