Maeve Skrevet 2. juli 2002 #1 Del Skrevet 2. juli 2002 De fire leveregler :D VÆR REN I ORD Snakk med integritet.Si bare det du mener. Unngå å misbruke ord til å snakke stygt om deg selv eller sladre om andre. TA IKKE NOE PERSONLIG Ikke noe av det andre gjør, er på grunn av deg. Det andre sier og gjør, er en projeksjon av deres egen virkelighet,deres drøm. Når du er immun mot andres meninger og handlinger,vil du ikke bli utsatt for unødig lidelse. LA VÆRE Å FORUTSETTE TING Våg å stille spørsmål og uttrykke det du virkelig ønsker. Kommuniser med andre så klart du kan for å unngå misforståelser. Denne ene leveregelen er nok til at du kan omskape hele livet ditt. GJØR ALLTID DITT BESTE Ditt beste vil forandre seg fra øyeblikk til øyeblikk. Det vil være annerledes når du er frisk enn når du er syk.Gjør ditt beste under alle omstendig- heter, så vil du unngå å dømme deg seg og angre. Det var noen fine leveregler, hva synes dere? Sommerhilsen fra Maeve Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rita Skrevet 2. juli 2002 #2 Del Skrevet 2. juli 2002 Ja, kjempeflotte leveregler . Takk for at du delte dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest indiangranny Skrevet 2. juli 2002 #3 Del Skrevet 2. juli 2002 Hei vennen Maeve Du er et unikum veit du det,du sprer mye lys og glede her.Takk for dine bevingede ord jeg er glad for at du er til og er min venn. Kjempe klem fra indianlady Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ejlanka Skrevet 3. juli 2002 #4 Del Skrevet 3. juli 2002 Ja...dette var noen fine leveregler. Men er det virkelig så enkelt? Noen ganger kanskje, men ofte må er man i situasjoner der man ikke kan være helt seg selv, uansett hvor mye man ønsker det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElleVille Skrevet 3. juli 2002 #5 Del Skrevet 3. juli 2002 Kjempefint å bli minnet på. Å ikke ta unødvendig kritikk personlig er viktig, men det er også viktig å vite hvem man faktisk bør høre på også, da. Det er vel de fleste klar over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 11. juli 2002 #6 Del Skrevet 11. juli 2002 Denne tråden likte jeg, Maeve! Takker og neier ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maeve Skrevet 11. juli 2002 Forfatter #7 Del Skrevet 11. juli 2002 :D Fint at noen likte denne tråden om De fire leveregler. Boken er en slags fordypningsbok av Don Miguel Ruiz og det er en praktisk lære i personlig forvandling. Jeg fikk to bøker av bokklubben som jeg er medlem i, og gledet meg til å lære et eller annet om mitt egentlige jeg!Men så langt kom jeg ikke. Boken havnet på min 15 årige datters nattbord, og der ligger den ennå!Sukk! :cry: En sommerhilsen fra "Maeve" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olivia Skrevet 12. juli 2002 #8 Del Skrevet 12. juli 2002 det var kjempe fine leve regler! de skal jeg ta vare på og huske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. juli 2002 #9 Del Skrevet 12. juli 2002 Kjempebra at et finnes mennesker som deg, som kan spre litt glede rundt seg! Skal prøve å¨huske reglene. Sommerhilsen fra pippi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Duchess Skrevet 17. juli 2002 #10 Del Skrevet 17. juli 2002 Har bare en ting å legge til her: Vær mot andre som du vil at andre skal være mot deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 17. juli 2002 #11 Del Skrevet 17. juli 2002 Hvorfor har jeg ikke lest denne tråden før??? Den var kjempe fin og skal definitivt henge på veggen over data maskina. Tror det er flere som burde følge den oppfordringa :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå