Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Fremgangsmåten:

• Barberer det du vil barbere.
  • Eksfolierer kroppen. Jeg bruker bare en slik hanske, de koster ca. 40 kroner. Dette punktet er alltid viktig, men ekstra viktig om du allerede har gammel farge på kroppen. Denne må fjernes før du påfører ny farge, ellers blir det bare rot.
Jeg vil heller anbefale å skrubbe kroppen FØR barbering. Å skrubbe barberte legger (som kan være irriterte etter barbering) er å gjøre alt vondt verre. Anonymous poster hash: b7c41...656

Det er ikke noe problem for meg, men om en har sensitiv hud på beina er det jo bare å bytte om stegene.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er enig i at det høres brutalt ut å skrubbe nybarbert hud, men det høres nesten enda mer brutalt ut å barbere nyskrubbet hud? :klo: Helt sikkert individuelt :)

Jeg har litt problemer med at hårsekkene synes. Altså, uansett hvor jevnlig jeg barberer leggene og er flink med fuktighetskrem, så er det bittesmå prikker synlige. Kanskje selvbruning hjelper på dette?

Blir sprø av alle reklamene, med jenter med feilfri, brun hud og lange ben :sukk:

Anonymous poster hash: 3e848...119
Skrevet

Xen tan! Den er idiotsikker. Uansett hvor uforsiktig man er så blir det en jevn og fin brunfarge, og det ser veldig naturlig ut. Jeg også er blekere enn blekest.

Skrevet

Er enig i at det høres brutalt ut å skrubbe nybarbert hud, men det høres nesten enda mer brutalt ut å barbere nyskrubbet hud? :klo: Helt sikkert individuelt :)

Jeg har litt problemer med at hårsekkene synes. Altså, uansett hvor jevnlig jeg barberer leggene og er flink med fuktighetskrem, så er det bittesmå prikker synlige. Kanskje selvbruning hjelper på dette?

Blir sprø av alle reklamene, med jenter med feilfri, brun hud og lange ben :sukk:

Anonymous poster hash: 3e848...119

Jeg har samme problemet, hos meg også viser det små prikker etter jeg har barbert leggene. Jeg begyndte med epilering, og nå er de nesten borte :) og når jeg brukte selvbruneren min så forsvant de helt. Har aldri vært så fornøyd med leggene/beina mine, nå gleder jeg meg til å vise de frem, og jeg har alltid gruet meg til det før :)

Skrevet

Jeg er veldig glad i St. Tropez sin mousse og Garnier sin spray :) St. Tropez funker ikke derimot om du skal bade en del osv (fant dette smertelig ut til en treningsdate jeg hadde i en svømmehall en gang...). Da ville jeg gått for Garnier sin spray :) Og den er veldig enkel å bygge opp farge med over flere dager.

AnonymBruker
Skrevet

Hvor lenge holder den på? Synes mange forsvinner 60-80% når man dusjer :(

Jeg bruker i alle fall St. Tropez sin mousse, synes den funker veldig bra. Ikke så sterk selvbruningslukt heller!

Holder noen dager. Jeg pleier å bruke den 1 gang i uken.

Anonymous poster hash: 390cd...069

• Liker 1
Skrevet

Er det noen som har prøvd St. Tropez express? Jeg er egentlig kjempefornøyd med min vanlige St. Tropez, men jeg ble så nysgjerrig på denne. Så er det noen som vet om den er bra? :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har samme problemet, hos meg også viser det små prikker etter jeg har barbert leggene. Jeg begyndte med epilering, og nå er de nesten borte :) og når jeg brukte selvbruneren min så forsvant de helt. Har aldri vært så fornøyd med leggene/beina mine, nå gleder jeg meg til å vise de frem, og jeg har alltid gruet meg til det før :)

Hehe, du har samme erfaring som meg altså. Jeg barberte alltid leggene før, og var nødt til å bruke selvbruning på beina (som ellers ligner på spøkelset Casper). Endte alltid opp med små brune prikker i porene. Nå vokser jeg derimot legger og lår, og resultat blir så mye bedre :)

Anonymous poster hash: b7c41...656

Skrevet

Er det noen som har prøvd St. Tropez express? Jeg er egentlig kjempefornøyd med min vanlige St. Tropez, men jeg ble så nysgjerrig på denne. Så er det noen som vet om den er bra? :)

Ja, den er superbra! Liker den neste bedre enn den originale. Vet du om den kan kjøpes på nett? Kjøpte min på Vita sist, men der koster den en del.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...