Gå til innhold

Er jeg så stygg?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du faktisk ser noen du vil snakke med, så kan du jo bare kjøre klassiske torpederingen. Ta litt fart, gå målrettet mot den utvalgte og tilsynelatende tilfeldig kollider med han.

Anonymous poster hash: f8017...b9f
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det blir for utfordrende med både stor utringing og skjørt til rett under rumpa. Men det signaliserer jo tilgjengelighet, så man skulle jo tro en del menn kom bort da. Selv ville jeg nok kledd på meg litt mer, men jeg er vel en annen type person.

Anonymous poster hash: 63229...277
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje litt tidlig å si noe om hvordan jeg er basert på et par meldinger, men det er jo fint at jeg gir et godt inntrykk. Takker og bukker ;)

Jeg tenker alltid at du er kjekk når jeg ser profilbildet ditt. :)

Anonymous poster hash: e401a...a7b

AnonymBruker
Skrevet

Haha lykke til med å forandre personlighet! Har til dags dato ikke møtt et voksent menneske som personlighetsmessig har forandret seg nevneverdig. Skjønner ikke hvordan du mener du skal få dette til? Og du- utrolig trist om så!

Anonymous poster hash: 1a7cf...298

Ikke forandre personlighet i den grad. Lesee du det som har blitt skrivd (noe du sikkert ikke gidder, for det er mye!) så har det noe med hvordan man fremstår. Kan jo være jeg ser sur ig overlegen ut, selvom jeg ikke mener å fremstå sånn. Så da er det mye lettere å være litt bevisst på å fremstå som vennlig og at jeg er åpen for å prate med folk. Å forandre personlighet ble litt feil ordvalg ser jeg.

Anonymous poster hash: de359...699

AnonymBruker
Skrevet

Haha lykke til med å forandre personlighet! Har til dags dato ikke møtt et voksent menneske som personlighetsmessig har forandret seg nevneverdig. Skjønner ikke hvordan du mener du skal få dette til? Og du- utrolig trist om så!

Ikke forandre personlighet i den grad. Lesee du det som har blitt skrivd (noe du sikkert ikke gidder, for det er mye!) så har det noe med hvordan man fremstår. Kan jo være jeg ser sur ig overlegen ut, selvom jeg ikke mener å fremstå sånn. Så da er det mye lettere å være litt bevisst på å fremstå som vennlig og at jeg er åpen for å prate med folk. Å forandre personlighet ble litt feil ordvalg ser jeg.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det blir for utfordrende med både stor utringing og skjørt til rett under rumpa. Men det signaliserer jo tilgjengelighet, så man skulle jo tro en del menn kom bort da. Selv ville jeg nok kledd på meg litt mer, men jeg er vel en annen type person.

Anonymous poster hash: 63229...277

Ts her. Men det er jo sånn jeg ikke kler meg. Jeg skrev jo det. Jeg kler meg sexy men med litt klasse. Kjole til under rumpa og stor utrigning ser du meg aldri i!

AnonymBruker
Skrevet

Kan avkrefte den teorien der.Ingen pene damer tenker slik.Pene damer er så vant til at fremmede kommer bort for å hilse eller prate,at de legger ikke noe i det,og de tenker slettes ikke noe på det.Uansett hvordan du ser ut.

De som blir tydelig "inbildske" om du går bort å prater med de-er damer,som ikke er vant til få så mye oppmerksimhet.Disse tror vell med en gang-at du er superinteresert...bare forde du går bort å prater...

Mens pene damer er vanligvis mye mer "laid back" og er vant til at mange fremmede vil hilse/prate,uten at det betyr særlig mer,enn at de vil hilse eller danse.Og det er nå bare ok og hyggelig det.

Ikke døm folk så mye etter utseendet.Veldig irriterende å bli dømt kun pga utseendet.

Jeg er hyggelig,snill og svært lite overfladisk,selv om jeg er over snittet utseendemessig.

Er vell heller alle dere andre...som er overfladiske.Ettersom dere dømmer et menneske på et sekund-kun pga utseendet.

Også den der SYKE SYKE SYKE sangen de spiller på utesteder nå for tiden...okey youre pretty,but you have a UGLY heart..!!!! Fy fan-rene trakaseringen av pene mennesker offentlig.Jeg har fan meg et 100 ganger vakrere hjerte-enn mange av de folka som dømmer folk forde de er pene...

INGEN kan noe for hvordan de ser ut.Ikke du heller.Men jeg er fan ikke så hjernedød at jeg påstår at du har et stygt hjerte i tillegg....

De snilleste og mest empatise menneskene jeg kjenner har enten vært veldig stygge eller veldig pene og vakre.....

De midt i mellom-har vært bedritne og ekle,og virkelig vist et stygt hjerte...hjerteløshet rett og slett.Sikkert pga MISUNNELSE.Det kan gjøre et hjerte jævlig stygt.....

Anonymous poster hash: 30bc5...a54

Håper du innser hvor mye du motsier deg selv i det du påstår her.

Anonymous poster hash: a6c1b...c6a

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er mann, aner ikke hvorfor du ikke får oppmerksomhet, men enkelte jenter posisjonerer seg veldig dårlig. Det bør være lett å hilse på deg om du vil ha oppmerksomhet, stå på et sted hvor mange kan hilse på deg. egentlig burde du også sjekke opp menn, men om det er ukomfortabelt for deg så pass i hvert fall på at du er lett å komme bort til.

Anonymous poster hash: a4ed8...bb5

Jeg som skrev denne.

Var ute på lørdag og var på et utested med rimelig høy musikk. Da skal det mye mer til før jeg sjekker opp jenter, jeg vet jo at andre sjekker opp jenter på slike stede.

Ikke vær på utesteder med for mange jenter. Forstår ikke at man ikke tenker på jente/gutteratioen når man ønsker å bli sjekket opp.

Anonymous poster hash: a4ed8...bb5

AnonymBruker
Skrevet

Takk for tips, og for et lite innblikk i hvordan du og kanskje andre gutter tenker. Jeg er som oftest på pianobarer og ofte på dansegulvet og danser med venninner. Ellers sitter vi på et bord og prater. Sjelden jeg står alene. Bare hvis jeg skal i baren å kjøpe drikke. De jeg er med er mye penere enn meg, så føler jeg blir litt usynlig.

Har du ingen venninner av 'moderat' utseende?

Det er alltid penere jenter der ute, men kontrasten blir veldig markant når de alltid står rett ved siden av deg. Er de i tillegg utadvendte og sjarmerende vil de motta mesteparten av oppmerksomheten fra menn når dere er ute.

Virker kanskje brutalt men slik er ofte utelivet. Og selvsagt har alle menn ulik smak, men det er visse definisjoner på attraktivitet som er klassiske og jeg regner med at de er gjeldende her ettersom du kategoriserer dem som "mye penere".

Anonymous poster hash: eb8b7...a0f

AnonymBruker
Skrevet

Da håper jeg det er det som er grunnen. Lettere å forandre på personligheten enn utseendet

Det er jo stikk motsatt. Personlighet er en bredere sak og mer omfattende. Utseendet er oftere en greiere sak, selv om det tar tid å gå ned i vekt eller komme i form, er det en spesifikk prosess. Hår, sminke og bekledning er en stor del av det og.

Kvinnelig attraktivitet er i veldig stor grad kontrollbart.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo stikk motsatt. Personlighet er en bredere sak og mer omfattende. Utseendet er oftere en greiere sak, selv om det tar tid å gå ned i vekt eller komme i form, er det en spesifikk prosess. Hår, sminke og bekledning er en stor del av det og.

Kvinnelig attraktivitet er i veldig stor grad kontrollbart.

Mente ikke personlighet i den grad. Men hvordan jeg fremstår som flere her har nevnt. Er jeg kanskje ubevisst litt sur, ser overlegen og innesluttet ut. Det var det jeg mente at det er lettere å ta tak i og evt forandre på. Så det skal jeg være mye mere bevist på neste gang. Kan jo være jeg ser ut som den sure hurpa uten at jeg registrerer det selv. Personligheten min å den jeg er forandrer jeg jo ikke på. Ordla meg litt feil.

Skrevet (endret)

Har ikke lest hele tråden.

Synes ikke du bare skal sitte å vente på at noen skal komme bort og prate . Hva med å ta kontakt selv? :) Det nok menn som vil snakke med deg og synes du er pen, men tør ikke. Ikke alltid lett hvis du sitter sammen med flere. Det er viktig med god utstråling. Prøv å få øyekontakt med noen og smil. Merker fort om de er interessert eller ei. Tror nok alle menn (uavhengig om de er single eller ei) settet pris på å bli sjekket opp :) Gøy å få litt bekreftelse.

Endret av smalls
  • Liker 1
Skrevet

Er vel ikke så vanskelig å forandre personlighet? Jeg gjør det hele tiden, fra små grader til veldig omfattende avvik. Så om jeg får det til så burde strengt tatt andre også greie det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...