Gå til innhold

Er jeg så stygg?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kan nok være noe med hvordan jeg fremstår. Jeg er redd for å "drite" meg ut, bli avslått osv.

Anonymous poster hash: de359...699

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan være du er litt overlegen i oppførselen? Jeg er (ikke med vilje) overlegen i oppførselen, noe som fører til at de fleste menn ikke tør å ta kontakt, kun de med en del selvsikkerhet, men når jeg prøver å ikke virke overlegen og å være åpen med andre mennesker, får jeg mye oppmerksomhet. Så dette kan jo ha noe å gjøre med oppførselen og ikke utseendet? Det er også mange menn som er redd for å ta kontakt med pene damer, altså er det redde for å bli avvist.

Anonymous poster hash: 3004d...f8d
AnonymBruker
Skrevet

Kan være jeg er litt overlegen uten å tenke over det. Skal prøve å være litt mer bevisst på hvordan jeg fremstår.

Gjest krokodillen
Skrevet

Det er jo gjerne utseendet som selger ettersom man jo ikke har noe annet å vurdere før man kommer i prat. Jeg for min del unngår helst de som er veeeldig pene fordi de gjerne er veeeldig klar over det selv, og det gjør noe med ens personlighet i lengden - liker jeg i hvert fall å tro. Nå hører jeg jo ikke til på øverste hylle selv heller, så det er jo en annen grunn til at jeg ikke prøver meg på damer av det kaliberet - er redd de bare vil se rart på meg, og tro jeg har høye tanker om meg selv.

Du kan være så pen du bare vil. Utstråler du utilgjengelighet eller har unvikende blikk og oppførsel så kan det være nok til at folk ikke vil gå bort å prate med deg

AnonymBruker
Skrevet

Du kan være så pen du bare vil. Utstråler du utilgjengelighet eller har unvikende blikk og oppførsel så kan det være nok til at folk ikke vil gå bort å prate med deg

Da håper jeg det er det som er grunnen. Lettere å forandre på personligheten enn utseendet 😊

Gjest krokodillen
Skrevet

Da håper jeg det er det som er grunnen. Lettere å forandre på personligheten enn utseendet Anonymous poster hash: de359...699

Tja, ikke nødvendigvis. Er heller ikke snakk om å endre personlighet nødvendigvis. En person som virker avisende bunner nok ut i andre ting enn personlighet. Personen kan ha dårlig erfaringer fra tidligere feks. Det kan med andre ord være et symptom på noe

AnonymBruker
Skrevet

Nå hører jeg jo ikke til på øverste hylle selv heller, så det er jo en annen grunn til at jeg ikke prøver meg på damer av det kaliberet - er redd de bare vil se rart på meg, og tro jeg har høye tanker om meg selv.

Jeg har sett bilde av deg og jeg ville glatt satt deg på en høy hylle, men ikke nødvendigvis bare pga utseende, men hvordan du virker. Helheten da vet du. :)

Anonymous poster hash: 56968...180

• Liker 3
Gjest PetterPanne
Skrevet

Siden trådtittelen ga meg kols og høyt blodtrykk velger jeg bare svare ja. Du er stygg. Uten at jeg har lest innlegget, fordi slike titteler er kreftfremkallende og gir meg et indre raseri. "Er jeg xxx" titteler er satans verk.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har sett bilde av deg og jeg ville glatt satt deg på en høy hylle, men ikke nødvendigvis bare pga utseende, men hvordan du virker. Helheten da vet du. :)Anonymous poster hash: 56968...180

TS her, jeg tenkte faktisk det samme, som deg anonym. Ut fra bildet ditt å dømme ser du hanske bra ut Nevian :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Siden trådtittelen ga meg kols og høyt blodtrykk velger jeg bare svare ja. Du er stygg. Uten at jeg har lest innlegget, fordi slike titteler er kreftfremkallende og gir meg et indre raseri. "Er jeg xxx" titteler er satans verk.

Ikke meningen å gi deg kols og høyt blodtrykk :)

AnonymBruker
Skrevet

Ah. Så du er bare ute etter bekreftelse?

Som vanlig her på KG

Anonymous poster hash: 19bb4...f5c
  • Liker 2
Skrevet

Jeg har sett bilde av deg og jeg ville glatt satt deg på en høy hylle, men ikke nødvendigvis bare pga utseende, men hvordan du virker. Helheten da vet du. :)

Anonymous poster hash: 56968...180

Kanskje litt tidlig å si noe om hvordan jeg er basert på et par meldinger, men det er jo fint at jeg gir et godt inntrykk. Takker og bukker ;)

TS her, jeg tenkte faktisk det samme, som deg anonym. Ut fra bildet ditt å dømme ser du hanske bra ut Nevian :)

Tusen takk, det er alltid fint å høre, men jeg vil nok likefullt være livredd neste gang jeg skal prøve å ta kontakt med noen. Men så lenge du plasserer deg litt mer tilgjengelig når du er ute, så ville i hvert fall jeg hatt mye lettere for å ta kontakt, så jeg tror det er veien å gå :)

AnonymBruker
Skrevet

Skal prøve på det 😄 takk for gode råd

Gjest Bruce Wayne
Skrevet

TS: De tar ikke kontakt fordi de er noen pinglete mammagutter.

AnonymBruker
Skrevet

Ah. Så du er bare ute etter bekreftelse?

Som vanlig her på KG

Anonymous poster hash: 19bb4...f5c

Hvordan kan jeg få bekreftelse når jeg ikke viser hvordan jeg ser ut? Dere har jo ingen forutsetning for å si hvorvidt jeg er stygg eller pen. Jeg spør om hva gutter/menn ser i en jente de vil ha kontakt med og om utseendet teller så ekstremt mye som jeg føler det gjør.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

TS: De tar ikke kontakt fordi de er noen pinglete mammagutter.

Hehe :) ja, kanskje det

AnonymBruker
Skrevet

Ja kanskje :( Syntes jo selv jeg ser bra ut og er fornøyd med utseendet, såklart ting jeg ville endret på. Men kan jo være jeg har et urealistisk syn på meg selv og st jeg faktisk er stygg i gutters øyne

Ser desperat og trashy ut med både dyp utringning og kort skjørt.

Anonymous poster hash: 1a7cf...298

AnonymBruker
Skrevet

Da håper jeg det er det som er grunnen. Lettere å forandre på personligheten enn utseendet 😊

Haha lykke til med å forandre personlighet! Har til dags dato ikke møtt et voksent menneske som personlighetsmessig har forandret seg nevneverdig. Skjønner ikke hvordan du mener du skal få dette til? Og du- utrolig trist om så!

Anonymous poster hash: 1a7cf...298

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo gjerne utseendet som selger ettersom man jo ikke har noe annet å vurdere før man kommer i prat. Jeg for min del unngår helst de som er veeeldig pene fordi de gjerne er veeeldig klar over det selv, og det gjør noe med ens personlighet i lengden - liker jeg i hvert fall å tro. Nå hører jeg jo ikke til på øverste hylle selv heller, så det er jo en annen grunn til at jeg ikke prøver meg på damer av det kaliberet - er redd de bare vil se rart på meg, og tro jeg har høye tanker om meg selv.

Kan avkrefte den teorien der.Ingen pene damer tenker slik.Pene damer er så vant til at fremmede kommer bort for å hilse eller prate,at de legger ikke noe i det,og de tenker slettes ikke noe på det.Uansett hvordan du ser ut.

De som blir tydelig "inbildske" om du går bort å prater med de-er damer,som ikke er vant til få så mye oppmerksimhet.Disse tror vell med en gang-at du er superinteresert...bare forde du går bort å prater...

Mens pene damer er vanligvis mye mer "laid back" og er vant til at mange fremmede vil hilse/prate,uten at det betyr særlig mer,enn at de vil hilse eller danse.Og det er nå bare ok og hyggelig det.

Ikke døm folk så mye etter utseendet.Veldig irriterende å bli dømt kun pga utseendet.

Jeg er hyggelig,snill og svært lite overfladisk,selv om jeg er over snittet utseendemessig.

Er vell heller alle dere andre...som er overfladiske.Ettersom dere dømmer et menneske på et sekund-kun pga utseendet.

Også den der SYKE SYKE SYKE sangen de spiller på utesteder nå for tiden...okey youre pretty,but you have a UGLY heart..!!!! Fy fan-rene trakaseringen av pene mennesker offentlig.Jeg har fan meg et 100 ganger vakrere hjerte-enn mange av de folka som dømmer folk forde de er pene...

INGEN kan noe for hvordan de ser ut.Ikke du heller.Men jeg er fan ikke så hjernedød at jeg påstår at du har et stygt hjerte i tillegg....

De snilleste og mest empatise menneskene jeg kjenner har enten vært veldig stygge eller veldig pene og vakre.....

De midt i mellom-har vært bedritne og ekle,og virkelig vist et stygt hjerte...hjerteløshet rett og slett.Sikkert pga MISUNNELSE.Det kan gjøre et hjerte jævlig stygt.....

Anonymous poster hash: 30bc5...a54

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...