AnonymBruker Skrevet 11. april 2015 #1 Skrevet 11. april 2015 Uff, har vært singel i over ett pr nå. Sist jeg var på byen var det ingen gutter/menn som kom bort til meg Skal ut igjen nå snart og lurer på om jeg virkelig er så stygg? Jeg er greit fornøyd med utseendet mitt, er snill og hyggelig. Hvilke jenter er det dere gutter går etter på byen? Jeg kler meg sexy, men ikke overdrevent med kjole/skjørt til rett under rumpa og stor utrigning. Jeg er 25 år å føler at jeg kler bedre å kle meg sexy men med litt klasse. Blir så usikker på meg selv, burde vell være greit lett for ei jente å få litt oppmerksomhet på byen med mindre man er ikke er pen da..Anonymous poster hash: de359...699
Shinigami Skrevet 11. april 2015 #2 Skrevet 11. april 2015 Nå er jeg ikke mann, men jeg svarer her likevel. Det kan hende at du har en dårlig utstråling pga selvtilliten og det at du er usikker. Hvis du utstråler mer selvsikkerhet og glede, så kan du virke mer tiltrekkende for menn 6
Wildstar Skrevet 11. april 2015 #3 Skrevet 11. april 2015 Kan hende du utstråler at du er uoppnåelig, ikke mulig å ta kontakt med. At du helst vil gjemme deg vekk litt. 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2015 #4 Skrevet 11. april 2015 Jeg er mann, aner ikke hvorfor du ikke får oppmerksomhet, men enkelte jenter posisjonerer seg veldig dårlig. Det bør være lett å hilse på deg om du vil ha oppmerksomhet, stå på et sted hvor mange kan hilse på deg. egentlig burde du også sjekke opp menn, men om det er ukomfortabelt for deg så pass i hvert fall på at du er lett å komme bort til. Anonymous poster hash: a4ed8...bb5 4
AnonymBruker Skrevet 11. april 2015 #5 Skrevet 11. april 2015 Nordmenn generelt kommer ikke bort til en med mindre de er drita fulle og/eller idioter. Så hvis du vil bruke utesteder som sjekkearena får du enten ta initiativet selv eller dra utenlands. Anonymous poster hash: 19bb4...f5c
AnonymBruker Skrevet 11. april 2015 #6 Skrevet 11. april 2015 Kan det være kroppslukten? Ofte, hvis man er en fast bruker av hvitløk, å greier man ikke lukte at man lukter ille lenger. Anonymous poster hash: f3f49...936
AnonymBruker Skrevet 11. april 2015 #7 Skrevet 11. april 2015 Kan hende du utstråler at du er uoppnåelig, ikke mulig å ta kontakt med. At du helst vil gjemme deg vekk litt. Eller også er du rett og slett bare stygg. Anonymous poster hash: f2c2c...d6f
Gjest Seajewel Skrevet 11. april 2015 #8 Skrevet 11. april 2015 Kanskje du burde prøve andre arenaer enn utesteder. Har ikke noe med utseende å gjøre, om en mann kommer til deg eller ikke, ute på byen. Man finner ikke nødvendigvis den rette ute på byen heller.
Nevian Skrevet 11. april 2015 #10 Skrevet 11. april 2015 Hva slags steder er du på? Min største utfordring er nettopp at jeg ikke tør å gå bort til damer å prate med de. Jeg kan gjøre det hvis du står for deg selv og utstråler "jeg vil gjerne snakke med noen", men når skjer det liksom? En annen utfordring er at hvis man er på en pianobar eller lignende, så er lydnivået altfor høyt til at man kan føre en samtale uansett. Dermed står man igjen med pub som arena. Greit det, men der sitter man jo gjerne sammen med andre, og da vil jeg aldri tørre å ta kontakt - det blir lett kleint, og ikke vet jeg om du er singel og på utkikk, eller om du bare er ute med venner for å være sosial. Still deg litt sånn tilgjengelig i eller ved baren, så tror jeg mange vil ta kontakt. 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2015 #11 Skrevet 11. april 2015 Kan det være kroppslukten? Ofte, hvis man er en fast bruker av hvitløk, å greier man ikke lukte at man lukter ille lenger.Anonymous poster hash: f3f49...936 Haha, nei jeg spiser ikke mye hvitløk eller løk. Passer på å lukte godt alltid. Anonymous poster hash: de359...699
AnonymBruker Skrevet 11. april 2015 #12 Skrevet 11. april 2015 Eller også er du rett og slett bare stygg.Anonymous poster hash: f2c2c...d6f Ja kanskje Syntes jo selv jeg ser bra ut og er fornøyd med utseendet, såklart ting jeg ville endret på. Men kan jo være jeg har et urealistisk syn på meg selv og st jeg faktisk er stygg i gutters øyneAnonymous poster hash: de359...699
Gjest Kili Skrevet 11. april 2015 #13 Skrevet 11. april 2015 Kom deg psykolog! Eller slutt med det der "jeg er stygg, ingen kommer bort til meg, jeg har vert singel så og så lenge" sytinga. Sånt er TURN OFF! 2
AnonymBruker Skrevet 11. april 2015 #14 Skrevet 11. april 2015 Hva slags steder er du på? Min største utfordring er nettopp at jeg ikke tør å gå bort til damer å prate med de. Jeg kan gjøre det hvis du står for deg selv og utstråler "jeg vil gjerne snakke med noen", men når skjer det liksom? En annen utfordring er at hvis man er på en pianobar eller lignende, så er lydnivået altfor høyt til at man kan føre en samtale uansett. Dermed står man igjen med pub som arena. Greit det, men der sitter man jo gjerne sammen med andre, og da vil jeg aldri tørre å ta kontakt - det blir lett kleint, og ikke vet jeg om du er singel og på utkikk, eller om du bare er ute med venner for å være sosial. Still deg litt sånn tilgjengelig i eller ved baren, så tror jeg mange vil ta kontakt. Takk for tips, og for et lite innblikk i hvordan du og kanskje andre gutter tenker. Jeg er som oftest på pianobarer og ofte på dansegulvet og danser med venninner. Ellers sitter vi på et bord og prater. Sjelden jeg står alene. Bare hvis jeg skal i baren å kjøpe drikke. De jeg er med er mye penere enn meg, så føler jeg blir litt usynlig.Anonymous poster hash: de359...699
AnonymBruker Skrevet 11. april 2015 #15 Skrevet 11. april 2015 Kan det være kroppslukten? Ofte, hvis man er en fast bruker av hvitløk, å greier man ikke lukte at man lukter ille lenger. Anonymous poster hash: f3f49...936 Trodde folk sluttet å reagere på hvitløk da de aller fleste i dette landet spiser det til hverdags? Jeg skjønner chillilukt og sånt, men hvitløk? Ingen bryr seg om det... Med mindre du svetter en helt forjævlig hvitsløkssvette eller noe... Anonymous poster hash: 045a0...718 4
AnonymBruker Skrevet 11. april 2015 #16 Skrevet 11. april 2015 Nordmenn generelt kommer ikke bort til en med mindre de er drita fulle og/eller idioter. Så hvis du vil bruke utesteder som sjekkearena får du enten ta initiativet selv eller dra utenlands. Anonymous poster hash: 19bb4...f5c *gjenta* Anonymous poster hash: 19bb4...f5c
Fraggzy Skrevet 11. april 2015 #17 Skrevet 11. april 2015 Stå så du er tilgjengelig for at andre kan ta kontakt med deg, alt for mange sitter midt i veninne gjengen og kan ikke fatte hvorfor de ikke er omsvermet av menn som ønsker å alene kaste seg inn i en gejeng på 4-5 stykker og prøve seg på en av de forran alle sammen. 3
AnonymBruker Skrevet 11. april 2015 #18 Skrevet 11. april 2015 Kom deg psykolog! Eller slutt med det der "jeg er stygg, ingen kommer bort til meg, jeg har vert singel så og så lenge" sytinga. Sånt er TURN OFF! Er ikke noe jeg går å "syter" over, bare spør her hva gutter egentlig ser etter i ei jente de vil komme i kontakt med på byen. Også lurer jeg på om utseendet har så mye å si? Ikke noe jeg går å tenker over i det daglige, som sagt er je tilfreds med meg selv, men hvorfor får alle venninnene mine oppmerksomhet å ikke jeg. Anonymous poster hash: de359...699
Gjest krokodillen Skrevet 11. april 2015 #19 Skrevet 11. april 2015 Uff, har vært singel i over ett pr nå. Sist jeg var på byen var det ingen gutter/menn som kom bort til meg Skal ut igjen nå snart og lurer på om jeg virkelig er så stygg? Jeg er greit fornøyd med utseendet mitt, er snill og hyggelig. Hvilke jenter er det dere gutter går etter på byen? Jeg kler meg sexy, men ikke overdrevent med kjole/skjørt til rett under rumpa og stor utrigning. Jeg er 25 år å føler at jeg kler bedre å kle meg sexy men med litt klasse. Blir så usikker på meg selv, burde vell være greit lett for ei jente å få litt oppmerksomhet på byen med mindre man er ikke er pen da..Anonymous poster hash: de359...699 I stedet for å kun fokusere på utseende ditt så se litt på hvordan du oppfører deg. Sier ikke du oppfører deg dårlig men kanskje du virker " utilgjengelig" . Hvorfor går ikke du bort til dem?
Nevian Skrevet 11. april 2015 #20 Skrevet 11. april 2015 Er ikke noe jeg går å "syter" over, bare spør her hva gutter egentlig ser etter i ei jente de vil komme i kontakt med på byen. Også lurer jeg på om utseendet har så mye å si? Ikke noe jeg går å tenker over i det daglige, som sagt er je tilfreds med meg selv, men hvorfor får alle venninnene mine oppmerksomhet å ikke jeg.Anonymous poster hash: de359...699 Det er jo gjerne utseendet som selger ettersom man jo ikke har noe annet å vurdere før man kommer i prat. Jeg for min del unngår helst de som er veeeldig pene fordi de gjerne er veeeldig klar over det selv, og det gjør noe med ens personlighet i lengden - liker jeg i hvert fall å tro. Nå hører jeg jo ikke til på øverste hylle selv heller, så det er jo en annen grunn til at jeg ikke prøver meg på damer av det kaliberet - er redd de bare vil se rart på meg, og tro jeg har høye tanker om meg selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå