kaffemor Skrevet 7. september 2015 Forfatter #861 Del Skrevet 7. september 2015 Åååh bare skyer beveger stjernene!! Den var fin! Er det den som også er en bok? Lurer på det.. De usynlige er utrolig bra. Husker jeg var på førpremieren på den, og da filmen var ferdig var alle helt satt ut Det tok lang tid før salen tømte seg. Tror mange satt igjen med mange inntrykk etter den. Akkurat nå husker jeg omtrent ingenting av filmen, annet enn inntrykket jeg satt igjen med etter den. Ellers elsker jeg Buddy Han ene minner meg så sykt om eksen min Aksel het han vel, han som blir spilt av Nicolai Cleve Broch. Buddy er så feelgood film Puta er virkelig knall. Sitter med den i sofaen nå. Den kommer nok til å bli mye brukt fremover ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fridr Skrevet 7. september 2015 #862 Del Skrevet 7. september 2015 Jeg har ingen klar favoritt, men er som Tekola veldig glad i Jernanger og De usynlige. Jeg elsker filmene (og bøkene) om Jarle Klepp. Da jeg var liten var Håkon Håkonsen en bra film! Det finnes utrolig mange gode norske filmer. Ser nesten alt jeg kan komme over Tar nok med meg mamma på Bølgen Er også veldig glad i svensk film. Generelt film fra norden 😂 Men ser gjerne amerikanske klisjéfilmer også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 8. september 2015 Forfatter #863 Del Skrevet 8. september 2015 Jeg tror ikke jeg har sett Jernanger faktisk Da har jeg tydeligvis noe å glede meg til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_frosk Skrevet 8. september 2015 #864 Del Skrevet 8. september 2015 Bøkene og filmene om Jarle Klepp Selv om Kompani Orheim tar knekken på meg hver gang. I går så jeg en av mine favoritter innenfor norsk film, som jeg ikke har sett siden jeg var syv år og den gikk på kino ... Nemlig Villhesten! Som fullstendig frelst hestejente var den helt fantastisk, og egentlig synes jeg den var ganske bra enda! Jeg ble i alle fall fryktelig glad da jeg så at hele ligger ute på youtube. Den ble nemlig aldri gitt ut på DVD! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 8. september 2015 Forfatter #865 Del Skrevet 8. september 2015 Ble den aldri gitt ut på DVD? Men jeg vedder på at den finnes på VHS Frosken! Jeg så i en annen tråd at du heller teppe. Det hørtes så fint ut. Jeg vil også hekle teppe er det vanskelig å få til om man er helt nybegynner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murray Skrevet 8. september 2015 #866 Del Skrevet 8. september 2015 Jeg liker også norsk film! Og norsk musikk og norske bøker. Patriot Formen svinger her også. Lørdag følte jeg meg fin og jeg traff venner på dagen og spiste ute litt senere, men så bang gikk jeg på en smell helt plutselig og måtte hjem og legge meg. Klokka var ikke 19 engang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 8. september 2015 Forfatter #867 Del Skrevet 8. september 2015 Jeg liker også norsk film! Og norsk musikk og norske bøker. Patriot Formen svinger her også. Lørdag følte jeg meg fin og jeg traff venner på dagen og spiste ute litt senere, men så bang gikk jeg på en smell helt plutselig og måtte hjem og legge meg. Klokka var ikke 19 engang Hehe jeg også Norske bøker Mye bra norsk musikk også, selvom jeg synes svenskene er hakket bedre enn oss der Da tenker jeg ikke på svensktoppar altså Det er så rart hvordan den formen svinger. I det ene øyeblikket kan jeg sprette rundt, men plutselig hugger det tak i bekkenet og jeg blir helt ute av det. I dag brukte jeg en halvtime fra tbanen, en strekning som egentlig tar 10 min og gå. Også måtte jeg krabbe opp trappen hjemme for jeg klarte virkelig ikke å gå opp trappen. Var så vondt Bodd på sofaen siden! Kommer ekkel kneppelyd fra bekkenet når jeg går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fridr Skrevet 8. september 2015 #868 Del Skrevet 8. september 2015 Jeg er også glad i svensk musikk! Opeth Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 8. september 2015 Forfatter #869 Del Skrevet 8. september 2015 Jeg er glad i Håkan Hellstrøm og Veronica Maggio Blant annet da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 9. september 2015 Forfatter #870 Del Skrevet 9. september 2015 Åh dette er så frustrerende Nå er bekkenet mitt så ille at jeg ikke klarer å gå Jeg vil på jobb i dag!! Men jeg har ikke sjans til å fysisk komme meg dit :sint: Jeg må skaffe meg noen krykker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 9. september 2015 #871 Del Skrevet 9. september 2015 Uff Bekkenløsning? Får håpe at det ikke blir mye verre. Kjedelig om du må sykemelde deg Du har ihvertfall UL å se fram til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 9. september 2015 Forfatter #872 Del Skrevet 9. september 2015 Ja.. Det kan ikke bli særlig verre, for jeg kan ikke gå i det hele tatt uten hjelp nå. Samboer måtte bære meg på do.. Uff. Har skaffet meg noen krykker som jeg får i kveld. Håper det hjelper og at jeg får kommet meg på jobb i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murray Skrevet 9. september 2015 #873 Del Skrevet 9. september 2015 Høres ikke bra ut det bekkenet ditt :s har du vært hos legen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 9. september 2015 #874 Del Skrevet 9. september 2015 Ouch.. Har du vurdert å ta kontakt med kiropraktor eller manuellterapaut? Du bør virkelig ikke drøye det lenge før du gjør noe. Selv om det blir bedre igjen så kan du forhindre at det blir helt på bærtur senere Bekkenvondt er virkelig ikke noe gøy Og.. Snart UL jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 9. september 2015 Forfatter #875 Del Skrevet 9. september 2015 Høres ikke bra ut det bekkenet ditt :s har du vært hos legen? Jeg tok det opp med legen da jeg var der forrige uke. Hun så på meg og bare; Åja. Ja du får bare trene og gå turer. Men nå har det jo blitt helt krise Ouch.. Har du vurdert å ta kontakt med kiropraktor eller manuellterapaut? Du bør virkelig ikke drøye det lenge før du gjør noe. Selv om det blir bedre igjen så kan du forhindre at det blir helt på bærtur senere Bekkenvondt er virkelig ikke noe gøy Og.. Snart UL jo Jeg var hos kiropraktor i uke 8 tror jeg det var. Fikk noen øvelser av henne jeg kunne gjøre. Hun ville ikke knekke eller noe da, for hun sa de ikke gjorde det i første trimester, da de ikke vet om det kan påvirke en ev. SA. Men jeg skal tilbake til henne i slutten av september Jeg burde kanskje gå før? UL om bare to dager Jeg er så SPENT at jeg sprekker snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 9. september 2015 #876 Del Skrevet 9. september 2015 Hvis du sliter med å gå så hadde jeg ringt med en gang. Evt finn en manuellterapaut. Hørt mange liker de bedre en kiro. Skal vel til kiro etterhvert jeg også. Jeg hadde bekkenlåsning sist. Da sitter smertene i korsryggen og ned i rumpa og ut i hoftene. Legen din høres ut som en kjempedust Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 9. september 2015 Forfatter #877 Del Skrevet 9. september 2015 Ja.. Legen min er veldig rar. Typisk en sånn som hadde gode nok karakterer til medisinstudiene, men tilsvarende dårlige sosiale antenner Hm.. Jeg får ringe kiroen i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 10. september 2015 #878 Del Skrevet 10. september 2015 Anbefaler fysio ellee manuellterapeut, helst med spesialisering på bekken, om ikke kiropraktoren din har det! For bekkenløsning er ganske unikt sammenlignet med andre muskel/skjelettplager. Håper du får hjelp med det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_frosk Skrevet 10. september 2015 #879 Del Skrevet 10. september 2015 Ble den aldri gitt ut på DVD? Men jeg vedder på at den finnes på VHS Frosken! Jeg så i en annen tråd at du heller teppe. Det hørtes så fint ut. Jeg vil også hekle teppe er det vanskelig å få til om man er helt nybegynner? Den er på VHS ja! Og nå på youtube. Hekling av teppe er ikke vanskelig - jeg er helt nybegynner selv. Med litt hjelp av youtube klarer du det fint, og fordelen med lappeteppe er jo at så fort du har lært å hekle en lapp eller to er det jo bare å gjenta! Hååper bekkenet ditt blir bedre, det høres helt forferdelig ut! Jeg har kjent noen antydninger selv, men heldigvis ikke ordentlig vondt - bare nok til å få en liten aha-opplevelse. Håper du kan få hjelp! Og du? Gled deg til i morgen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murray Skrevet 10. september 2015 #880 Del Skrevet 10. september 2015 Ja.. Legen min er veldig rar. Typisk en sånn som hadde gode nok karakterer til medisinstudiene, men tilsvarende dårlige sosiale antenner Hm.. Jeg får ringe kiroen i morgen Jeg har en veldig hyggelig fastlege som bryr seg om gravide. Føler meg ivaretatt der. Kan sende deg pm med navnet om du vil? Din lege virker litt fjern. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå