Gå til innhold

Investere i bedre toalettpapir?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Damer altså.. Er eneste de som kan sitte å diskutere priser på dassruller.

Dere burde heller diskutere hva det vil koste å investere i en rumpevasker. Så slipper dere bruke 10 tørk og kjøpe tonnevis med papir. Miljøvennlig er det heller ikke.

Anonymous poster hash: f819b...736

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjøper Unik Premium.

Det er det desidert beste toalettpapiret jeg har prøvd.

På Meny er det ofte på tilbud til 10 kroner for en 4-pakning, da kjøper jeg så mange som jeg klarer å bære med meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg fant et merke på europris faktisk. Tror det kosta 20kr pakka. Vet ikke hva det het, var orange pakke. Det var mykt, smuldret ikke og holdt lenge.

Anonymous poster hash: d5380...73b

Det viktige er ikke pris pr pakke, men pr meter, eller pr 100 meter som er den vanlige standarden på toalettpapir.

Anonymous poster hash: 11bd4...593

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bifftomat

Serla anbefaler jeg på det sterkeste. det er en av de beste, i både kvalitet og pris. Den som ble nevnt over her, serla maximeter 4pk. De har også større sekker som ofte er på tilbud hos obs. Kjøper den når den ikke er på tilbud også, for den er billig og en sekk varer lenge.

IKKE gå får lambi, mange gjør den feilen, den er dyr i meterspris og smuldrer opp av å få 1 dråpe urin på seg, overpriset møkk kaller jeg det.

Enig :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bifftomat

Damer altså.. Er eneste de som kan sitte å diskutere priser på dassruller.

Dere burde heller diskutere hva det vil koste å investere i en rumpevasker. Så slipper dere bruke 10 tørk og kjøpe tonnevis med papir. Miljøvennlig er det heller ikke.

Anonymous poster hash: f819b...736

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Soft style fra rema 1000/bunnpris! Mykere enn serla og mer holdbart enn lambi. Synes det er ganske drøyt pr. rull i forhold til lambi og. Tror det koster rundt 35,- for pakken, men har sett slike store pakker til 70-80kr.

Anonymous poster hash: 9bb45...1d4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...