AnonymBruker Skrevet 10. april 2015 #1 Del Skrevet 10. april 2015 Jeg ble tilbudt en høyere stilling i kjeden jeg jobber i, i en annen by. Jeg mottok tilbudet på epost. Jeg svarte at jeg hadde håpet på en høyere lønn enn det som var oppgitt i kontraktsutkastet, og argumenterte saklig for hvorfor. Men så får jeg ikke noe svar. Sendte i går morges. Kan de trekke tilbudet?Anonymous poster hash: 0aa04...ba6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2015 #2 Del Skrevet 10. april 2015 De kan trekke tilbudet. Men samtidig så er det veldig vanlig med lønnsforhandlinger ved jobbskifte, så jeg ville ikke bekymret meg så mye ennå. Det er kort tiden siden du henvendte deg til ledelsen, slik avklaringer rundt lønn kan ta litt mer enn noen timer. Anonymous poster hash: 29a69...d17 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2015 #3 Del Skrevet 10. april 2015 Takk, jeg får vel bare puste med magen og vente i spenning! TsAnonymous poster hash: 0aa04...ba6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glitnir Skrevet 10. april 2015 #4 Del Skrevet 10. april 2015 Tja, trekke tilbudet kan de jo ikke uten videre. Men det kommer jo an på hvordan du formulerte deg - dersom det måtte forstås som at du ikke ville ta tilbudet med den lønna men isteden krevde høyere lønn så har jo du takket nei. Da står de fritt. Men om du ikke har takket nei, men bare forsøkt å forhandle lønn, så kan de ikke trekke tilbudet uten videre (med mindre det er en frist du ikke har holdt til å takke ja el.l.). Uansett er det litt tidlig å få panikk enda, men ville ringt el mailet i morgen om du ikke har hørt noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2015 #5 Del Skrevet 14. april 2015 Jeg fikk svar, og litt høyere lønn. Hurra! TSAnonymous poster hash: 0aa04...ba6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå