Gå til innhold

Tenk hvis det bare hadde vært hvite nordmenn i landet vårt!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvordan tror dere det hadde vært? Med vår rikdom kunne vi bygget opp et kjempeflott samfunn, uten noen kriminalitet. Vi kunne jobbet sammen i harmoni. Jeg tror faktisk Norge kunne blitt det nærmeste paradis som noen gang har eksistert i verdens historie.

Men nå har vi mange utlendinger som lager mye kriminalitet og kvalme. Jeg blir så trist med tanke på hvor flott vi egentlig kunne hatt det uten denne volden, narkotikaen, og voldtektene.

Hva tenker dere?

Anonymous poster hash: 40e29...b05
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det var det på 50-60-70-tallet, like fullt diskriminerte man. Pratet du dialekt (som ikke var fin vestkant-dialekt) ble du nektet servering på resturanter og andre steder.

Anonymous poster hash: 05eec...9bb
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det var det på 50-60-70-tallet, like fullt diskriminerte man. Pratet du dialekt (som ikke var fin vestkant-dialekt) ble du nektet servering på resturanter og andre steder.

Men det er ikke sikkert det hadde vært slik i dag. Vi kunne brukt rikdommen vår til å lage et paradis.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du kunne? Vi KAN. La oss skape et trygt paradis uten diskriminering.

Flytt først, du.

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Man ble ikke nektet servering på restaurant på 70-tallet dersom man snakket annet enn pent østlandsk. Det er det mest tullete jeg noen gang har hørt

Anonymous poster hash: 9cd03...02d

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Man ble ikke nektet servering på restaurant på 70-tallet dersom man snakket annet enn pent østlandsk. Det er det mest tullete jeg noen gang har hørt

Anonymous poster hash: 9cd03...02d

Spør en Same om det stemmer da.

Anonymous poster hash: d33af...fce

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Spør en Same om det stemmer da.

Anonymous poster hash: d33af...fce

nordlening-forside_4549185a.jpg

4174573286_4549174a.jpg

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, for hvite nordmenn er jo ikke narkomane og de verken voldtar eller utøver vold. Og før vi begynte å invitere pakistanske gjestearbeidere var det jo supre forhold for kvinner og folk fra distriktene. Jadda.

Kan ikke folk som deg få seg en egen øygruppe eller noe? Et eget fylke ved navn Enfold, fylkeshovedstad Bakevja.

Anonymous poster hash: a4d4f...b58
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvorfor tror TS at et samfunn bestående av kun hvite ikke ville ført til kriminalitet?

Hvite personer bryter loven, dreper, voldtar, misbruker sine barn osv.

Anonymous poster hash: 001ae...561
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan tror dere det hadde vært? Med vår rikdom kunne vi bygget opp et kjempeflott samfunn, uten noen kriminalitet. Vi kunne jobbet sammen i harmoni. Jeg tror faktisk Norge kunne blitt det nærmeste paradis som noen gang har eksistert i verdens historie.

Men nå har vi mange utlendinger som lager mye kriminalitet og kvalme. Jeg blir så trist med tanke på hvor flott vi egentlig kunne hatt det uten denne volden, narkotikaen, og voldtektene.

Hva tenker dere?

At hvite nordmenn er like store drittsekker og da hadde dere ikke hatt andre så skylde på.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva tenker dere?

Jeg tenker at det er mange flotte innvandrere her i landet som har beriket vårt land på en positiv måte. Masse ny god mat for eksempel. Vi skal ikke dømme alle, det er kun noen få som er kriminelle. Hovedproblemet med enkelte innvandrere, er deres barbariske religion, islam. Men der er det vi her i Norge som er noen idioter, ikke dem som kommer hit. Vi kunne vært klare på at islam ikke vil bli tatt hensyn til og noe vi tar avstand til. Så kunne dem selv gjort et valg om dem ville bosette seg her eller ikke.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, for hvite nordmenn er jo ikke narkomane

Hvorfor er man så nedsettende mot rusmiddelavhengige? De er faktisk mennesker de med.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at det er mange flotte innvandrere her i landet som har beriket vårt land på en positiv måte. Masse ny god mat for eksempel. Vi skal ikke dømme alle, det er kun noen få som er kriminelle. Hovedproblemet med enkelte innvandrere, er deres barbariske religion, islam. Men der er det vi her i Norge som er noen idioter, ikke dem som kommer hit. Vi kunne vært klare på at islam ikke vil bli tatt hensyn til og noe vi tar avstand til. Så kunne dem selv gjort et valg om dem ville bosette seg her eller ikke.

Da måtte man avskaffet religionsfriheten, noe jeg ikke tror folk er villige til. Det er det samme som å fjerne ytringsfriheten. Man får plutselig ikke lov å ytre Allāhu Akbar hvis man skal får de som du sier. Noe som er helt feil for hele befolkningen og voldsomt diskriminerende. Noe som ikke er verdig et demokratisk samfunn som det Norge er. Dessuten ville det tatt fra etniske nordmenn frihet til å konvertere til islam, dersom de ønsket det. Hva skulle du gjort med dem? Utvist dem fordi de ville bli muslimer?

Endret av KnightOwl
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da måtte man avskaffet religionsfriheten, nor jeg ikek tror folk er villige til. Det er det samme som å fjerne ytringsfriheten. Man får plutselig ikke lov å ytre Allāhu Akbar hvis man skal får de som du sier. Noe som er helt feil for hele befolkningen og voldsom diskriminerende. Noe som ikke er verdig et demokratisk samfunn som det Norge er.

Jeg var nok litt uklar. Nei vi skal ha religionsfrihet. Men det Norske samfunn skal på ingen måte tilrettelegge for praktisering av religiøsitet. Dette skal selvsagt gjelde alle religioner. Hva folk gjør privat, har ingen noe med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at ts er rasist.

Og mange av de er det i landet vårt.

Selv eiendomsmeglere:

http://www.aftenposten.no/migration_catalog/article5071798.ece/BINARY/w380/+SCC-AIPub-F-Br%C3%B8dtekst-AFP000116417.jpg

Anonymous poster hash: fd731...26c

Ikke noe om raseteorier i denne tråden. Så litt feil og dra rasismekortet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Hvorfor er man så nedsettende mot rusmiddelavhengige? De er faktisk mennesker de med.

Les HI igjen, du.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var nok litt uklar. Nei vi skal ha religionsfrihet. Men det Norske samfunn skal på ingen måte tilrettelegge for praktisering av religiøsitet. Dette skal selvsagt gjelde alle religioner. Hva folk gjør privat, har ingen noe med.

Jeg syns fortsatt ikke at det er verdig et demokrati som Norge.

Sånt hører hjemme i totalitære regimer, nor Norge ikke er og ikke bør bli.

Jeg trodde grunnen til å ikke ville ha muslimer til landet var for å unngå å få sånne forhold som de har i totalitære regimer og at kulturen skulle bli kuppet av islam. Men du vil altså at islam skal få fjernet religionsfriheten i Norge, som vi har kultur for å ha?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns fortsatt ikke at det er verdig et demokrati som Norge.

Sånt hører hjemme i totalitære regimer, nor Norge ikke er og ikke bør bli.

Jeg trodde grunnen til å ikke ville ha muslimer til landet var for å unngå å få sånne forhold som de har i totalitære regimer og at kulturen skulle bli kuppet av islam. Men du vil altså at islam skal få fjernet religionsfriheten i Norge, som vi har kultur for å ha?

Jeg snakker om alle religioner. Det offentlige skal ikke ta hensyn til religiøst tøv som kristendom og annet. Det for dem holde på med privat. Det har ingen ting med regimer du viser til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ekstreminister, uansett rase, ikke eksistert, så hadde Norge blitt et paradis. Eller forresten; da hadde ALLE land hatt det bedre. Men det kommer aldri til å skje.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...