AnonymBruker Skrevet 10. april 2015 #1 Del Skrevet 10. april 2015 Hei! Jeg vet ikke om jeg kan utdanne meg til sykepleier pga skade (vil ikke utdype dette noe mer) og lurer på hvordan jeg kan finne ut om jeg til tross for skaden kan jobbe som sykepleier? Er det noen som bestemmer om jeg kan jobbe som det? Jeg tror f.eks ikke jeg kan sette sprøyter enda, men tror dere jeg kan begynne på sykepleien likevel? Det er ingen som vet hvor fort jeg blir bra (eller bedre), men det tar sikkert mer enn et halvt år til. Tror dere jeg må utsette sykepleierutdanningen 1 år om jeg ikke kan sette sprøyter og ta blodprøver osv 1.året? Anonymous poster hash: 2d283...177 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2015 #2 Del Skrevet 10. april 2015 Dette er jo helt umulig for oss å si noe om når du ikke sier hvilken skade det er og/eller hvilke utslag den gir. Men du må altså komme gjennom praksis, og dersom du ikke har finmotorikk i hendene så kommer du heller ikke gjennom praksis. Liker du bare ikke sprøyter så må du rett og slett bare komme over det. Anonymous poster hash: da5b2...2b7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2015 #3 Del Skrevet 10. april 2015 Sykepleien har jo mye ferdighetstrening som du må bestå, så jeg ville utsatt det til du kan gjennomføre prosedyrene. Anonymous poster hash: 84a05...7a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SiMa Skrevet 10. april 2015 #4 Del Skrevet 10. april 2015 Du kommer ikke gjennom første året påsykepleien uten å kunne sette sprøyter etc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2015 #5 Del Skrevet 11. april 2015 Nope, det kan du ikke kort og greit. Allerede første uka begynte vi å øve på venfloner, subcutane og intramuskulære injeksjoner på hverandre. Du må også kunne gjøre dette under praksisperioder. Ellers er det også mange, mange andre prosedyrer som krever mye. Du må gå og stå mye. Samt det er mye fysisk tungt arbeid som forflytning ol. Anonymous poster hash: b25b4...f25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå