Gjest Anonymous Skrevet 21. august 2004 #1 Del Skrevet 21. august 2004 I morgen flytter jeg til et helt nytt sted for å start på en ny skole hvor jeg ikke kjenner noen...huff, så skummelt, jeg vet ikke hvor jeg skal gå en gang på mandag. Jaja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 21. august 2004 #2 Del Skrevet 21. august 2004 Det går vanligvis bra! Har gjort det der selv et par ganger, det er skummelt først, men du finner fort ut av ting. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 22. august 2004 #3 Del Skrevet 22. august 2004 jeg vet ikke hvor jeg skal gå en gang på mandag. Jaja.. Dette pleide å være min største skrekk. Jeg hatet å møte opp på ukjente steder der det skulle være mange mennesker samlet, og jeg ikke ante nøyaktig hvilket bygg/dør jeg skulle til. Usj.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 22. august 2004 #4 Del Skrevet 22. august 2004 Det går nok bra. Jeg begynte denne uken og har spurt så mange folk om hvor de forskjellige auditoriene og seminarrommene er. Nå er første uken over og jeg husker hvor alt er, og føler meg litt bedre. De første dagene er verst, så blir man vant til det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzo Skrevet 22. august 2004 #5 Del Skrevet 22. august 2004 Jeg vet akkurat hvordan du har det. Jeg begynte selv på et nytt studium på onsdag, og var kjempenervøs den første skoledagen. I tillegg har jeg ikke gått på skolen på noen år. Men vet du, alt gikk bra, og det gjør det helt sikkert for deg og. Den første skoledagen er verst, men snart blir du kjent med de i klassa di, og alt vil føles så mye bedre Det går forresten godt an å spør seg for. Du har sikkert fått vite hvor du skal møte opp, og vet du ikke hvor det er, er det bare å spør hvor du skal gå. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå