Gjest FuturePrimitive Skrevet 10. april 2015 #21 Skrevet 10. april 2015 Du får spørre Mann 42. Han har ansvaret for coverup av false flag-operasjoner for amerikanske myndigheter, så han burde vite litt om hva som har foregått her. 2
1030.25 Skrevet 10. april 2015 #22 Skrevet 10. april 2015 Før invasjonen av Irak ble jeg kalt konspirasjonsteoretiker og sånne som deg lo av meg da jeg argumenterte for at bevisene om atomvåpen var falske og at det overhodet ikke var grunnlag for innvasjon. Over 1 million sivile irakere ble drept, og det har gitt grunnlag for bla IS, som oppsto i 2003 i vakumet etter Saddam. Man må stille spørsmålstegn ved alt, nettopp fordi millioner er blitt drept som følge av at folk ikke stiller spørsmålstegn ved noe som helst. Jeg anser ignorante mennesker som medskyldig når de lar myndighetene slippe unna med kriminalitet og drap, særlig massedrap.Anonymous poster hash: 8b8d4...6df Er du sikker på at du ikke gjør deg selv litt viktigere og mer spesiell enn du faktisk er? Før angrepet på Irak, var halve verden enig med deg i at det ikke var grunnlag for å tro at Irak hadde masseødeleggelsesvåpen. Deriblant FNs våpenkontrollører, Tysklands og Frankrikes regjeringer og flertallet av Vest-Europas befolkning. Er du helt sikker på at du ble oppfattet som en rar konspirasjonsteoretiker da du mente det samme som alle disse? 4
AnonymBruker Skrevet 10. april 2015 #23 Skrevet 10. april 2015 Litt vanskelig å se hva som blir igjen av rester her. Det flyr et digert alu-flak forbi, men det er vel en vinge. Et alu-skrog er er relativt seigt materiale, ikke sprøtt som knekkebrød. Derfor vil selvfølgelig det meste deformeres, men ikke rives i små biter. Det virker helt usannsynlig at krasj-stedet kun har ørsmå fragmenter. Umiddelbart kan det sikkert virke usannsynlig. Men i de fleste ulykker prøver pilotene å begrense skadene så mye som mulig (forståelig nok), her har piloten skutt fart gjentatte ganger (700-800 km/t) og styrt rett inn i fjellveggen. Er ikke ofte en ser en sånn ulykkesplass, med andre ord så er det ikke så usannsynlig. Faktisk litt merkelig det med det tyske flagget og nr, men jeg blir ikke med på noen konspirasjonsteori her. Anonymous poster hash: 7143d...0fc
AnonymBruker Skrevet 11. april 2015 #24 Skrevet 11. april 2015 Umiddelbart kan det sikkert virke usannsynlig. Men i de fleste ulykker prøver pilotene å begrense skadene så mye som mulig (forståelig nok), her har piloten skutt fart gjentatte ganger (700-800 km/t) og styrt rett inn i fjellveggen. Er ikke ofte en ser en sånn ulykkesplass, med andre ord så er det ikke så usannsynlig. Faktisk litt merkelig det med det tyske flagget og nr, men jeg blir ikke med på noen konspirasjonsteori her. Anonymous poster hash: 7143d...0fc Spot on! La oss se litt nærmere på to havarier som er blitt beskyldt for å være iscenesatte. 11. september 2001 styrtet et kapret fly i Pennsylvania. Germanwingsflyet styrtet i de franske alper nettopp. Hva har disse to til felles? Det at det hovedsaklig er små fragmenter igjen av flyene. Hva har de ellers til felles? Det at begge flyene er gått i bakken i høy hastighet, uten forsøk på å få til en kontrollert landing eller nedstigning. Sannsynliggjør dette noen konspirasjonsteori? Nei. Sannsynliggjør det at konspirasjonsnissene nekter å forholde seg til fysiske lover fordi disse rorpederer teoriene deres? Ja.Anonymous poster hash: a66ce...70c 1
slask Skrevet 12. april 2015 Forfatter #25 Skrevet 12. april 2015 Spot on! La oss se litt nærmere på to havarier som er blitt beskyldt for å være iscenesatte. 11. september 2001 styrtet et kapret fly i Pennsylvania. Germanwingsflyet styrtet i de franske alper nettopp. Hva har disse to til felles? Det at det hovedsaklig er små fragmenter igjen av flyene. Hva har de ellers til felles? Det at begge flyene er gått i bakken i høy hastighet, uten forsøk på å få til en kontrollert landing eller nedstigning. Sannsynliggjør dette noen konspirasjonsteori? Nei. Sannsynliggjør det at konspirasjonsnissene nekter å forholde seg til fysiske lover fordi disse rorpederer teoriene deres? Ja.Anonymous poster hash: a66ce...70c Har du sett noe som helst overbevisende bilder av Pennsylvania ("flyet" på jordet 11. september)? Det betviler jeg sterkt at du klarer å finne, uten bruk av bildemanipulasjon.
Gjest RunawayShadow Skrevet 12. april 2015 #26 Skrevet 12. april 2015 Er det noen som vet om det ekte lydopptaket er kommet ut på nettet?
AnonymBruker Skrevet 12. april 2015 #27 Skrevet 12. april 2015 Har du sett noe som helst overbevisende bilder av Pennsylvania ("flyet" på jordet 11. september)? Det betviler jeg sterkt at du klarer å finne, uten bruk av bildemanipulasjon. Og grunnen til at du kan uttale deg så skråsikkert om dette er.......?Anonymous poster hash: a66ce...70c
Lutetium 71 Skrevet 12. april 2015 #29 Skrevet 12. april 2015 Jeg får influensa og høysnue i hjernen av å lese disse idiotiske konspirasjons-idiotitrådene! Merkelig at ikke slask har svart deg på denne? Dette er selvsagt velkjente effekter av HAARP. Frem med foliehatten. Er dette et forsøk på få KG til å bli som nyhetsspeilet?Øh.... neida.
Meridian Skrevet 12. april 2015 #30 Skrevet 12. april 2015 Så hvis en pilot går ut av cockpit, så skal for eksempel en flyvertinne eller noe komme inn i mellomtiden ? Har en slik flyvertinne like mye peiling som en pilot på hvordan ting fungerer inne i cockpit? Den piloten som blir sittende igjen i cockpiten kan fortsette å trykke på forskjellige taster og fly det flyet. Men hvordan skal en flyvertinne ha noe peiling på om det denne piloten gjør, faktisk er korrekt? Det kan jo hende det er noen flyvertinner som er fly-dyktige, og når man jobber som flyvertinne har man jo en viss interesse for hvordan ting fungere. På samme måte som operasjons-sykepleiere kunne operert en person om legene besvimte ... og kanskje gjennom veiledning av noen på tlf. Jeg tror også personen uten peiling kunne landet et fly gjennom veiledning fra bakken, har sett det på film. Alt går an ...
Gjest Stringfellow1 Skrevet 13. april 2015 #31 Skrevet 13. april 2015 Det kan jo hende det er noen flyvertinner som er fly-dyktige, og når man jobber som flyvertinne har man jo en viss interesse for hvordan ting fungere. På samme måte som operasjons-sykepleiere kunne operert en person om legene besvimte ... og kanskje gjennom veiledning av noen på tlf. Jeg tror også personen uten peiling kunne landet et fly gjennom veiledning fra bakken, har sett det på film. Alt går an ... Alt er mulig på film. At noe er mulig i filmer og TV-serier, betyr ikke nødvendigvis at det faktisk er mulig i virkeligheten...
AnonymBruker Skrevet 13. april 2015 #32 Skrevet 13. april 2015 Det kan jo hende det er noen flyvertinner som er fly-dyktige, og når man jobber som flyvertinne har man jo en viss interesse for hvordan ting fungere. På samme måte som operasjons-sykepleiere kunne operert en person om legene besvimte ... og kanskje gjennom veiledning av noen på tlf. Jeg tror også personen uten peiling kunne landet et fly gjennom veiledning fra bakken, har sett det på film. Alt går an ... En operasjonssykepleier kan IKKE operere noen. Det ligger milevis utenfor deres kompetanseområdet, og de er ikke opplært til noe som er i nærheten av det. Man kan kanskje lande et fly med veiledning fra noen på bakken. Men det er ikke så veldig sannsynlig egentlig.Anonymous poster hash: a66ce...70c
Gjest Kim Skrevet 13. april 2015 #33 Skrevet 13. april 2015 Er Germanwings-ulykken også en false flag operasjon? Med 3 relativt nylige fly"ulykker" friskt i minne, hvor alle sammen hadde mange suspekte forhold for å si det mildt, så tenker noen av oss naturligvis det nå også. ( MH370, MH17 og det Asia-flyet....har jeg glemt noen) Ikke at jeg har studert denne saken så mye ennå, men jeg har bitt meg merke i oversiktsbildene fra krasj-stedet. Hvorfor ser det ut som søppel er strødd utover store områder når vi snakker om aluminium fra en flykropp. Det rimer ikke. Dette tenket jeg fra første gang jeg så bildene, og nå oppdager jeg at mange stiller spørsmål ved dette. Det ser ut som en bombe har gått av mens flyet var i lufta mer enn noen krasj. Vel kan hastigheten ha vært stor, men det gir ingen grunn til at alu skrog-deler spruter ut i bitte små fragmenter på denne måten.Det største flaket som kan observeres er den biten hvor det tyske flagget vises samt flyets registreringsnummer. Beleilig, ikke sant? Noen spekulerer i hvorfor den biten ser ut som tyskland på kartet, med litt fantasi, men den synes jeg er litt søkt.https://www.youtube.com/watch?v=TFfaYXVFtEYhttps://www.youtube.com/watch?v=jS16wfYnjochttps://duckduckgo.com/l/?kh=-1&uddg=https%3A%2F%2Fduckduckgo.com%2F%3Fq%3Dgermanwings%2Bhoax%26t%3Dcanonical%26ia%3Dvideos%23 Ja selvfølgelig! og månen er lagd av ost...
AnonymBruker Skrevet 13. april 2015 #34 Skrevet 13. april 2015 Ta med deg tinfoilhaten din og gå, TS Anonymous poster hash: 708d2...fb6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå