Lumi Skrevet 9. april 2015 #1 Del Skrevet 9. april 2015 (endret) Er ikke på leting lenger Endret 12. mai 2015 av Lumi 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dillyduzit Skrevet 9. april 2015 #2 Del Skrevet 9. april 2015 Er ikke i aldersgruppen din, men ikke langt i fra. Litt som å lese om meg selv, så send meg gjerne en pm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frustrert70 Skrevet 9. april 2015 #3 Del Skrevet 9. april 2015 Hei! Savner noen å skrive med jeg også, er 44. Er på slankern jeg også, greit å ha noen å dele tips og erfaringer med. Har familie og har mange interesser. Send meg gjerne noen ord på pm :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rediscover Skrevet 25. april 2015 #4 Del Skrevet 25. april 2015 (endret) Hei Vi har ikke alt til felles, men en god del. Send gjerne en pm Jeg er 30 år. Ikke singel Ingen barn Liker film/tv, fotografere, lage kort/scrapbooking -kreativ, fiske, veldig glad i dyr Røyker ikke ( har gjort ), og drikker ytterst sjelden God lytter Kan også tulle med det meste Rolig, bedagelig og noe sjenert Trives også i eget selskap Ikke religiøs, men litt alternativ Foretrekker rock/metal sjangere Jeg har noen få, nære venninner. 2 bestevenninner vil jeg si, resten er "bare" venninner eller bekjente. Er superglad i disse, men savner allikevel noen "utenfra" som jeg kan skrive med om alt mulig.. Savner noen som er litt lik meg (alder, tankegang og interesser.) Stikkord om meg: 33 år Ikke singel Har ingen barn Liker tv/film, lage god mat, ta en fest, fotografere, brettspill, skrive, reise, lese bøker Ikke spesielt religiøs, har mine egne tanker rundt temaet, litt alternativ Er en god venn, god lytter og støttespiller Syns humor er veldig viktig, mener at det meste kan spøkes med så lenge det ikke er vondt ment Er stort sett i godt humør, sjelden sint, lettrørt, følsom, litt sjenert Hører på det meste innen musikk, men blir mest rock og metal Liker å få andre til å le Er i perioder a-sosial, trives veldig godt i mitt eget selskap Er på slankern for tida Røyker, og drikker alkohol på fest Er litt bedagelig Kjører bil Kreativ Her har dere litt om meg.. Er du en dame i alder 25 til 45 som kanskje kjenner deg litt igjen i det jeg har skrevet og som kunne tenke deg å skrive noen ord til meg så ikke nøl - bare kast deg ut i det!! Send meg en privat melding da vel! Gleder meg til å høre fra deg!! Endret 25. april 2015 av Rediscover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lumi Skrevet 30. april 2015 Forfatter #5 Del Skrevet 30. april 2015 Har fått god respons på innboks og faktisk funnet noen som er veldig lik meg selv, og det er SÅ bra!! Har ønsket å finne det ganske lenge, så er veldig glad for at jeg kom over denne siden her og la ut en "annonse" 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå