nikita Skrevet 21. august 2004 #1 Del Skrevet 21. august 2004 hjelp.. :o sover hos kjæresten for tiden, og vi har viduet oppe om natta.. her om dagen våknet jeg, skulle snu meg rundt mot han og så rett inn i en svær katt!! denne frekkasen (som viste seg å tilhøre naboen) hadde lagt seg mellom oss og lå der og sov. jeg skvatt såklart noe helt sinnsykt.. har ledd endel av det etterpå. skjønner bare ikke helt hvordan han kunne ta seg så til rette hos noen fremmede, min pus er i hvertfall mer reservert enn det ovenfor fremmede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dru Skrevet 21. august 2004 #2 Del Skrevet 21. august 2004 Katter er noen merkelige dyr, ja. Jeg for min del ville blitt kjempeglad, og aldri levert den tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 21. august 2004 #3 Del Skrevet 21. august 2004 Tror jeg hadde hoppet høyt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SimSim Skrevet 22. august 2004 #4 Del Skrevet 22. august 2004 Lurer på om det var katten min? Jeg har hørt at han liker å hoppe inn vinduene til folk i nabolaget SimSim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 22. august 2004 #5 Del Skrevet 22. august 2004 Der vi bodde før brukte nabokatten rett som det er å spankulere inn vår verandadør og den hadde sin faste plass i stua hvor den lå og sov. Om natten måtte vi ha netting på verandadøren for ellers kom katten inn. Synes det var veldig søtt, men hadde kanskje ikke likt så godt om vår katt hadde funnet seg så vel til rette hos andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tosca Skrevet 22. august 2004 #6 Del Skrevet 22. august 2004 Sinnsykt bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isabella Moon Skrevet 23. august 2004 #7 Del Skrevet 23. august 2004 Nåååå..så søtt...tydeligvis en tillittsfull menneskevenn dette. *smelt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 23. august 2004 #8 Del Skrevet 23. august 2004 Katten må være tillitsfull. hadde nok hoppet høyt først, men likevel, så søtt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå