AnonymBruker Skrevet 7. april 2015 #1 Del Skrevet 7. april 2015 Jeg søkte en stilling der fristen gikk ut 22.mars. Deretter mottok jeg en Mail om at de skulle vurdere søknaden min så fort som mulig og ringe for evt intervju, og Mail hvis søknaden ble avslått. Blir det teit og masete om jeg ringer for å høre hvordan ting ligger an/evt mer info? Eller teller det som positiv interesse?Anonymous poster hash: 595fe...a1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tomoya Skrevet 7. april 2015 #2 Del Skrevet 7. april 2015 Jeg hadde ventet noen dager til.... det tar tid å gå igjennom søknader, og det kan hende det er mange søkere, du mottar en mail hvis søknaden blir avslått, men etter den erfaringen jeg har av "jobb-søking" så kommer det helt an på personen som vurderer søknaden, og tar i mot samtalen om det er "positivt" eller "negativt" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #3 Del Skrevet 8. april 2015 Jeg hadde ventet noen dager til.... det tar tid å gå igjennom søknader, og det kan hende det er mange søkere, du mottar en mail hvis søknaden blir avslått, men etter den erfaringen jeg har av "jobb-søking" så kommer det helt an på personen som vurderer søknaden, og tar i mot samtalen om det er "positivt" eller "negativt" Så jeg burde kanskje ikke gjøre det i det hele tatt? Vil virkelig ha den jobben.. Anonymous poster hash: 595fe...a1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puny Skrevet 8. april 2015 #4 Del Skrevet 8. april 2015 Om du ikke har ringt dem masse før så tenker jeg du bare kan ringe, og satse på at det oppfattes som positiv interesse. Men kanskje du burde forberede noen spørsmål til utover 'får jeg jobben eller'. Hvis du er god på småsnakk og høfligheter trenger du kanskje ikke det? Ofte tror jeg folk er for redd for å bli oppfattet som masete. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #5 Del Skrevet 8. april 2015 Om du ikke har ringt dem masse før så tenker jeg du bare kan ringe, og satse på at det oppfattes som positiv interesse. Men kanskje du burde forberede noen spørsmål til utover 'får jeg jobben eller'. Hvis du er god på småsnakk og høfligheter trenger du kanskje ikke det? Ofte tror jeg folk er for redd for å bli oppfattet som masete. Jeg har ikke ringt dem i det hele tatt. Hva kan jeg si? Vil jo gjerne gjøre et godt inntrykk!Anonymous poster hash: 595fe...a1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puny Skrevet 9. april 2015 #6 Del Skrevet 9. april 2015 Jeg har ikke ringt dem i det hele tatt. Hva kan jeg si? Vil jo gjerne gjøre et godt inntrykk!Anonymous poster hash: 595fe...a1f Tja det er jo veldig vanskelig å svare på uten å vite hva slags stilling det er. Men du kan jo spørre litt om arbeidsoppgaver, strukturen på arbeidsplassen. Det spiller kanskje ikke så stor rolle hva du spør om, det viktigste er jo at du fremstår positiv og engasjert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amable Skrevet 9. april 2015 #7 Del Skrevet 9. april 2015 Jeg søkte en stilling der fristen gikk ut 22.mars. Deretter mottok jeg en Mail om at de skulle vurdere søknaden min så fort som mulig og ringe for evt intervju, og Mail hvis søknaden ble avslått. Blir det teit og masete om jeg ringer for å høre hvordan ting ligger an/evt mer info? Eller teller det som positiv interesse?Anonymous poster hash: 595fe...a1f Synes absolutt du kan ringe og høre. Du viser arbeidsgiver at du viser interesse. Det er derimot ikke sikkert denne arbeidsgiveren tar dette med. Når jeg har sittet i ansettelsesutvalget, så har personlig oppmøte, telefonsamtaler i ettertid vært positivt. Dersom søknaden er dårlig betyr det likevel ikke så mye. Mitt råd er: Ring arbeidgiver og hør hvordan det går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2015 #8 Del Skrevet 10. april 2015 Jeg lurer også på om jeg skal ringe å høre. Hadde et kjempe bra intervju, men skulle høre fra dem i dag. Vet ikke om jeg holder ut spenninga hele helga. Anonymous poster hash: 8705a...ac3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå