Catzy Skrevet 21. august 2004 #1 Del Skrevet 21. august 2004 Hei. Er det noen som vet om gode spa-steder i Norge eller Sverige? Evt slott eller herregårder? Helst ikke mer enn 3 timer fra Oslo. Skal være der en helg, penger ikke noe problem. Kom gjerne med forslag som er mer enn 3 timer unna Oslo også, så kanskje vi kan vurdere det også. Men skriv noe om reisetid i alle tilfelle. Catzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. august 2004 #2 Del Skrevet 21. august 2004 Holmsbu spa ligger fint til ved fjorden. Ca 1 time fra Oslo tipper jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. august 2004 #3 Del Skrevet 22. august 2004 Selma Lagerlöf Spa hotell - ligger et par-tre timer fra Oslo, og kan virkelig anbefales for en helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. august 2004 #4 Del Skrevet 22. august 2004 Rondaane spa. virkelig helt fantastisk. Men jeg tror det er ca 4 timers kjøring fra Oslo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catzy Skrevet 22. august 2004 Forfatter #5 Del Skrevet 22. august 2004 OK, tusen takk, og gi meg gjerne flere tips. Skal sjekke opp Selma Lagerlöf spa, tror jeg har funnet link på en webliste. Catzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kjellebassen Skrevet 22. august 2004 #6 Del Skrevet 22. august 2004 En liste på kvasir over spa. SPA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Letti Skrevet 1. september 2004 #7 Del Skrevet 1. september 2004 Har dere en nett adr til dette spastedet Selma? Jeg har prøvd og finne det, men finner ikke.......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cand alt Skrevet 1. september 2004 #8 Del Skrevet 1. september 2004 OK, tusen takk, og gi meg gjerne flere tips. Skal sjekke opp Selma Lagerlöf spa, tror jeg har funnet link på en webliste. Catzy Jepp kan anbefales på det sterkeste. Rondane spa har vel sette sine bedre dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catzy Skrevet 1. september 2004 Forfatter #9 Del Skrevet 1. september 2004 Selma Lagerløf Spa: http://www.selmaspa.se/frame.asp?main=spa_...nu=spa_menu.asp Det blir foresten Holmen fjordhotell eller noe sånn. Sikkert fint. Catzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mackenzie* Skrevet 1. september 2004 #10 Del Skrevet 1. september 2004 Holmen fjordhotell er fint det,gled deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå