Gå til innhold

Gutter: Er dette drømnekroppen?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er vi ikke ferdig med tråder som dette snart?

Lurer jeg også på, er jo samme svar i alle.

Hei KG-bruker: Neste gang du får lyst til å poste bilde av en slank modell og spørre om det er drømmekroppen, så er det bare å lese denne tråden.

En håndfull smågutter som sannsynligvis fremdeles er jomfruer må uansett kroppsform alltid svare at henne hadde de lett knulla i ræva til hun ba om nåde, noen synes hun ser ut som en Bergen-Belsen-fange og burde spist en burger, noen mener hun har spist for mange burgere og er lubben, noen synes hun er dvask fordi de ikke ser sener og muskler og mener hun må pumpe jern et år før hun er verdig deres seksuelle interesse, noen synes hun har for små pupper, noen synes hun har for store pupper og noen henger seg opp i en eller annen helt obskur detalj som kunne vært tema for en Seinfeld-episode.

Jeg vet ikke om folk poster en kropp som ligner på ens egen, eller en som er et mål, eller en som bare er en fjern drøm, i ønske om noen bekreftende kommentarer. Du får uansett svar fra alle leire, det hjelper ikke på din iboende usikkerhet.

Anonymous poster hash: d749b...775

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Flate rumper?? Nei det er turn off. Ei dame skal være trent men uten for mye markerte muskler, sprettrumpe, passe store struttepupper osv. Det er drømmekroppen. ;)

Anonymous poster hash: 56808...cfc

Smaken er som baken. :-) Personlig er min smak mer hun som er avbildet her. Da min erfaring er at slike jenter er best å ta i toerhullet.

Anonymous poster hash: 93863...34d

Skrevet (endret)

Lurer jeg også på, er jo samme svar i alle.

Hei KG-bruker: Neste gang du får lyst til å poste bilde av en slank modell og spørre om det er drømmekroppen, så er det bare å lese denne tråden.

En håndfull smågutter som sannsynligvis fremdeles er jomfruer må uansett kroppsform alltid svare at henne hadde de lett knulla i ræva til hun ba om nåde, noen synes hun ser ut som en Bergen-Belsen-fange og burde spist en burger, noen mener hun har spist for mange burgere og er lubben, noen synes hun er dvask fordi de ikke ser sener og muskler og mener hun må pumpe jern et år før hun er verdig deres seksuelle interesse, noen synes hun har for små pupper, noen synes hun har for store pupper og noen henger seg opp i en eller annen helt obskur detalj som kunne vært tema for en Seinfeld-episode.

Jeg vet ikke om folk poster en kropp som ligner på ens egen, eller en som er et mål, eller en som bare er en fjern drøm, i ønske om noen bekreftende kommentarer. Du får uansett svar fra alle leire, det hjelper ikke på din iboende usikkerhet.

Oi, huket visst av som AB.

Signert Cuntzilla :)

Endret av Cuntzilla
Skrevet

En håndfull smågutter som sannsynligvis fremdeles er jomfruer må uansett kroppsform alltid svare at henne hadde de lett knulla i ræva til hun ba om nåde

Smaken er som baken. :-) Personlig er min smak mer hun som er avbildet her. Da min erfaring er at slike jenter er best å ta i toerhullet.

Anonymous poster hash: 93863...34d

Well this is awkward..

AnonymBruker
Skrevet

Visuelt sett så kanskje, men jeg liker at en kjæreste er litt mer mykere i formen. Bedre å kose med :)

Anonymous poster hash: 9071f...177
Skrevet

Ut fra bildet i HI så hun bra ut. Hadde foretrukket en rumpe med større muskler. Da jeg søkte på navnet hennes med good bildesøk virket hun litt formløs.

AnonymBruker
Skrevet

Hehe! Godt å høre ;)

Du ble lykkelig for at en anonym bruker på KG vil grisepule deg? Er det mulig...

Dama på bildet er flott, men litt for tynn for min smak.

Anonymous poster hash: 684b2...eea

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Liker mer former.

Anonymous poster hash: 0a085...be1
Skrevet

Hvis man ser bort fra det lille fettet som henger over trusekanten, og den litt slappe rumpa og at hun gjerne kunne hatt litt mere markerte muskler så hadde hun vært 10/10. Men hun er fortsatt veldig pulbar og hadde ikke nølt med å hatt sex med henne. Skal ganske mye til for å ha drømmekroppen. Med følelser vil den jo stige litt i verdi. :)

det lille fettet? herregud det er hoftebeinet hennes din absolutte bajas

AnonymBruker
Skrevet

Hvis man ser bort fra det lille fettet som henger over trusekanten, og den litt slappe rumpa og at hun gjerne kunne hatt litt mere markerte muskler så hadde hun vært 10/10. Men hun er fortsatt veldig pulbar og hadde ikke nølt med å hatt sex med henne. Skal ganske mye til for å ha drømmekroppen. Med følelser vil den jo stige litt i verdi. :)

Sier som den over meg, det der er skjelettet hennes, ikke fett. Gratulerer med trådens hittil mest idiotiske innlegg og det sier ikke så rent lite.

Anonymous poster hash: cd5b1...3ad

• Liker 1
Gjest Mythic
Skrevet

Sier som den over meg, det der er skjelettet hennes, ikke fett. Gratulerer med trådens hittil mest idiotiske innlegg og det sier ikke så rent lite.

Anonymous poster hash: cd5b1...3ad

Hvis damer ikke hadde skjelett, hadde vi nok vært perfekte i denne ABs øyne. Ikke noe som henger over trusekanten og stikker ut :ler:

AnonymBruker
Skrevet

Er jente, men svarer likevel; jeg har bittelitt mindre pupper og litt mer mage enn hun på bildet. Er jeg fortsatt attraktiv?

Ooooooh yeah. :)

Det er ikke alle menn som foretrekker store pupper. Mange liker å ha en liten håndfull.

Anonymous poster hash: e922c...c69

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...