Gå til innhold

Gutter: Er dette drømnekroppen?

Fremhevede innlegg

Skrevet

De fleste kvinner vil svare nei

De fleste menn vil svare ja

Anonymous poster hash: 58f8d...b69

Jeg er kvinne, og jeg sier ja :) Synes det var en utrolig fin kropp.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vil vite navnet hennes, syns ansiktet virket mer spennende enn kroppen :)

Anonymous poster hash: cf3c4...d66

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hun er grisedeilig, men hadde vært enda bedre med 5kg mer på kroppen! :wow:

Anonymous poster hash: aad03...12e

altså større pupper? For det hadde vel tatt seg ut hvis de 5 kg la seg på magen f.eks?

Anonymous poster hash: 5e180...be3

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kvinne, og jeg sier ja :) Synes det var en utrolig fin kropp.

Derfor sa jeg de fleste

Gjest HeiHade
Skrevet

Jeg er ikke mann, men jeg sier meg enig med de som sier at hun hadde en veldig fin kropp.

AnonymBruker
Skrevet

Her kan jeg se om jeg er attraktiv eller ikke.. har sånn kropp :P men tror gutta gjerne vil ha litt mer å ta i :P

Anonymous poster hash: b045c...42f
Skrevet

Absolutt!

AnonymBruker
Skrevet

Her kan jeg se om jeg er attraktiv eller ikke.. har sånn kropp :P men tror gutta gjerne vil ha litt mer å ta i :P

Noen av guttene vil nok ha mer å ta i, men det er nok enda fler som synes hun ser bedre ut uten litt ekstra.

Anonymous poster hash: 247d4...b6a

• Liker 5
Gjest oleoh
Skrevet

Veldig pen, men som mange seie, litt ekstra kg hadde vert bra. Ikkje for mykje, men i alle fall slik at knokklene ikkje viser og at hun er sunnere.

AnonymBruker
Skrevet

Veldig pen, men som mange seie, litt ekstra kg hadde vert bra. Ikkje for mykje, men i alle fall slik at knokklene ikkje viser og at hun er sunnere.

Bilde sier ikke noe om at hun ikke er sunn. Hun kan være langt sunnere enn mange som veier noen (5-6) kilo mer enn hun.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor vil gutter ha tynne jenter egentlig? selv liker jeg at menn har litt å ta i.. ikke sånne harde muskelkropper.

• Liker 1
Skrevet

Er jente, men svarer likevel; jeg har bittelitt mindre pupper og litt mer mage enn hun på bildet. Er jeg fortsatt attraktiv?

Hadde lett tatt deg i 2ern

AnonymBruker
Skrevet

Er jente, men svarer likevel; jeg har bittelitt mindre pupper og litt mer mage enn hun på bildet. Er jeg fortsatt attraktiv?

Vær så snill. Om ikke personligheten din er god så nei. Og er et dårlig tegn i fen retning når du må spørre om du er attraktiv.så kanskje svaret er nei. Ta deg sammen , voks opp!

Anonymous poster hash: 8829c...d5e

• Liker 1
Skrevet

Er vi ikke ferdig med tråder som dette snart?

Skrevet

Enig, også kunne hun godt ha vært brunette :laugh:

Skrevet

LOL

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vil vite navnet hennes, syns ansiktet virket mer spennende enn kroppen :)

Anonymous poster hash: cf3c4...d66

Hun heter Tori Praver.

En flott kropp er jo på en måte en forutsetning for å bli bikinimodell, så det blir en litt tullete diskusjon.

Hun ser ut som de fleste pene jenter som er modell for bikini. Er jeg kverulerende så vil jeg si at jeg ikke synes hun er blant de flotteste, hun er litt red ned uten fasong, i motsetning til f.eks. Candice Swanepoel som har en markert, liten midje.

At hun er attraktiv er det null tvil om.

Anonymous poster hash: b2185...a19

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor vil gutter ha tynne jenter egentlig? selv liker jeg at menn har litt å ta i.. ikke sånne harde muskelkropper.

Du har to kategorier.

De gutta som skal ha litt halvtjukke jenter med former. Disse har en ting for større pupper.

Og så har du den andre kategorien gutter som liker tynnere jenter med litt mer rett former og flate rumper. Disse er rumpegutter, da slike jenter er best å ta i toern.

Anonymous poster hash: 93863...34d

AnonymBruker
Skrevet

Du har to kategorier.

De gutta som skal ha litt halvtjukke jenter med former. Disse har en ting for større pupper.

Og så har du den andre kategorien gutter som liker tynnere jenter med litt mer rett former og flate rumper. Disse er rumpegutter, da slike jenter er best å ta i toern.

Anonymous poster hash: 93863...34d

Flate rumper?? Nei det er turn off. Ei dame skal være trent men uten for mye markerte muskler, sprettrumpe, passe store struttepupper osv. Det er drømmekroppen.;)

Anonymous poster hash: 56808...cfc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...