Gjest Gjesta Skrevet 21. august 2004 #1 Del Skrevet 21. august 2004 Noen som jobber eller har kjennskap til noen som jobber med dette, kan dere fortelle litt om hvordan yrket oppleves. Jeg vurderer og studere til barnevernspedagog, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 21. august 2004 #2 Del Skrevet 21. august 2004 Jeg kan ikke fortelle så mye fra yrket men en god del fra studiene om ingen andre dukker opp - holder på med tredje året.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 21. august 2004 #3 Del Skrevet 21. august 2004 Ja, fortell gjerne om det også.. jeg har tenkt til og gå på kråkerøy i fredrikstad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 21. august 2004 #4 Del Skrevet 21. august 2004 Jeg kjenner en som er barnevernspedagog og han har hatt mange ulike type jobber: Sosialkontor, barnevernstjenesten, barne- og ungdomspsykiatrien, unge rusmisbrukere. I tillegg så er det visst enkelt å få ekstrajobb på kvelder/helger. Akkurat nå har han ekstrajobb i en akuttinstitusjon for voksne rusmisbrukere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nikita Skrevet 21. august 2004 #5 Del Skrevet 21. august 2004 (endret) .. Endret 8. juli 2008 av nikita Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 21. august 2004 #6 Del Skrevet 21. august 2004 Jeg tenker primært på og jobbe med vanskeligstilte barn. (ikke ungdommer) Jeg ønsker også og ha en "fordypning" i rusproblematikk ... Årsaker for at jeg tror dette passer for meg er at jeg liker og jobbe med utfordringer , jeg er veldig sosial og utadvendt samt jeg vil jobbe med noe for å hjelpe andre. Men så er det spm om jeg faktisk har nok grunnlag for å komme inn på en slik studie.. etter og ha snakekt med liv på MSN forsto jeg at det var ganske høye kriterier. Jeg har generell stud.komp og er 23 år nå.. har vært i fast 100 % stilling siden jeg var 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest barnevernspedagogen Skrevet 22. august 2004 #7 Del Skrevet 22. august 2004 Hei! Jeg ble ferdig utdannet bvped nå i vår,og jobber på en ungdomsinstitusjon. Det er en veldig spennende og givende jobb,men du må være forberedt på tøffe dager.. Det er en jobb som er veldig psykisk krevende,men som også gir veldig mange fine opplevelser. Når du blir kjent med ungdommene og ser at det skjer fremskritt er det verdt noen tøffe dager.. For å si litt om studiet synes jeg ikke det var så veldig krevende,men veldig spennenede! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå