AnonymBruker Skrevet 7. april 2015 #1 Del Skrevet 7. april 2015 Jeg lurer på om noen her inne kan fortelle litt om lønnen til helsesekretærer? Er det nok til å kunne brødfø seg og barna uten at det er en inntekt nummer to i huset? Hva ligger timelønnen på. Jobber du i stat, kommune eller privat? Anonymous poster hash: 389de...dca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2015 #2 Del Skrevet 7. april 2015 Ingen? Anonymous poster hash: 389de...dca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i byen Skrevet 8. april 2015 #3 Del Skrevet 8. april 2015 Har ei venninne som jobber som helsesekretær (eller medisinsk sekretær som utdanningen het tror jeg, så hun har ikke autoriasjon, hvis det er noe) i det private (sånn røngteninstitutt) og har rundt 200 kr timen sist vi pratet om det. Tror det er bedre betalt i det private enn for eksempel sykehus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #4 Del Skrevet 8. april 2015 Hovedproblemet vil vel være å få jobb. Dersom det er snakk om å begynne på en utdannelse hadde jeg valgt noe annet TS. Anonymous poster hash: ba773...238 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå