Gå til innhold

Au Peir i Perth


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hei!

Jeg har en venninne som er au-pair i Perth. Problemet er at hun ikke har blitt kjent med noen andre au-pairer der nede :cry: , eller norske på sin alder. Noen som kan hjelpe, som vet om en link, eller som kjenner andre som er au pair der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er ikke noe av vitsen med å være Au Pair nettopp det å bli helt totalintegrert i det landet man reiser til i en periode?

Jeg skjønner jo at det er tungt, særlig i starten med språk og sånn, men noe av grunnen til at man lærer så fort er jo nettopp at man er tvunget tildet, ikke sant?

Pent av deg å trøste og støtte venninnen din, forresten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Greia er at hun er i en norsk familie, så hun lærer ikke særlig mye språk der... Hadde vært bedre om hun ble kjent med noen flere au-pairer som kunne hatt kontakt. Dessuten har en au-pair ganske mye fritid :) Greit å ha noe å gjøre da også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Organisasjonen hun reiste gjennom må vel vite om andre au pairer. Hvis hun reiste gjennom organisasjon da. Hvis ikke er vel det beste rådet og være litt sosial, være med på noe hun interesserer seg for. Det skulle ikke være så vanskelig å bli kjent med noen da. Min erfaring er at australiere er vennlige og åpne for det meste.

Håper det ordner seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hun er ikke med i noen organisasjon. Er ikke like lett å involvere seg i noe når man er dårlig i språket og i tillegg veldig dårlig kjent:-) Hun har blitt kjent med noen, men ingen på sin egen alder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...