Gjest Anonymous Skrevet 2. juli 2002 #1 Del Skrevet 2. juli 2002 Hei Dere 8) Dette er en ny bok serie skrevet av forskjellige forfattere under pseudonymet Helene -Holst Hammerfeldt,ingen veit hvem som har skrevet de enkelte bøkerne da det er forskjellige sjangere.en av dem er May Grete Lerum hun som skrev " Livets Døtre".Det er bare bok 1 og 2 som er kommet ut i serien,ser fra baksiden at det kan bli både krim,kjærlighet og spenning i den serien.Gleder meg å ta fatt på den og neste bok kommer ut 26 august. Unnskyld meg at jeg leser slike lette bøker ,grunnen er at jeg har dysleksi og må ha noe lett.Dette skjerper leselysten og ikke de tunge bøker fra kjente forfattere.Jeg får ikke kontakt med Vera Henriksen og Herbjørg Wassmo da stopper det opp for meg gett selv om jeg liker å lese.Dere kan godt komme med noen gode forslag til meg nå nå i sommer. Ha en fin dag dere hilsen indianlady Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 2. juli 2002 #2 Del Skrevet 2. juli 2002 hei på deg! du trenger ikke unnskylde deg for at du leser slike bøker, det er bare du som bestemmer hva du liker. Jeg har ingen spesielle bøker å anbefale men ville bare si at jeg har sett disse bøkene og de så bra ut! Eller forresten så er "kongsdøtrene" av Frid Ingulstad bra, skal begynne på "ildkorset " av samme forfatter men sliter med å få tak i de første bøkene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustbrud02 Skrevet 2. juli 2002 #3 Del Skrevet 2. juli 2002 Jeg anbefaler også seriene av Frid Ingulstad. de er både lettleste og gode, og også i sjangeren "Kiosklitteratur". Eller har Anne Karin Elstad både god og lettleste bøker. Det samme synes jeg Harry Potter-bøkene er, men det er jo smak og behag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 2. juli 2002 #4 Del Skrevet 2. juli 2002 31 Almanac Road eller Ingen-og-tredeve av Lisa Jewell. http://www.lisa-jewell.co.uk/ Så har du bøkene Sammen og Sammen igjen, husker ikke i farta hva forfatterne heter. Så fikk jeg tips om ei bok som heter Fantastiske Pepsie Love som skulle være så bra. Ja, også Harry Potter selvfølgelig 8) Og kanskje Bridget Jonses Diary 1 og 2?! Dette er morsomme og lettleste bøker! KOS DEG!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest indiangranny Skrevet 2. juli 2002 #5 Del Skrevet 2. juli 2002 Hei augustbrud02 Harry Potter bøker ??? Trodde de var bare for barn jeg og er de pocket utgave,bare ingen ser på meg når jeg skal kjøpe dem :o . Jeg har slitet meg gjennon 1 bok Hestenes Dal om Ayla. Ha en fin dag da dere,jeg kan neve Såbye Christensen sin Billettene kjenet jeg meg i gjen.Jeg liker han veldig godt går å sikler etter "halv Broren " den har kommet i pocket utgave til 149 kroner.Løp og Kjøp !!!! hilsen indianlady Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Augustbrud02_ Skrevet 2. juli 2002 #6 Del Skrevet 2. juli 2002 Jeg vet at den første boken om Harry Potter er kommet ut som pocket-bok, men det tar vel litt tid før de andre kommer tror jeg. Harry Potter er absolutt ikke barnebøker, faktisk tror jeg nesten de passer bedre for voksne jeg. De er iallfall minst like morsomme for voksne. Har nå lest alle sammen og har temmelig dilla ja, og de anbefale på det sterkeste. Man lever seg så inn i Harrys verden at det er helt utrolig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majken Skrevet 2. juli 2002 #7 Del Skrevet 2. juli 2002 Jeg har alle fire Potter bøkene i pocket utgave jeg....kjøpt på Libris. Og de er i hvert fall ikke bare for barn. En venninne av meg fra Kina fortalte meg at i hjembyen hennes, hadde flere av barna skreket og løpt ut av kinoen da den gikk..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majken Skrevet 2. juli 2002 #8 Del Skrevet 2. juli 2002 Må bare også si meg enig med indianlady..... Såbye Christensen er å anbefales. Og Ingvar Ambjørnsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest indiangranny Skrevet 3. juli 2002 #9 Del Skrevet 3. juli 2002 Hei Igjen Augustbrud,Tornerose,Majken og Midnattsol :-) Lisa Jewel har jeg ikke vært borte i men skal teste bøkerne hennes etter hvert.Veit dere hva jeg klarte ikke å dy meg i går måtte ha boka "halv broren" av Lars Såbye Chritensen kjøpte billig utgaven til 149 kr.Fikk jo valgets kval der for de hadde jo triologien av Ayla så det ble elle melle deg fortelle.Gikk ut med Holvbroren under armen med et bredt glis Fikk lest litt på jobb ca 25 sider,boka er bra den så langt jeg tørr anbefale den til dere.Harry Potter hadde de ikke på Narvesen i billigutgaven da må jeg nok i en bokhandel,tenker jeg.Må snuse i Libris i Oslo City kankje de hae de der,hvor mange er kommet ut forresten? Ha det fint dere dette var litt bokprat fra meg på morgen kvisten hilsen indianlady Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Augustbrud02_ Skrevet 3. juli 2002 #10 Del Skrevet 3. juli 2002 Det har kommet ut 4 Harry Potter-bøker, og "alle" går nå og venter på at den 5. boka skal komme ut. Bøkene som er utgitt er: -Harry Potter og de vises sten -Harry Potter og Mysteriekammeret -Harry Potter og fangen fra Azkaban -Ildbegeret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 10. juli 2002 #11 Del Skrevet 10. juli 2002 Det er faktisk gitt ut en "voksenutgave" av Harry Potter også, men jeg tror denne bare finnes på engelsk. Det er overhodet ingen forskjell i innhold, men coveret er litt mer voksent.... ...for at mor og far skal kunne lese bøkene på trikken uten å bli flaue Ellers kan det opplyses om at jeg elsker Harry Potter-bøkene, og har fått både mamma og pappa til å lese dem også. Og ja, de likte dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå