AnonymBruker Skrevet 6. april 2015 #1 Skrevet 6. april 2015 Hvor mange byer vil gå tapt før nordmenn setter ned foten? Kun utenlandske aviser som tør å skrive om dette, mens politikerne fornekter det hele. Blir så trist ved tanke på at politikere gir bort den ene vakre byen etter den andre slik at etniske nordmenn indirekte blir tvunget til å flytte, hvor lenge er det til alle Norges byer er dominert av utlendinger? http://www.vg.no/nyheter/innenriks/is/new-york-times-skriver-om-fredrikstads-terrorgate-ikke-slik-vi-vil-bli-omtalt/a/23429241/Anonymous poster hash: 2594c...ec1 4
Testosteron Skrevet 6. april 2015 #2 Skrevet 6. april 2015 Det er ikke belegg for påstanden din i artikkelen du henviser til. Den sier bare at sju personer har dratt til Midt-Østen og sluttet seg til IS. At "muslimene overtar by etter by i Norge" er noe helt annet. 5
AnonymBruker Skrevet 6. april 2015 #3 Skrevet 6. april 2015 Det er ikke belegg for påstanden din i artikkelen du henviser til. Den sier bare at sju personer har dratt til Midt-Østen og sluttet seg til IS. At "muslimene overtar by etter by i Norge" er noe helt annet. Nei, jeg burde tatt med at folk som bor der det gjelder skriver i kommentarfeltet at Fredrikstad er ødelagt og overtatt flere steder. Anonymous poster hash: 2594c...ec1 2
maskineple Skrevet 6. april 2015 #5 Skrevet 6. april 2015 Hvilken by har vi overtatt hittil? Hva er det du vil fram til?
Nelsonmandela Skrevet 6. april 2015 #6 Skrevet 6. april 2015 Æsj, jeg som hadde ventet på at zombier skulle ta over landet 2
Gjest Elseby13 Skrevet 6. april 2015 #7 Skrevet 6. april 2015 Hva er det du vil fram til? Overskriften sier jo at vi muslimer tar over by etter by, så derfor er jeg bare nysgjerrig. Jeg har ikke fått med meg noen by-overtagelse ennå..?
Drizzt Skrevet 6. april 2015 #8 Skrevet 6. april 2015 Fredrikstad, byen hvor utenlandske tiggere er velkomne å terrorisere lokalbefolkningen med Aps velsignelse! Spennende å se om lokalbefolkningen i byen stemmer blått i år. 2
AnonymBruker Skrevet 6. april 2015 #9 Skrevet 6. april 2015 Overskriften sier jo at vi muslimer tar over by etter by, så derfor er jeg bare nysgjerrig. Jeg har ikke fått med meg noen by-overtagelse ennå..? Oslo-øst er jo nesten tom for ikke-muslimer. Anonymous poster hash: f9c23...d0f 5
maskineple Skrevet 6. april 2015 #10 Skrevet 6. april 2015 (endret) Overskriften sier jo at vi muslimer tar over by etter by, så derfor er jeg bare nysgjerrig. Jeg har ikke fått med meg noen by-overtagelse ennå..? Det TS vil fram til er nok at muslimer, reproduserer veldig veldig mye og raskt, de vil heller ikke intergrere seg i samfunnet og slik overtar muslimer by etter by. Er også slik muslimer stemmer opp sine egne og får moskeer til å kuppe lokalvalg. http://www.vg.no/nyheter/innenriks/arbeiderpartiet/ap-vil-hindre-valgkupp-fra-innvandrere/a/10016685/ http://www.nettavisen.no/nyheter/innvandrerne-kuppet-ap-i-oslo/3230776.html Tror moskeene står bakValgforsker Tor Bjørklund mener at innvandrere systematisk stemmer opp sine egne. - I Wien fant man at muslimer fikk sine oppover på listene gjennom oppfordringer til felles opptreden i moskeene. Alt tyder på at det er tale om det samme i Norge, selv om vi ikke vet det sikkert, sier Bjørklund til avisa. Det er et problem at muslimer kupper valg og organiserer seg, og i tilleg reproduserer i enorme mengder. Dette er også grunnen til at vi har segregering i Noreg, klasseforskjellene hadde vært mye mye mindre dersom muslimer ikke hadde dratt ned snittet. Endret 6. april 2015 av kjærligbåttur 5
Gjest Meeh Skrevet 6. april 2015 #11 Skrevet 6. april 2015 Overskriften sier jo at vi muslimer tar over by etter by, så derfor er jeg bare nysgjerrig. Jeg har ikke fått med meg noen by-overtagelse ennå..? Ikke enda, nei. Men med mindre man kutter ut eller reduserer innvandringen kraftig er det uunngåelig da nordmenn har negativ befolkningsvekst mens den muslimske befolkningen har positiv befolkningsvekst bare via innvandring, og latterlig høy fertilitet i tillegg. Med dagens innvandring vil muslimer være i flertall i løpet av neste århundre. 3
AnonymBruker Skrevet 6. april 2015 #12 Skrevet 6. april 2015 Ikke enda, nei. Men med mindre man kutter ut eller reduserer innvandringen kraftig er det uunngåelig da nordmenn har negativ befolkningsvekst mens den muslimske befolkningen har positiv befolkningsvekst bare via innvandring, og latterlig høy fertilitet i tillegg. Med dagens innvandring vil muslimer være i flertall i løpet av neste århundre. Hvor langt tror du/dere det vil gå før nordmenn sier det er stopp, ettersom flere byer er i flertall med muslimer nå uten at man har fått gjort noe? Tror du/dere innvandringen vil bli redusert? Er jo allerede for sent flere steder (Oslo øst) Fredrikstad er også et sted jeg tilbragte mye av min barndom, hadde aldri trodd det skulle ende opp sånn der.. Anonymous poster hash: 2594c...ec1 2
Gjest Meeh Skrevet 6. april 2015 #13 Skrevet 6. april 2015 Hvor langt tror du/dere det vil gå før nordmenn sier det er stopp, ettersom flere byer er i flertall med muslimer nå uten at man har fått gjort noe? Tror du/dere innvandringen vil bli redusert? Er jo allerede for sent flere steder (Oslo øst) Fredrikstad er også et sted jeg tilbragte mye av min barndom, hadde aldri trodd det skulle ende opp sånn der.. Kommer litt an på hvordan innvandrerbefolkningen kommer til å stemme i fremtiden, fortsetter innvandrerbefolkningen å stemme rødgrønt omtrent uten unntak blir det ekstremt vanskelig å reversere innvandringspolitikken. Dette siden det blir svært vanskelig for høyresiden å mobilisere nok nordmenn når de rødgrønne praktisk talt bare kan importere hauger av stemmekveg fra utlandet, for da ender man bare opp med en ond sirkel med mer og mer stemmer til innvandringsvennlige partier ettersom flere innvandrere ankommer. 2
AnonymBruker Skrevet 6. april 2015 #14 Skrevet 6. april 2015 Kommer litt an på hvordan innvandrerbefolkningen kommer til å stemme i fremtiden, fortsetter innvandrerbefolkningen å stemme rødgrønt omtrent uten unntak blir det ekstremt vanskelig å reversere innvandringspolitikken. Dette siden det blir svært vanskelig for høyresiden å mobilisere nok nordmenn når de rødgrønne praktisk talt bare kan importere hauger av stemmekveg fra utlandet, for da ender man bare opp med en ond sirkel med mer og mer stemmer til innvandringsvennlige partier ettersom flere innvandrere ankommer. Men utlendingene selv kommer jo aldri til å stemme noe annet enn rødgrønt.. Anonymous poster hash: 2594c...ec1 2
Testosteron Skrevet 6. april 2015 #15 Skrevet 6. april 2015 Nei, jeg burde tatt med at folk som bor der det gjelder skriver i kommentarfeltet at Fredrikstad er ødelagt og overtatt flere steder. Hvem som helst kan skrive hva som helst i kommentarfelt på nettet. Bare rasister og netttroll skriver at "Fredrikstad er ødelagt og overtatt av muslimer." 2
Drizzt Skrevet 6. april 2015 #16 Skrevet 6. april 2015 Hvem som helst kan skrive hva som helst i kommentarfelt på nettet. Bare rasister og netttroll skriver at "Fredrikstad er ødelagt og overtatt av muslimer." Også de som bor der, selvfølgelig.
AnonymBruker Skrevet 6. april 2015 #17 Skrevet 6. april 2015 Hvor mange byer vil gå tapt før nordmenn setter ned foten? Kun utenlandske aviser som tør å skrive om dette, mens politikerne fornekter det hele. Blir så trist ved tanke på at politikere gir bort den ene vakre byen etter den andre slik at etniske nordmenn indirekte blir tvunget til å flytte, hvor lenge er det til alle Norges byer er dominert av utlendinger? http://www.vg.no/nyheter/innenriks/is/new-york-times-skriver-om-fredrikstads-terrorgate-ikke-slik-vi-vil-bli-omtalt/a/23429241/Anonymous poster hash: 2594c...ec1 Personer som blir ekstrem muslimer og Jihaddister er gjerne uutdannet og kommer fra typisk industribyer. Så ikke overraskende! Dårlig Norgesreklame og ganske flaut...Anonymous poster hash: 53766...030 2
Mann 42 Skrevet 6. april 2015 #18 Skrevet 6. april 2015 (endret) Hvor langt tror du/dere det vil gå før nordmenn sier det er stopp, ettersom flere byer er i flertall med muslimer nå uten at man har fått gjort noe? Tror du/dere innvandringen vil bli redusert? Er jo allerede for sent flere steder (Oslo øst) Fredrikstad er også et sted jeg tilbragte mye av min barndom, hadde aldri trodd det skulle ende opp sånn der..Anonymous poster hash: 2594c...ec1 I hvilke byer er det flertall av muslimer? Jeg mener, det er vel kanskje 180.000 muslimer totalt i landet. Eller noe deromkring? Så hvor mange norske byer kan de egentlig overta, når de fleste av dem bor i Oslo? Og er det egentlig mulig å si at muslimer har overtatt noe som helst, hvis de ikke har flertall i kommunestyret og ordføreren? Endret 6. april 2015 av Mann 42 4
Testosteron Skrevet 6. april 2015 #19 Skrevet 6. april 2015 I hvilke byer er det flertall av muslimer? Jeg mener, det er vel kanskje 180.000 muslimer totalt i landet. Eller noe deromkring? Så hvor mange norske byer kan de egentlig overta, når de fleste av dem bor i Oslo? Og er det egentlig mulig å si at muslimer har overtatt noe som helst, hvis de ikke har flertall i kommunestyret og ordføreren? Nei. Der er ikke mulig med mindre man enten er helt elendig i matematikk, rasist eller nettroll 2
maskineple Skrevet 6. april 2015 #20 Skrevet 6. april 2015 Nei. Der er ikke mulig med mindre man enten er helt elendig i matematikk, rasist eller nettroll Bingo
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå