Gå til innhold

Langtidssingel

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er nok ikke medlem av "langtidssingelklubben" da, men det regna jeg med (måtte bare spørre av ren nysgjerrighet) :) Jeg har vært singel 1 år nå, det er vel forholdsvis kort tid da ;)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Skriver du med deg selv? mulig jeg bare ser dårlig

Du bør kanskje sjekke synet, jeg har ikke svart meg selv :)

Anonymous poster hash: 5b5cd...aa5

Skrevet

Jeg er nok ikke medlem av "langtidssingelklubben" da, men det regna jeg med (måtte bare spørre av ren nysgjerrighet) :) Jeg har vært singel 1 år nå, det er vel forholdsvis kort tid da ;)

1 år er ingenting...

Skrevet

1 år er ingenting...

Sant nok :jepp:

AnonymBruker
Skrevet

Har vært singel i 6-7 år. Er kvinne i 40-årene med nesten voksne barn. Problemet er at ingen menn på min egen alder viser interesse for meg. Blir bare sjekket opp av gutter som er mye yngre enn meg. Han siste som prøvde å sjekke meg opp var 24 år. Har gitt opp å finne en partner. Har det bra alene også.

Anonymous poster hash: 33317...75c
AnonymBruker
Skrevet

Har vært singel i 6-7 år. Er kvinne i 40-årene med nesten voksne barn. Problemet er at ingen menn på min egen alder viser interesse for meg. Blir bare sjekket opp av gutter som er mye yngre enn meg. Han siste som prøvde å sjekke meg opp var 24 år. Har gitt opp å finne en partner. Har det bra alene også.

Anonymous poster hash: 33317...75c

Du har hvertfall barn.. det kommer aldri jeg til å få :grine: Kommer til å dø alene.

Anonymous poster hash: e6672...d17

Skrevet

Men dere som er langtidssingle, har dere datet i denne perioden? Eller hatt noen form for relasjoner med personer av det motsatte kjønn? Eventuelt samme kjønn, om det er det som er preferansen?

Skrevet

Men dere som er langtidssingle, har dere datet i denne perioden? Eller hatt noen form for relasjoner med personer av det motsatte kjønn? Eventuelt samme kjønn, om det er det som er preferansen?

Har jo vært på dater og slikt, men det har stort sett blitt med en date. Enten fordi jeg ikke har vært interessert, hun ikke har vært interessert, eller det ikke har vært noen kjemi og interesse nok til å treffes på nytt. Nå stopper det til og med før første treff. Har i hvert fall gjort det de siste gangene.

Skrevet

Har jo vært på dater og slikt, men det har stort sett blitt med en date. Enten fordi jeg ikke har vært interessert, hun ikke har vært interessert, eller det ikke har vært noen kjemi og interesse nok til å treffes på nytt. Nå stopper det til og med før første treff. Har i hvert fall gjort det de siste gangene.

Men da er man ikke helt "naken" i det minste. Gjør man seg erfaringer så lærer man og utvikler seg, i motsetning til meg, som ikke bare er langtiddssingel, men som ikke har hatt noen form for relasjoner med kvinner på årevis.

Du er fortsatt i gamet, og holder deg oppdatert på hva som skjer, hvordan ting fungerer, og holder deg fit for fight den dagen du får muligheten til å delta. Det synes i alle fall jeg er utelukkende positivt, og gjør meg misunnelig. Jo lenger tid som går jo vanskeligere blir det å holde seg i gang, og ta muligheten når den byr seg, eller å skape sine egne muligheter.

Skrevet

Joda. Jeg er en evig rebound, virker det som. Grei nok som midlertidig løsning, men det varer aldri.

Skrevet

Joda. Jeg er en evig rebound, virker det som. Grei nok som midlertidig løsning, men det varer aldri.

Men da er det faktisk ikke bare negativt, for da finnes det noen som ser noe positivt, og det må vel være en god følelse?

Skrevet

Men da er det faktisk ikke bare negativt, for da finnes det noen som ser noe positivt, og det må vel være en god følelse?

Tja, i øyeblikket, kanskje. Ikke på sikt. Begynner jo å lure på hva det betyr.

Skrevet

Tja, i øyeblikket, kanskje. Ikke på sikt. Begynner jo å lure på hva det betyr.

Men så lenge du får erfaringer så lærer du, og kanskje du lærer nok av den forrige personen til at det gjør at den neste personen blir den perfekte. Man kan få mange dårlige erfaringer av korte forhold, men den positive og varige relasjonen trenger bare å skje én gang, og da kan de dårlige erfaringene fra tidligere være tungen på vektskålen som gjør at det faktisk blir varig.

Skrevet

Næh, lærer ingenting. Jeg aner fortsatt ikke hva det er som ikke fungerer. Får alltid "det er ikke deg, det er meg."

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært singel i 10 år og har vært på 2 dater som det ikke ble noe mer med. Jeg treffer menn men de er ikke interessert - og da blir det jo ingenting. Hverken dates eller forhold.

Hilsen stygg jente.

Anonymous poster hash: a40fd...cb5

Skrevet

Næh, lærer ingenting. Jeg aner fortsatt ikke hva det er som ikke fungerer. Får alltid "det er ikke deg, det er meg."

Det er fordi du et fra østkanten mann. Få deg litt kæksestil. ;) Neida, jeg bare tuller med deg.

Spøk til alvor, jeg tror mye handler om å ha strategier og å kjenne mennesker litt. Klarer man å ha en spennende, variert og til slutt fortrolig samtale har man gjort det meste som må til. Legg til litt ydmykhet oget smil, voila. Noe er jo alltid utseende, men det gjør ikke jobben for deg.

Skrevet

Noe er jo alltid utseende, men det gjør ikke jobben for deg.

Utseende gjør ikke jobben for oss nei, men det kan motarbeide oss, om vi ikke var heldige med det vi fikk. Mennesker er fortsatt rask til å dømme andre, meg selv inkludert, dessverre.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har det omvendt med jobben, tenker at jeg kan bruke masse tid på det siden jeg ikke har så mye annet, men jeg tror ikke det er så bra å gjøre det i lengden. Vennene mine forsvinner også inn i familieverdenen, jeg må bli flinkere til å underholde meg selv, jeg blir lett tafatt alene.

Anonymous poster hash: 5b5cd...aa5

Det der er forøvrig enda mer trist enn selve det å være singel...

Anonymous poster hash: 2174b...077

Skrevet

Det er fordi du et fra østkanten mann. Få deg litt kæksestil. ;) Neida, jeg bare tuller med deg.

Spøk til alvor, jeg tror mye handler om å ha strategier og å kjenne mennesker litt. Klarer man å ha en spennende, variert og til slutt fortrolig samtale har man gjort det meste som må til. Legg til litt ydmykhet oget smil, voila. Noe er jo alltid utseende, men det gjør ikke jobben for deg.

Vet jo sånn noenlunde hva problemet ikke er. Hvis de allerede er interessert er det neppe utseendet, og jeg vet at det ikke er selve samtalene eller tingene vi gjør sammen. Mistenker vel egentlig at de ikke ser noen fremtid med meg, eller at de reagerer på mitt mer eller mindre manglende sosiale nettverk.

Skrevet

Vet jo sånn noenlunde hva problemet ikke er. Hvis de allerede er interessert er det neppe utseendet, og jeg vet at det ikke er selve samtalene eller tingene vi gjør sammen. Mistenker vel egentlig at de ikke ser noen fremtid med meg, eller at de reagerer på mitt mer eller mindre manglende sosiale nettverk.

Kan du ikke prøve å starte i den enden da?:) Fikse ditt sosiale nettverk, bli en kul fyr, få dame - i den rekkefølgen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...