Gå til innhold

Langtidssingel

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Men tar du initiativ?

Anonymous poster hash: d18f1...b2d
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Men tar du initiativ? Anonymous poster hash: d18f1...b2d

Jeg prøver, men som sagt treffer jeg ikke så mange nye single menn. Kan nok bli flinkere til det.

Anonymous poster hash: 5b5cd...aa5

AnonymBruker
Skrevet

Jeg prøver, men som sagt treffer jeg ikke så mange nye single menn. Kan nok bli flinkere til det.

Hva betyr prøver? Hinter? :P Menn skjønner ikke det.

AnonymBruker
Skrevet

Her har du vel den vesentlige forskjellen på deg og andre her. Mange opplever aldri intimitet. Hvis det var plenty med sosialt og seksuelt villige bekjentskaper der, ville kanskje behovet for et forhold føltes mindre.

Det er ikke plenty. Jeg må så klart ut der og lete bevisst. Ingen ting ramler ned i fanget på noen. Man må gjøre en innsats selv.

Anonymous poster hash: 01d61...5af

AnonymBruker
Skrevet

Hva betyr prøver? Hinter? :P Menn skjønner ikke det. Anonymous poster hash: d18f1...b2d

Jeg starter samtaler og viser interesse for det han har å si. Gir kanskje for lett opp og blir blind for andre når jeg har fått sansen for en.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg starter samtaler og viser interesse for det han har å si. Gir kanskje for lett opp og blir blind for andre når jeg har fått sansen for en.

Men hvordan kan han ane at du er interessert i ham da? At du ikke bare er vennlig?

AnonymBruker
Skrevet

Men hvordan kan han ane at du er interessert i ham da? At du ikke bare er vennlig? Anonymous poster hash: d18f1...b2d

Det er kanskje der jeg gjør feil, men hvis jeg ikke får noe særlig respons tilbake eller det aldri blir noen ordentlig samtale, så gir jeg meg. Vil ikke være masete og innpåsliten.

AnonymBruker
Skrevet

Det er kanskje der jeg gjør feil, men hvis jeg ikke får noe særlig respons tilbake eller det aldri blir noen ordentlig samtale, så gir jeg meg. Vil ikke være masete og innpåsliten.

Høres definitivt sånn ut. Å være klar og tydelig er ikke å være masete. Å fortsette å mase etter klart avslag er masete. Kan godt være en hel masse av disse mennene kunne vært interessert i deg, men skjønte ikke at du var interessert i dem.

AnonymBruker
Skrevet

Teller 2.5-3 år som langtidssingel? I så fall er jeg også med her.

Jeg har hatt mange menn i livet mitt etter at jeg ble singel. Egentlig hele tiden, men det går aldri helt over til et forhold. Så for meg går det i det samme mønsteret på repeat. Finner en - flørter - har en god tone - begynner å date endel - og havner i mellomfasen en god stund.. Så går det galt. Jeg sitter igjen med en håpløshetsfølelse. Så går det litt tid før det samme skjer igjen..
Så dette er et evig mønster som aldri går noe vei.

Har begynt å tro at jeg går etter feil type menn. Eller at jeg søker menn som jeg forstår at det ikke er håp for i utgangspunktet.

Anonymous poster hash: 6494a...8c0
Skrevet

Teller 2.5-3 år som langtidssingel? I så fall er jeg også med her.

Anonymous poster hash: 6494a...8c0

Jeg vil påstå det ikke gjør det. Må nok legge til noen år for at man skal kunne kalle seg langtidssingel. F.eks. 5+ år...

Skrevet

Jeg lurer litt på hva dere definerer som langtidssingel? :sjenert:

Selv tenker jeg at man har vært singel et par år eller mer...Men vet ikke om dere tenker det samme.

Skrevet

Selv tenker jeg at man har vært singel et par år eller mer...Men vet ikke om dere tenker det samme.

Å være singel i 2-3 år synes ikke jeg er lenge, i hvert fall. Så jeg mener man må ha vært singel i 5 år eller mer, og man samtidig ikke har noen i siktet for øyeblikket. Da kan man begynne å snakke om å være langtidssingel.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Høres definitivt sånn ut. Å være klar og tydelig er ikke å være masete. Å fortsette å mase etter klart avslag er masete. Kan godt være en hel masse av disse mennene kunne vært interessert i deg, men skjønte ikke at du var interessert i dem. Anonymous poster hash: d18f1...b2d

Jeg føler meg nok litt lett avvist, men jeg tenker at hvis samtalen alltid stopper opp etter et par setninger eller hvis jeg starter samtalen hver gang, så er det fordi han ikke har lyst til å prate med meg, og da føler jeg meg masete hvis jeg fortsetter. Får prøve å finne en måte å endre på det.

AnonymBruker
Skrevet

Nei, ikke enig. To år er kort tid. Synes egentlig ikke fem er spesielt lenge heller, 7+ tror jeg er min definisjon.

Skrevet

Nei, ikke enig. To år er kort tid. Synes egentlig ikke fem er spesielt lenge heller, 7+ tror jeg er min definisjon.

Jeg ville ikke være så streng, derfor jeg "bare" sa 5. Men jeg kvalifiserer uansett, haha.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville ikke være så streng, derfor jeg "bare" sa 5. Men jeg kvalifiserer uansett, haha.

Vi kan ikke la hvem som helst få være med i den eksklusive langtidssingelklubben, her må det strenge krav til ;)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

30 år her. Er det lenge nok til å kalle seg langtidssingel?

Anonymous poster hash: 34ac2...aaf

• Liker 1
Skrevet

Vi kan ikke la hvem som helst få være med i den eksklusive langtidssingelklubben, her må det strenge krav til ;)

Ord skal ikke misbrukes, det er jeg enig i. Men på den andre siden kan man ikke bli for sære eller ekskluderende heller.

Skrevet

Lurer på hvilken klubb jeg skal melde meg inn i haha.. Er visst ikke med i langtidssingelklubben, heller ikke forholdsklubben, og ikke "mellomfase"-klubben..

Er jeg bare helt vanlig singel da. Uten klubb?

Skrevet (endret)

hi

Endret av skampi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...