Gå til innhold

Pia Haraldsen

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest TomKrus

Fordi dette er et forum med sterke overvekt av kvinner?

Selfefølgelig er det bare jenter som prater om slikt her inne, men jeg prater ikke spesielt om dette forumet, men en generell tendenes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Diva i.i.

Så hvorfor er det bare dere jenter som kritiserer henne da?

Jeg tror mange av dere jenter ikke liker jenter som tror de er noe, men som dere ikke tror er noe. Hvorfor skal dere sitter der med dårlig selvtillit alene? Det var vel ofte disse som ble mobbet på skolen av andre jenter. Det er fortsatt jantelov det. Janteloven gjelder ikke bare hvis noen faktisk er noe.

Jeg venta på det :murvegg:

Hvorfor det bare er oss jenter ? Tja. Det KAN jo være flere gutter som mener det samme, men ikke tør/vil/gidder å si noe om det ? Du representerer vel ikke nødvendigvis gutter og deres syn generelt ?

Eller så kan det jo hende at hankjønn blir så blendet av skjønnheten til nevnte dame, og selvfølgelig kan de da ikke kritisere ? :ler:

- Dessuten er jo du også ganske aktiv i denne diskusjonen, selv om du ikke er på "den onde siden" ;)

For å oppsummere så mener du altså at vi kritiserer de vakre damene fordi vi føler oss så stygge og mislykkede selv ? Det har altså ikke falt deg inn at vi faktisk har en annen grunn enn å forgylle oss selv når vi kritiserer/mener noe om noen ?

Ganske søkt konklusjon, TomKrus :tunge1:

Såpass selvtillit har jeg faktisk, og jeg trenger ikke rakke ned på andre for å selv ha det bra. Jeg er faktisk ganske fornøyd med meg selv jeg, til tross for diverse lyter, så SÅ patetisk er jeg ikke.

Igjen : hvorfor blir det alltid haraball når såkalte pene kvinner/modeller blir kritisert ? Hadde jeg kritisert en annen mindre pen/mindre glamorøs person, hadde det da blitt det samme oppstyret ?

Jeg synes faktisk ærlig talt ikke dama er pen en gang, og ikke synes jeg Paris Hilton er pen heller.

Men egentlig, så er jeg bare kjempesuperdupermisunnelig, for jeg er bare en liten grå mus, og har det jævlig med meg selv, derfor skal ingen andre ha det bra eller være pene

Barnslig, jeg vet. Men diskusjonen begynner å ta en litt barnslig retning også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomKrus
For å oppsummere så mener du altså at vi kritiserer de vakre damene fordi vi føler oss så stygge og mislykkede selv ? Det har altså ikke falt deg inn at vi faktisk har en annen grunn enn å forgylle oss selv når vi kritiserer/mener noe om noen ?  

Ganske søkt konklusjon, TomKrus  :tunge1:

Fint du liker dine egne konklusjoner ;)

Igjen : hvorfor blir det alltid haraball når såkalte pene kvinner/modeller blir kritisert ? Hadde jeg kritisert en annen mindre pen/mindre glamorøs person, hadde det da blitt det samme oppstyret ?  

Jeg synes faktisk ærlig talt ikke dama er pen en gang, og ikke synes jeg Paris Hilton er pen heller.

Jeg synes heller ikke hun er spesielt pen, og har heller ikke sagt at jenter tror det. Les innlegget du refererte til en gang til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et liiiite spørsmål, TommyBoy:

Det var vel ofte disse som ble mobbet på skolen av andre jenter

Hvem sikter du til når du skriver "disse"? Mente du jenter som PH, eller jenter som oss jantejentene?

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest TomKrus
Et liiiite spørsmål, TommyBoy:

Hvem sikter du til når du skriver "disse"? Mente du jenter som PH, eller jenter som oss jantejentene?

K

Jenter som trodde de var noe, men som resten ikke mente var noe. Gjelder for så vidt det samme for gutter. Mener du du er noe, skal du jaggu være noe også! Men mobbing var kanskje en drøy betegnelse, da slike ofte hadde/har selvtillit nok til å stå mot slikt. Baksnakking og syrlige stikk er kanskje mer rett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenter som trodde de var noe, men som resten ikke mente var noe. Gjelder for så vidt det samme for gutter. Mener du du er noe, skal du jaggu være noe også! Men mobbing var kanskje en drøy betegnelse, da slike ofte hadde/har selvtillit nok til å stå mot slikt. Baksnakking og syrlige stikk er kanskje mer rett.

Ok - den dro du fint i land, Tom! :wink:

Jeg tror nemlig at jentene med godt utseende (som følgelig var poppis på skolen) faktisk var av de få som ALDRI opplevde mobbing - derfor stussa jeg litt over argumenteringen din!

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomKrus

Jeg tror nemlig at jentene med godt utseende (som følgelig var poppis på skolen) faktisk var av de få som ALDRI opplevde mobbing - derfor stussa jeg litt over argumenteringen din!  

K

Hvis du stusser fælt over den bør du lese den en gang til (jenter liker ikke jenter som tror de er noe, men som resten ikke tror er noe. ). Du skal ikke se ut som en vanlig jente og tro du er en gudinne, for det gjør ikke resten av oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, ja - jeg stusser så fælt vettu - over den ene lille setningen som jeg ikke klarte å forstå hvem "disse" var i! :ler:

Men nå er det oppklart - og jeg er uansett ikke med på resonnementene dine!

Kanskje vi skal diskutere mannfolk som tror de er noe, men som ikke andre tror er noe, men som likevel ikke klarer å legge fra seg overbevisningen om at de er noe? Eller?

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomKrus

Kanskje vi skal diskutere mannfolk som tror de er noe, men som ikke andre tror er noe, men som likevel ikke klarer å legge fra seg overbevisningen om at de er noe? Eller?

K

Tror vi heller mobber dem ned til rette nivå de også. Kan jo ikke ha folk løpende rundt og tro de er noe, uavhengig av kjønn. Det beste er at vi alle tror vi er null.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kverula, her er det nok bare å kaste inn håndkle. Går ikke ann å få fetterern til Pia til å flytte seg en centimeter allikevel. :murvegg:

:gjeeeeesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kverula, her er det nok bare å kaste inn håndkle. Går ikke ann å få fetterern til Pia til å flytte seg en centimeter allikevel. :murvegg:  

:gjeeeeesp:

Nei, jeg ser det...Ufint av Pia å måtte bruke en mann for å tale sin sak - hun kunne sikkert gjort det minst like bra sjøl! :wink:

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest TomKrus

Nei, jeg ser det...Ufint av Pia å måtte bruke en mann for å tale sin sak - hun kunne sikkert gjort det minst like bra sjøl! :wink:

K

Ser for meg dere som de jentene i gata som banka en som var mindre, men som trodde hun var kul, og syntes hun var teit da mammaen og ikke henne selv kom og kjefetet på dere.

Og kverula, dårlig sarkasme. Du vet jeg skriver bedre enn Pia, og det uten noen som helst tullete hf-fag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomKrus
Det skal sies at jeg aldri har banka noen i hele mitt liv.Men det skulle jeg kanskje ha gjort..

Ja, av og til strekker ikke de verbale ferdighetene til, og da blir det lettere å ty til vold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest TomKrus
Og dette har en hel masse med Pia Haraldsen å gjøre?

Eh, nei, men var vel du som startet å prate om at du kanskje skulle ha banket noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...