Gjest Anonymous Skrevet 20. august 2004 #1 Del Skrevet 20. august 2004 Skan hun liksom være pen?? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valhalla Skrevet 20. august 2004 #2 Del Skrevet 20. august 2004 ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valhalla Skrevet 20. august 2004 #3 Del Skrevet 20. august 2004 ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 20. august 2004 #4 Del Skrevet 20. august 2004 Smaken er som baken, nemlig dlt. Noen vil mene hun er pen, men andre vil mene det motsatte. Hun har ingen sjarm i alle fall, men har et pent utseende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. august 2004 #5 Del Skrevet 20. august 2004 ok det ga i hvert fall meg bedre selvtillit. Jeg ser jo selv at jeg ser bedre ut en henne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 21. august 2004 #6 Del Skrevet 21. august 2004 ok det ga i hvert fall meg bedre selvtillit. Jeg ser jo selv at jeg ser bedre ut en henne... Ja jeg snakket med noen folk som hadde møtt henne på en fasadefest på frogner ikveld/inatt, og de ble mildest talt ganske overrasket.... Men jeg ante jo ikke hvem hu dama var fordi jeg ikke leser se & hør, men heldigvis ble jeg fortalt at hun skal være kul fordi hu er i slekt med ei enda kulere dronning... Waco Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kkristin Skrevet 21. august 2004 #7 Del Skrevet 21. august 2004 For en meningsløs debatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. august 2004 #8 Del Skrevet 22. august 2004 For en meningsløs debatt. For et meningsløst innlegg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Devil's Spawn Skrevet 22. august 2004 #9 Del Skrevet 22. august 2004 For en meningsløs debatt. Jo klart det her er en viktig debatt. Lille speil på veggen der..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. august 2004 #10 Del Skrevet 22. august 2004 Hun er normalt søt, typisk en jente i mengden på gaten, ikke en innertier akkurat. Hun er jo slank og har en ok figur, noe som trekker opp. Og masse sminke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LoisLane Skrevet 24. august 2004 #11 Del Skrevet 24. august 2004 Veldig flott at hun har blitt spaltist i VG, siden hun føler at "hun har litt å bidra med". Etter å ha lest spalten er jeg VIRKELIG imponert over den intellektuelle ballasten hennes, og ikke minst evnen til å tone ned egen person... Way to go, HKH Pia! Og Pia, hvis du leser dette: Slå opp i ordboka under "ironi". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 24. august 2004 #12 Del Skrevet 24. august 2004 Hvilken rolle spiller det om hun er pen eller ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 24. august 2004 #13 Del Skrevet 24. august 2004 Hvem fanken ER Pia Haraldsen anyways da?! :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LoisLane Skrevet 25. august 2004 #14 Del Skrevet 25. august 2004 Pia Haraldsen er i slekt med Sonja Haraldsen, p.t. dronning Sonja. Hun er en vanlig søt jente med mye sminke som liker å leve jetsettlivet. Hun ankom Ingrid Alexandras barnedåp som om det skulle være en catwalk og dreit seg vel litt ut i "vanlige folks øyne. Enig, Green Sky: Om hun er søt eller ikke er vel ikke så innmari viktig, men vi kan jo diskutere hva som gjør at hun får spalteplass både her og der. Jeg skjønner det ikke. Hvis det er utseendet, er det kanskje et poeng om hun er søt/ pen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 25. august 2004 #15 Del Skrevet 25. august 2004 Hun interesserer meg ikke i det hele tatt. Men jeg lurer på om grunnen til at hun interesserer mange har med jantelov å gjøre - en skal helst ikke skille seg ut i lille Norge...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 25. august 2004 #16 Del Skrevet 25. august 2004 Som alltid så tror jeg Greeny har ett legitimt poeng der... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 25. august 2004 #17 Del Skrevet 25. august 2004 Har ikke noe i mot at folk skiller seg ut jeg, men de bør kanskje ha noe å komme med også? Men det er nok litt lettere å være Paris Hilton wannebe i USA enn i lille Norge ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 25. august 2004 #18 Del Skrevet 25. august 2004 ...ja det er noe der... Men, hvorfor er 'janteloven' fremdeles gjeldene i Norge? Vi er jo såpass selvbesvisste og driver med egenutvikling over en lav sko, men hvorfor er det så vanskelig å gi litt av seg selv uten å bli misunnelig? Ønsker Pia alt godt jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 25. august 2004 #19 Del Skrevet 25. august 2004 Janteloven gjør seg nok fortsatt gjeldende i Norge til tider - men det er jammen ikke rart heller, når man opplever at folk som FAKTISK ikke har noe å komme med lever som om de skulle vært guder. Sånt blir ikke veldig godt mottatt - og hvorfor skulle det det? Man må da yte noe for å få kreditt for det, mener nå jeg. K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 25. august 2004 #20 Del Skrevet 25. august 2004 Hvis det kun dreide seg om jantelov skulle vi vel le like mye av Celina Middelfart som av Pia Haraldsen da? Som Kverula skriver, man må yte noe for å få kreditt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg