AnonymBruker Skrevet 5. april 2015 #1 Del Skrevet 5. april 2015 Hei. Er det noen her inne som jobber som kontormedarbeider som kunne fortalt meg litt om yrke og hva slags arbeidsoppgaver dere har? Og hva er det lønnen ligger på. Jeg har vurdert og jobbe på kontor i framtiden. Men jeg har dessverre ikke gått noe skole innen faget, så er mulig og få seg jobb på kontor som ufaglært? Anonymous poster hash: 5ccde...21c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussi84 Skrevet 5. april 2015 #2 Del Skrevet 5. april 2015 Hei. Er det noen her inne som jobber som kontormedarbeider som kunne fortalt meg litt om yrke og hva slags arbeidsoppgaver dere har? Og hva er det lønnen ligger på. Jeg har vurdert og jobbe på kontor i framtiden. Men jeg har dessverre ikke gått noe skole innen faget, så er mulig og få seg jobb på kontor som ufaglært? Anonymous poster hash: 5ccde...21c Arbeidsoppgaver hos oss er Arkivering, postbehandling, møtebooking, sentralbord, hjelpe klienter og gi informasjon, kopiering, diverse skriveoppgaver ms office, noe fakturering. Lønna hos oss er på 20000 netto i mnd uten atensienitet. Øker oppover jo mer erfaring. Ligger på et par tusen mer ved fagbrev. Du må ikke ha fag brevet for å jobbe med kontor egentlig, men det blir mer og mer vanlig at bedriftene ønsker folk med fagbrev. Kontormedarbeider er heller ikke de enkleste stillingene å få med mindre du bor i en ganske stor by. I Oslo Utlyses det jo en del stillinger innenfor feltet. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2015 #3 Del Skrevet 5. april 2015 Arbeidsoppgaver hos oss er Arkivering, postbehandling, møtebooking, sentralbord, hjelpe klienter og gi informasjon, kopiering, diverse skriveoppgaver ms office, noe fakturering. Lønna hos oss er på 20000 netto i mnd uten atensienitet. Øker oppover jo mer erfaring. Ligger på et par tusen mer ved fagbrev. Du må ikke ha fag brevet for å jobbe med kontor egentlig, men det blir mer og mer vanlig at bedriftene ønsker folk med fagbrev. Kontormedarbeider er heller ikke de enkleste stillingene å få med mindre du bor i en ganske stor by. I Oslo Utlyses det jo en del stillinger innenfor feltet. Lykke til Takk for det .Åja. Var jo ikke så elendig betalt som jeg hadde trodd da. Mnage arbeidsoppgaver da Anonymous poster hash: 5ccde...21c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå