Gå til innhold

Pedofile menn


Marijoha93

Anbefalte innlegg

Å være pedofil er ikke noe man velger å være. I det øyemed, syntes jeg den uttalelsen din er ganske bak mål.

Det er sant, men når en beruset person blir fratatt førerkortet for å forhindre at han kjører på mine barn så bør det være et minimum at en pedofil mann blir fratatt sexlystene sine for å forhindre skade på mine barn.

Forstår du bedre nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er sant, men når en beruset person blir fratatt førerkortet for å forhindre at han kjører på mine barn så bør det være et minimum at en pedofil mann blir fratatt sexlystene sine for å forhindre skade på mine barn.

Forstår du bedre nå?

Nei, du har fremdeles det samme umenneskelige synet på saken. Middelaldersk pjatt, som ikke hører hjemme i et sivilisert samfunn. Minner meg om de som tidligere ville gjøre noe liknende, med homofile, fordi man syntes det også var feil.

Misforstå meg rett, jeg forsvarer ikke pedofili, men vår forståelse av verden går fremover. Synd at ikke alle henger seg på kunnskapsbølgen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jean Valjean

Å være pedofil er ikke noe man velger å være. I det øyemed, syntes jeg den uttalelsen din er ganske bak mål.

Sant nok men man velger om man vil begå overgrep eller ikke.

Nettopp. Pedofile menn må tvangssteriliseres, uavhengig av om de utøver sin seksualitet eller ikke. En voksen mann som liker å se på 16 år gamle rumper er ikke pedofil, han har bare gått glipp av sin egen ungdom. Mest sannsynlig.

Jeg antar at du også mener at kvinnlige pedofile også burde tvangssteriliseres

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sant, men når en beruset person blir fratatt førerkortet for å forhindre at han kjører på mine barn så bør det være et minimum at en pedofil mann blir fratatt sexlystene sine for å forhindre skade på mine barn.

Forstår du bedre nå?

Feil. Berusede personer blir ikke fratatt førerkortet. Mennesker som kjører i beruset tilstand blir fratatt førerkortet. På samme måte blir ikke de som er pedofile straffet uten at de har forgrepet seg på barn. Tanker og følelser er ikke straffbart, kun handlinger. Hvordan hadde du forresten tenkt å praktisere dette, hvordan vet man at en person er pedofil om vedkommende ikke lever det ut?

Sterilisering fratar ikke noen sexlysten, om du trodde det. Du mente kanskje at de burde kastreres?

Endret av Thyra
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant nok men man velger om man vil begå overgrep eller ikke.

Nettopp, og det er det som er tanken min :) Pedofile må i bunn og grunn velge å undertrykke sin seksuelle 'legning'. Overgrep er uansett ikke greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feil. Berusede personer blir ikke fratatt førerkortet. Mennesker som kjører i beruset tilstand blir fratatt førerkortet. På samme måte blir ikke de som er pedofile straffet uten at de har forgrepet seg på barn. Tanker og følelser er ikke straffbart, kun handlinger. Hvordan hadde du forresten tenkt å praktisere dette, hvordan vet man at en person er pedofil om vedkommende ikke lever det ut?

Sterilisering fratar ikke noen sexlysten, om du trodde det. Du mente kanskje at de burde kastreres?

Feil.

Alle leger har en plikt til å melde fra om alkoholmisbruk. Mennesker med en alkohollidelse blir gjennom et samarbeid mellom Politi og Fylkesmann fratatt førerkort. Det samme gjelder ved sykdom, sterke medisiner og andre tilstander som gjør en til en dårligere sjåfør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for spekulasjoner og personangrep.

Raven Emerald, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feil.

Alle leger har en plikt til å melde fra om alkoholmisbruk. Mennesker med en alkohollidelse blir gjennom et samarbeid mellom Politi og Fylkesmann fratatt førerkort. Det samme gjelder ved sykdom, sterke medisiner og andre tilstander som gjør en til en dårligere sjåfør.

AlkoholMISBRUK, ja. Men det går fint an å bruke alkohol, og drikke seg beruset innimellom uten å bli definert som misbruker. Påstanden jeg svarte på var at berusede personer blir fratatt førerkortet. Det blir de i utgsngspunktet ikke. I så fall ville det vært mange førerkortløse.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AlkoholMISBRUK, ja. Men det går fint an å bruke alkohol, og drikke seg beruset innimellom uten å bli definert som misbruker. Påstanden jeg svarte på var at berusede personer blir fratatt førerkortet. Det blir de i utgsngspunktet ikke. I så fall ville det vært mange førerkortløse.

Ingen vits å utdype, jeg (og sannsynligvis de andre som følger med) forstod at du er ute etter å kverulere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, du har fremdeles det samme umenneskelige synet på saken. Middelaldersk pjatt, som ikke hører hjemme i et sivilisert samfunn. Minner meg om de som tidligere ville gjøre noe liknende, med homofile, fordi man syntes det også var feil.

Misforstå meg rett, jeg forsvarer ikke pedofili, men vår forståelse av verden går fremover. Synd at ikke alle henger seg på kunnskapsbølgen.

Ser at innlegget mitt ble fjernet på grunn av "spekulasjoner og personangrep". Spurte bare om du er han som helt åpent her inne skriver at han er homofil og har en sint tidligere svigerfar på nakken da du har smelt den 16 år gamle datteren hans på tjukken. Vel, er du han?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...