Gå til innhold

Pedofile menn


Marijoha93

Anbefalte innlegg

Når jeg gikk i 9.ende klasse startet en ny lærer å jobbe på skolen jeg gikk på. Meg og jentegjengen likte han ikke. Han var elendig til å lære bort, og hvis vi spurte om hjelp skulle han alltid forklare på en dårlig måte. Etterhvert merket vi at han så på oss på en ubehagelig måte. Jeg husker så godt en gang vi hadde mat&helse, vi hadde han som lærer, og han sto bokstavelig talt å stirra på rumpa vår, når vi gikk rundt på kjøkkenet. Den ene venninna mi merka det også når hun sto å stekte kjøttdeig eller noe, han kom bort for å se om hun gjorde riktig, og han ble bare stående der. Han sto nesten rett bak henne, så snudde hun seg og sa: "Har du ikke noe annet å se på, eller"? Da gikk han bare videre..Lignende saker skjedde flere ganger, og vi sa det til rektor.

Rektor sa at hun ikke hadde merket noe til det, men at hvis det skjedde flere ganger med oss så skulle hun snakke med han. Etter ca. 1 år fikk han sparken, fordi flere av de kvinnelige lærerene hadde opplevd at han prøvde å ta på dem.

Dette er nå 8 år siden og jeg har aldri truffet han igjen, heldigvis.

Noen som har opplevd lignende og vil fortelle om det?

Endret av Marijoha93
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor gammel er man i 9.? Er dette pedofili da?

Da er man 14 år. Ja, vi synes det bør regnes som pedofili, fordi han går jo rundt å stirrer på kroppen til 14 år gamle barn, og tar på voksne damer.

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nok du kan trygt si at han ikke er pedofil for å muligens like noen som er 14-16 år.



Anonymous poster hash: 0bc24...bda
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er man 14 år. Ja, vi synes det bør regnes som pedofili, fordi han går jo rundt å stirrer på kroppen til 14 år gamle barn, og tar på voksne damer.

TS

Nei, jeg synes ikke det bør regnes som pedofili kun fordi du mener det. Det har seg slik at begrepet pedofili er definert på en spesifikk måte, og kan dermed ikke brukes i alle slags situasjoner kun fordi noen finner det for godt.

Du kan lese deg opp på begrepet her slik at du slipper å gjøre denne feilen flere ganger:

http://no.wikipedia.org/wiki/Pedofili

Anonymous poster hash: 0bc24...bda

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg synes ikke det bør regnes som pedofili kun fordi du mener det. Det har seg slik at begrepet pedofili er definert på en spesifikk måte, og kan dermed ikke brukes i alle slags situasjoner kun fordi noen finner det for godt.Du kan lese deg opp på begrepet her slik at du slipper å gjøre denne feilen flere ganger:http://no.wikipedia.org/wiki/Pedofili Anonymous poster hash: 0bc24...bda

Ok da. Men du skjønner vel hva jeg mener?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tassen10

Når jeg gikk i 9.ende klasse startet en ny lærer å jobbe på skolen jeg gikk på. Meg og jentegjengen likte han ikke. Han var elendig til å lære bort, og hvis vi spurte om hjelp skulle han alltid forklare på en dårlig måte. Etterhvert merket vi at han så på oss på en ubehagelig måte. Jeg husker så godt en gang vi hadde mat&helse, vi hadde han som lærer, og han sto bokstavelig talt å stirra på rumpa vår, når vi gikk rundt på kjøkkenet. Den ene venninna mi merka det også når hun sto å stekte kjøttdeig eller noe, han kom bort for å se om hun gjorde riktig, og han ble bare stående der. Han sto nesten rett bak henne, så snudde hun seg og sa: "Har du ikke noe annet å se på, eller"? Da gikk han bare videre..Lignende saker skjedde flere ganger, og vi sa det til rektor.

Rektor sa at hun ikke hadde merket noe til det, men at hvis det skjedde flere ganger med oss så skulle hun snakke med han. Etter ca. 1 år fikk han sparken, fordi flere av de kvinnelige lærerene hadde opplevd at han prøvde å ta på dem.

Dette er nå 8 år siden og jeg har aldri truffet han igjen, heldigvis.

Noen som har opplevd lignende og vil fortelle om det?

Nja.... Sikkert en creepy jævel. Men antagelig ikke pedofil. Skikkelig pedoer holder seg stort sett til barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Evans

Jeg husker en gymlærer som kom inn i jentegarderoben vel ofte. Men for alt jeg vet kan det være at han rett og slett ikke tenkte at det var veldig ubehagelig for oss unge jentene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er selvfølgelig ikke pedofil bare fordi han liker jenter på 14. Hadde han likt barn som ikke er i puberteten, så ja. Om han ikke klarer å kontrollere seg burde han ikke være lærer, men jeg ser fort for meg at det også her kan være snakk om jentunger som har glede av å lage litt drama ut av noe ganske uskyldig. Da jeg var på samme alder hadde vi en kvinnelig lærer som ganske kart flørtet med et par av oss gutta, men ingen av oss lagde noe problem ut av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gammel er man i 9.? Er dette pedofili da?

Nettopp. Pedofile menn må tvangssteriliseres, uavhengig av om de utøver sin seksualitet eller ikke. En voksen mann som liker å se på 16 år gamle rumper er ikke pedofil, han har bare gått glipp av sin egen ungdom. Mest sannsynlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er man 14 år. Ja, vi synes det bør regnes som pedofili, fordi han går jo rundt å stirrer på kroppen til 14 år gamle barn, og tar på voksne damer.

TS

Ok, siden dere synes det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Definisjonen på det er vel hebefeli, personer som er tiltrukket av mennesker i begynnelsen av puberteten. Jeg hadde en lærer i IKT som det het på den tiden, og som var vikar i gym. Når han skulle hjelpe jentene over bukken i gym, holdt han gjerne litt ekstra lenge på oss og litt hardt. I IKT så stod han gjerne og dyttet skrittet sitt mot ansiktet på jentene, noe guttene tok opp med ham og han sa at "det var jo bare tull hehe, ikke vær så seriøse". Jeg synes det var ubehagelig som 13-åring å få en voksen manns skritt i ansiktet når jeg spør om et spørsmål, eller å få en hånd feilaktig lagt på brystet når han skulle hjelpe til i gymmen. Jeg tror ingen av oss tok noe ekstrem skade av det fordi han ikke direkte forgrep seg på noen, og han forsvant ganske for etter at guttene synes det var sykt kvalmt at han oppførte seg sånn og sa noe til klasseforstander etc.

Noen ganger snakker vi om ham enda og lurer på hva greia hans egentlig var. Kanskje var han en hebefil mann. Kanskje hadde han bare ekstremt dårlig sosiale antenner. Det er vanskelig å si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nettopp. Pedofile menn må tvangssteriliseres, uavhengig av om de utøver sin seksualitet eller ikke. En voksen mann som liker å se på 16 år gamle rumper er ikke pedofil, han har bare gått glipp av sin egen ungdom. Mest sannsynlig.

Altså jeg var 13 år da jeg begynte i 9 klasse, ikke 16!

Anonymous poster hash: 7d96f...c6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man fyller 14 det året man begynner på 9. trinn, og 15 det året man går ut av 9.

Ja, jeg var 13 halve 9 klasse da jeg har bursdag sent på året. Vil altså tenke at denne mannen var verre enn en vanlig kåt gris.

Anonymous poster hash: 7d96f...c6e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Jean Valjean

Da er man 14 år. Ja, vi synes det bør regnes som pedofili, fordi han går jo rundt å stirrer på kroppen til 14 år gamle barn, og tar på voksne damer.

TS

Nei det er ikke pedofili

Det er hebefili.

Lær deg forskjellen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp. Pedofile menn må tvangssteriliseres, uavhengig av om de utøver sin seksualitet eller ikke. En voksen mann som liker å se på 16 år gamle rumper er ikke pedofil, han har bare gått glipp av sin egen ungdom. Mest sannsynlig.

Å være pedofil er ikke noe man velger å være. I det øyemed, syntes jeg den uttalelsen din er ganske bak mål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FuturePrimitive

Da er man 14 år. Ja, vi synes det bør regnes som pedofili, fordi han går jo rundt å stirrer på kroppen til 14 år gamle barn, og tar på voksne damer.

TS

Også det at han befølte andre kvinnelige lærere gjør jo ham antakelig ekstra pedo.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...