AnonymBruker Skrevet 5. april 2015 #1 Del Skrevet 5. april 2015 Bille dere ha søkt på jobber som finansiell rådgiver med mastergrad i økonomi? Anonymous poster hash: a0d6b...7bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2015 #2 Del Skrevet 5. april 2015 Privat- eller bedriftsmarked? Dersom du ønsker å bli det må du jo selvsagt søke. Anonymous poster hash: e9588...3e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2015 #3 Del Skrevet 5. april 2015 Jeg vet ikke hva som kreves og er redd jeg ødelegger fremtidlig karriere dersom dette er jobber som ikke krever mastergrad. Noen steder kreves det høyere utdanning, andre steder er det ikke nødvendig. Vil ikke rykke ned, men ha en jobb å vokse i med lønn som passer kvalifasjoner og studiebakgrunn. Kan noen fortelle meg litt rundt dette yrket og hva lønn er å forvente i privatmarkedet. Er det ettertraktet? TSAnonymous poster hash: a0d6b...7bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2015 #4 Del Skrevet 6. april 2015 En venninne begynte som finansrådgiver i bank med siviløkonom utdannelse, og har jobbet seg videre derfra til helt andre stillinger. Anonymous poster hash: 45d35...4d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2015 #5 Del Skrevet 6. april 2015 Takk for svar:) Har en jobb som egentlig er veldig lærerik hvor jeg bruker excel og som tar seg godt ut på cv'n. Jeg kan kanskje komme raskere opp og frem i en annen sektor som matcher bedre jobben jeg er i. Problemet er at jeg ikke ønsker å flytte siden familien min er der jeg er. TsAnonymous poster hash: a0d6b...7bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå