AnonymBruker Skrevet 5. april 2015 #1 Del Skrevet 5. april 2015 Noen som har søkt master til høsten? Hvilken har du søkt? Ved hvilket universitet? Og hva har du lyst til å jobbe med? Anonymous poster hash: e0822...c51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2015 #2 Del Skrevet 5. april 2015 NHH - to siste åra av sivøk BI - logistikk masterAnonymous poster hash: ebe4a...5d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2015 #3 Del Skrevet 5. april 2015 Egentlig er jeg ferdig med master i økonomisk styring nå bare jeg får lidd meg gjennom masteroppgaven, men har søkt på 1-årig MRR på NHH bare for å ha noe og gjøre hvis jeg ikke får noen ordentlig jobb. Er det forresten noen som vet om det finnes andre masterstudier som "blir ettårige" med master i økonomi fra før? Anonymous poster hash: 2ecd7...6e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2015 #4 Del Skrevet 5. april 2015 Har søkt master i sosialt arbeid. Kom inn på master i spes.ped i fjor, men måtte takke nei. Håper jeg kommer inn:) Skal ta det ved UIT. Jobber i barneverntjenesten. Anonymous poster hash: ebf90...e22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå