Gå til innhold

Hva er din IQ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor har folk fått testet IQen sin hen? For nysgjerrighetens skyld, skulle jeg gjerne tatt en ordentlig test.

Flere nettester har gitt meg IQ på alt fra 110-150, men jeg er rimelig sikker på at jeg ikke ligger over 110, ligger nok rundt 100 et sted.

Den mensa har på nettsidene brukte jeg i går :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fikk 129 på Mensa sin nettest. Ble distrahert, så mulig jeg kunne fått litt høyere. Men det blir nok feil om jeg tar samme testen på ny.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er på ca 120



Anonymous poster hash: ccc4b...34d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

148 -

Det er det beste resultatet da, har tat flere, får 130 plussminus de fleste ganger.

Hvis du gjentar den samme IQ-testen, så er den ikke gyldig. Testene er normert md forutsetning om at man skal ta dem èn gang, slik at læringseffekter utelukkes.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle âme

118 er veldig høyt. 100 er vel gjennomsnittet? Får du 118 som 12-åring er du på grensen til et geni imo.

Anonymous poster hash: 16e30...bec

Eg fekk det, believe it or not. Kanskje eg et eit geni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mythic

Og alle er slanke og tynne her. Ha ha. Er lov å drømme på forum, skape seg en fantasi.

Jepp, slanke, vakre og med en IQ på minst 130. Bedre å ha bruker her enn på Match, Sukker, Møteplassen eller hva det måtte være, når man kan male et sånn bilde av seg selv :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tok testen på mensas hjemmeside akkurat nå. Jeg var på oppgave 35 (tror jeg) og det var 6 minutter igjen, da testen hang seg opp, og jeg fikk ikke gå videre. Ble tvunget til å velge Fullfør, og endte da på 121 i IQ.

Nå er hjernen min kokt, kjenner jeg. :P

Edit: Siden mange tror folk lyver i denne tråden, her er bildebevis:

Mensa.JPG

Endret av Tabris
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestvest

Jeg kan ikke ta IQ-test: Har lesevansker. Er derfor jeg holder meg unna lange tråder her: Svarer kun de korte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok testen på mensas hjemmeside akkurat nå. Jeg var på oppgave 35 (tror jeg) og det var 6 minutter igjen, da testen hang seg opp, og jeg fikk ikke gå videre. Ble tvunget til å velge Fullfør, og endte da på 121 i IQ.

Nå er hjernen min kokt, kjenner jeg. :P

Edit: Siden mange tror folk lyver i denne tråden, her er bildebevis:

Mensa.JPG

Det er bare 35 oppgaver på testen, så etter oppgave 35 må du trykke fullfør. Du har altså utført alle oppgavene 😉

(Samme test jeg brukte også...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, det forklarer hvorfor. Var ikke sikker på hvordan det funket, trodde det var oppgaver til tiden hadde gått ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...