Gå til innhold

Hva er din IQ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

148 -

Det er det beste resultatet da, har tat flere, får 130 plussminus de fleste ganger.

Endret av kjærligbåttur
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror ikke du har så feil som de skal ha det til.

Han/Hun tok en Illustrert vitenskap test. Den er ikke tilpasset 12-åringer, men voksne. Så ja.. han/hun scoret bra.

Tror du virkelig på en IQ-test fra Illustrert vitenskap? Morsomt!

Anonymous poster hash: 6fa7d...d1b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

148 -

Det er det beste resultatet da, har tat flere, får 130 plussminus de fleste ganger.

Tror du den er gyldig når du tar den flere ganger eller?

Anonymous poster hash: 6fa7d...d1b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du den er gyldig når du tar den flere ganger eller?

Anonymous poster hash: 6fa7d...d1b

Har null peiling, trenger bare noe å skryte av på kvinneguiden. :blomst:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så fryktelig høyt, mellom 105 og 120 et sted , tør ikke si hvor :sjenert:

Endret av Evilposelos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

115, Evil. Bra, det!



Anonymous poster hash: 16e30...bec
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

115, Evil. Bra, det!

Anonymous poster hash: 16e30...bec

Evil?

Evil er ikke bra. Snill er bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sannheten er at jeg aldri har brydd meg om IQ in-real-life, kun på kvinneguiden.

InRealLife skryter jeg av penis.

På forum skryter jeg av IQ.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du virkelig på en IQ-test fra Illustrert vitenskap? Morsomt!

Anonymous poster hash: 6fa7d...d1b

:murvegg:

Lurt å lese sammenhengen i det man svarer på sånn at man ikke fremstår som en som kun er ute etter å slenge rundt seg med gørr og gugge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke. Stort sett når jeg har prøvd diverse nettester og den gangen de hadde et slikt "hva er din IQ" program på TV så har jeg endt opp med 122 eller 123, så jeg krysser fingre for at det er riktig :ler: . I virkeligheten tror jeg nok slike tester er alt for snille så i realiteten ligger jeg nok nærmere 100, men forhåpentlig på rette siden i det minste.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mythic

Alle på KG har høy IQ! Når man har tatt en sånn derre facebook-test som sier at man har 148 i IQ, så er det helt riktig, og ingen kan komme å nekte på det. Folk skjønner heller ikke at å sitte og si at man har 148 i IQ faller på sin egen urimelighet, da så mange ikke kan ligge i topp 2%-sjiktet i samfunnet. Gjennomsnittet ligger på 100, og det sier seg jo selv at de aller fleste ligger der. Det skjønner alle som vet hva gjennomsnitt er.

http://no.wikipedia.org/wiki/IQ

Jeg ligger på rundt 100, og har ikke behov for å skryte på meg høyere IQ enn jeg har. Såpass klok er jeg da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FuturePrimitive

65.

Nå som vi først er inne på det..kan noen fortelle meg hvordan man åpner dører? Sitter litt fast her..og må veldig på do.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

65.

Nå som vi først er inne på det..kan noen fortelle meg hvordan man åpner dører? Sitter litt fast her..og må veldig på do.

1: Grip om dørhåndtaket med den hånden der tommelen vender inn mot stangen som går gjennom døra.

2: Trykk håndtaket ned. Yttersiden (lillefingersiden) skal trykkes mest ned.

3: Skyv døren fra deg mens håndtaket er trykket ned.

4: Trekk den mot deg hvis det ikke blir suksess med pkt. 3.

Mission accomplished :ler: . Jeg håper du klarer resten uten instruksjon.

PS.: For sikkerhets skyld: Det lønner seg å åpne toalettsetet (grip tak og løft opp) før du utretter det planlagte ærend.

*hjelpsom*

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har selv prøvd endel forskjellige på nettet, men ingen av testene sier det samme når jeg er ferdig. Så har ikke peiling egentlig.

En annen ting er at jeg opplever ofte at noen av de som teoretisk sterke mangler andre viktige egenskaper som eks sosiale antenner.



Anonymous poster hash: 1bd25...9f1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina

Alle på KG har høy IQ! Når man har tatt en sånn derre facebook-test som sier at man har 148 i IQ, så er det helt riktig, og ingen kan komme å nekte på det. Folk skjønner heller ikke at å sitte og si at man har 148 i IQ faller på sin egen urimelighet, da så mange ikke kan ligge i topp 2%-sjiktet i samfunnet. Gjennomsnittet ligger på 100, og det sier seg jo selv at de aller fleste ligger der. Det skjønner alle som vet hva gjennomsnitt er.

http://no.wikipedia.org/wiki/IQ

Jeg ligger på rundt 100, og har ikke behov for å skryte på meg høyere IQ enn jeg har. Såpass klok er jeg da ;)

Og alle er slanke og tynne her. Ha ha. Er lov å drømme på forum, skape seg en fantasi.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvor har folk fått testet IQen sin hen? For nysgjerrighetens skyld, skulle jeg gjerne tatt en ordentlig test.

Flere nettester har gitt meg IQ på alt fra 110-150, men jeg er rimelig sikker på at jeg ikke ligger over 110, ligger nok rundt 100 et sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest made4u

Nå er det forskjell på kontrollerte tester som f.eks. WAIS som ofte gjennomføres av psykologer og Mensa-testen som gjennomføres på egne teststeder under oppsyn, samt ukontrollerte nett-tester av mer eller mindre varierende kvalitet. Ingen tvil om at mange rapporterer om en score langt høyere enn hva dem har, basert på en misvisende nett-test ingen burde legge for mye i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...