AnonymBruker Skrevet 4. april 2015 #1 Del Skrevet 4. april 2015 Hvor mye har dere førskolelærere brutto og netto per mnd? Og ansiennitet?Anonymous poster hash: bdbfa...8a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2015 #2 Del Skrevet 5. april 2015 OppAnonymous poster hash: bdbfa...8a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2015 #3 Del Skrevet 5. april 2015 Ingen førskolelærere her inne?!Anonymous poster hash: bdbfa...8a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2015 #4 Del Skrevet 6. april 2015 Jeg tjener ca 480 000 i kommunal barnehage. Full ansiennitet, dvs 10 år. Jobber som pedagogisk leder, tittelen førskolelærer finnes ikke her i kommunen. Har vel utbetalt rundt 26 000. Anonymous poster hash: af3eb...77e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2015 #5 Del Skrevet 6. april 2015 Hvor mye mer tjener man om man er pedagogisk leder vs barnehagelærer? Anonymous poster hash: 8f1e5...3ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2015 #6 Del Skrevet 6. april 2015 utbetalt rundt 21 000 som pedagogisk leder, nyutdannet i kommunen. I min barnehage jobber det ingen barnehagelærere, har inntrykk av at det ikke er så vanlig å bli ansatt som det her i området da jeg ikke så noen utlysninger for det i fjor da jeg søkte. Men det er også mulig at det bare er jeg som er sløv også. Anonymous poster hash: 1447f...4db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 6. april 2015 #7 Del Skrevet 6. april 2015 Hos oss er forskjellen mellom en barnehagelærer og ped.leder 25.000. Barnehagelærere følger minstelønnssatsene til ks/utdanningsforbundet, og du finner de lett på nettsiden til utdanningsforbundet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå