Marijoha93 Skrevet 4. april 2015 #1 Del Skrevet 4. april 2015 Er det noen som bor på sørlandet her, som har lyst til å bli bedre kjent? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linn35 Skrevet 6. april 2015 #2 Del Skrevet 6. april 2015 Heia! Jeg er fra det blide sørland! Hvis "93" i nicket ditt sier noe om når du er født, så er jeg myyye eldre enn dag, da hehe....Hvor bor du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pipzky Skrevet 7. april 2015 #3 Del Skrevet 7. april 2015 Er det noen som bor på sørlandet her, som har lyst til å bli bedre kjent? Jeg bor også på det blide sørlandet 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2015 #4 Del Skrevet 7. april 2015 Heia Start! Anonymous poster hash: 32ede...106 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2015 #5 Del Skrevet 7. april 2015 Heia Start! Anonymous poster hash: 32ede...106 Nei!!! Heia Jerv!! Anonymous poster hash: d85f4...6d1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk. Lolly Skrevet 7. april 2015 #6 Del Skrevet 7. april 2015 Er det noen som bor på sørlandet her, som har lyst til å bli bedre kjent? Sørlending her! Fra Kr.sand, men bor i Arendal. Hvor holder du til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linn35 Skrevet 7. april 2015 #7 Del Skrevet 7. april 2015 Sørlending her! Fra Kr.sand, men bor i Arendal. Hvor holder du til? Jeg bor nokså nærme deg, jeg, da TS: Hvor holder du til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jean Valjean Skrevet 7. april 2015 #8 Del Skrevet 7. april 2015 Er det noen som bor på sørlandet her Ja som har lyst til å bli bedre kjent? Nei 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk. Lolly Skrevet 7. april 2015 #9 Del Skrevet 7. april 2015 Jeg bor nokså nærme deg, jeg, da TS: Hvor holder du til? Så koselig Hvor bor du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linn35 Skrevet 7. april 2015 #10 Del Skrevet 7. april 2015 Så koselig Hvor bor du? Ikke lyst til å røpe detaljer sånn i all offentlighet men litt på utsiden av din by Vi har sikkert sett hverandre, forundrer meg ikke Koselig å vite om andre sørlendinger på KG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marijoha93 Skrevet 7. april 2015 Forfatter #11 Del Skrevet 7. april 2015 TS Ja, jeg er født i 1993, så kan godt være jeg er litt yngre enn de fleste her, men det gjør vel ikke noe? Jeg bor i Mandal, hvor bor dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk. Lolly Skrevet 7. april 2015 #12 Del Skrevet 7. april 2015 Ikke lyst til å røpe detaljer sånn i all offentlighet men litt på utsiden av din by Vi har sikkert sett hverandre, forundrer meg ikke Koselig å vite om andre sørlendinger på KG Ville nok ikke forundret meg heller :-) Verden er ikke så stor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marijoha93 Skrevet 8. april 2015 Forfatter #13 Del Skrevet 8. april 2015 TS Hva jobber dere med/studerer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marijoha93 Skrevet 8. april 2015 Forfatter #14 Del Skrevet 8. april 2015 Heia! Jeg er fra det blide sørland! Hvis "93" i nicket ditt sier noe om når du er født, så er jeg myyye eldre enn dag, da hehe....Hvor bor du? Hehe, ja jeg er født i 93' Hahaha er du født i 35' da eller? Jeg bor i Mandal, hvor bor du? TS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marijoha93 Skrevet 8. april 2015 Forfatter #15 Del Skrevet 8. april 2015 Jeg bor også på det blide sørlandet Så gøy!! Hvor da? TS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linn35 Skrevet 8. april 2015 #16 Del Skrevet 8. april 2015 Hehe, ja jeg er født i 93' Hahaha er du født i 35' da eller? Jeg bor i Mandal, hvor bor du? TS Jupp, definitivt født i 35, hadde ikke det vært stilig kanskje? hehe... jeg bor i nærheten av Arendal Et stykke unna.... Og jeg er ikke såååå gammel altså Håper du finner noen nye venner her som bor litt nærmere deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marijoha93 Skrevet 8. april 2015 Forfatter #17 Del Skrevet 8. april 2015 Jupp, definitivt født i 35, hadde ikke det vært stilig kanskje? hehe... jeg bor i nærheten av Arendal Et stykke unna.... Og jeg er ikke såååå gammel altså Håper du finner noen nye venner her som bor litt nærmere deg! Åja, ja det er jo et lite stykke unna. Får håpe jeg finner noen som bor nærmere ja Hvor gammel er du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pipzky Skrevet 8. april 2015 #18 Del Skrevet 8. april 2015 Så gøy!! Hvor da? TS Bor i Arendal, er fra Rogaland egentlig, men flytta hit etter vi fikk barn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marijoha93 Skrevet 9. april 2015 Forfatter #19 Del Skrevet 9. april 2015 Bor i Arendal, er fra Rogaland egentlig, men flytta hit etter vi fikk barn Åja Hvor gamle er barna/barnet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pipzky Skrevet 10. april 2015 #20 Del Skrevet 10. april 2015 Han er 3 år ☺ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå