Gå til innhold

Å holde i penis

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vekker den? Høres ut som du beskriver er dyr du har liggende i sengen.

Den er ikke farlig, bare man går varlig. Men man kan jo, men man kan jo aldri være trygg
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva synes dere menn om det? Jeg liker nemlig veldig godt å bare holde i typen sin når vi skal sove, men han synes noen ganger at det er litt irriterende. Synes det er kos jeg :nigo:

Anonymous poster hash: 45cc4...595

Vel, kan forstå ham på en måte. Om jeg er trøtt, og faktisk ønsker å sove, hadde det vært irriterende om partneren fingra meg, får ikke sove da! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, kan forstå ham på en måte. Om jeg er trøtt, og faktisk ønsker å sove, hadde det vært irriterende om partneren fingra meg, får ikke sove da! :P

Hva om han bare hvilte hånda inn mellom leppene dine? Ikke en smule koselig engang?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vekker den? Høres ut som du beskriver er dyr du har liggende i sengen.

:skratte:

Anonymous poster hash: d042b...50a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva om han bare hvilte hånda inn mellom leppene dine? Ikke en smule koselig engang?

Det hadde vært greit, om fingeren hans fryser skal han naturligvis få varme den, bare han holder den i ro. :P

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært greit, om fingeren hans fryser skal han naturligvis få varme den, bare han holder den i ro. :P

Må innrømme at det hadde vært vanskelig å ikke kile deg litt i den posisjonen.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må innrømme at det hadde vært vanskelig å ikke kile deg litt i den posisjonen.

Nettopp, og det hadde gjort det vanskelig å sove. xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, så søtt! Vi ligger å holder i hånden. Kanskje jeg skal bytte til den andre hånden hans jeg også :fnise:

Men jeg liker også å ta på penis uten seksuel sammenheng. Liker å stryke og ta på den :rolleyes: Bare synd at han også liker det veldig godt, så jeg kan ikke gjøre det uten å "gå hele veien" (som man sa i ungdommen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er ikke farlig, bare man går varlig. Men man kan jo, men man kan jo aldri være trygg

Jo den er livsfarlig. Man kan få en hevelse på magen som varer i ni måneder hvis man ikke passe seg.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Jo den er livsfarlig. Man kan få en hevelse på magen som varer i ni måneder hvis man ikke passe seg.

Men så kommer det jo som regel noe ulidelig søtt og gosselig sprettende ut av den store magen etterpå da :fnise::rodmer: ...så sååååååå fali er det vel ikke? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke hvis begge i forholdet må kunne regnes for å være kvinne.

loool

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...