AnonymBruker Skrevet 4. april 2015 #1 Del Skrevet 4. april 2015 Hva synes dere menn om det? Jeg liker nemlig veldig godt å bare holde i typen sin når vi skal sove, men han synes noen ganger at det er litt irriterende. Synes det er kos jeg Anonymous poster hash: 45cc4...595 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tholmer Skrevet 4. april 2015 #2 Del Skrevet 4. april 2015 Hm, joda. Hvis den allerede er mett, slik at du ikke vekker appetitten dens. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hardy_Poteter Skrevet 4. april 2015 #3 Del Skrevet 4. april 2015 Det høres jo bare koselig ut, men du må samtidig forstå at han også vil ligge godt og at det ikke alltid passer. Men en veldig fin greie du har da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Godjente Skrevet 4. april 2015 #4 Del Skrevet 4. april 2015 Begynner han ikke bare å bevege seg da , ut og inn av hånda? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2015 #5 Del Skrevet 4. april 2015 Begynner han ikke bare å bevege seg da , ut og inn av hånda? Dårlig med det. Er som regel bare når vi er trøtte at jeg gjør deg Anonymous poster hash: 45cc4...595 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShAnK Skrevet 4. april 2015 #6 Del Skrevet 4. april 2015 Sikkert koselig en gang eller 2 men ikke noe jeg hadde likt om det skulle skje hele tiden. Noe sier meg dette vil forsvinne av seg selv når dere har vært sammen en stund . Var borti en dame engang som ville jeg skulle holde et godt tak på den ene puppen hennes hver eneste natt fordi dette var noe exen hadde gjort henne vant med, huge turn off ;-). 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timza Skrevet 4. april 2015 #7 Del Skrevet 4. april 2015 Jeg pleier å sovne med ei hånd over ei av puppene, så skulle bare mangle om hun ikke fikk lov til det. ^^ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2015 #8 Del Skrevet 4. april 2015 Dette gjør jeg også Han bruker også å holde ene puppen min noen ganger. Synes det er kos.Anonymous poster hash: 0cf38...48c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tom1986 Skrevet 4. april 2015 #9 Del Skrevet 4. april 2015 Nei, det er bare plagsomt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2015 #10 Del Skrevet 4. april 2015 Var borti en dame engang som ville jeg skulle holde et godt tak på den ene puppen hennes hver eneste natt fordi dette var noe exen hadde gjort henne vant med, huge turn off ;-). Turnoff, virkelig? Fordi det var noe hun assosierte med eksen eller fordi du syntes puppeholding er upassende og ekkelt? Alle mine kjærester har gjort det av seg selv så jeg er blitt veldig vant til det og syntes det er koselig, og ja , jeg kan også finne på å plassere hånda hans på puppen min sånn. Mest fordi jeg ligger med mine egne hender i den høyen bare litt lenger ut fra kroppen enn selve puppen, så da ligger hendene våres tvinnet sammen Anonymous poster hash: 7041f...d5f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sol87 Skrevet 4. april 2015 #11 Del Skrevet 4. april 2015 Hva synes dere menn om det? Jeg liker nemlig veldig godt å bare holde i typen sin når vi skal sove, men han synes noen ganger at det er litt irriterende. Synes det er kos jeg Anonymous poster hash: 45cc4...595 Hvis han ikke liker det, bør du la være. Både jeg og samboer liker å ta på hverandre, men når vi sover vil vi helst være i fred. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uredd Skrevet 4. april 2015 #12 Del Skrevet 4. april 2015 Hva synes dere menn om det? Jeg liker nemlig veldig godt å bare holde i typen sin når vi skal sove, men han synes noen ganger at det er litt irriterende. Synes det er kos jeg Anonymous poster hash: 45cc4...595 Seriøst? Etter sex blir vel det omtrent som å holde en hagesnegl i hånda. Våt, kald og slimete. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 5. april 2015 #13 Del Skrevet 5. april 2015 Jeg gjør det vist nok i søvne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2015 #14 Del Skrevet 5. april 2015 Tror jeg hadde likt det veldig godt. Anonymous poster hash: fe60f...862 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2015 #15 Del Skrevet 5. april 2015 Men du måtte nok ha brukt begge hender... Anonymous poster hash: fe60f...862 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2015 #16 Del Skrevet 5. april 2015 Min kjæreste sover ofte med en hånd på en av mine pupper. Jeg synes bare det er herlig. Noen ganger sover han også med en hånd nedentil på meg. Med enkelte unntak synes jeg også dette bare er koselig. Det hender at han vil at jeg skal holde rundt hans penis når vi sover, og så lenge han ønsker det så gjør jeg det Det jeg har lagt merke til er at om han er sliten og har jobbet lenge, så er det sjeldent han tar initiativ til sistnevnte. Anonymous poster hash: b0046...e34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marijoha93 Skrevet 5. april 2015 #17 Del Skrevet 5. april 2015 Kjæresten min sovner nesten alltid med hånda si på den ene puppen min, og hvis vi spooner så ligger han bak meg med hånda si over skulderen min og på puppene. Synes det er koselig jeg, og det kjennes ut som at han også liker det, hahah.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 10. april 2015 #18 Del Skrevet 10. april 2015 Neitakk. Kuken min er ingen bamse du kan holde mens du sovner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2015 #19 Del Skrevet 11. april 2015 jeg syns det er så godt å ta på pensiser de er liksom sååå myke! Anonymous poster hash: d5c3e...b22 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OPIgirl Skrevet 11. april 2015 #20 Del Skrevet 11. april 2015 Hm, joda. Hvis den allerede er mett, slik at du ikke vekker appetitten dens. Vekker den? Høres ut som du beskriver er dyr du har liggende i sengen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå